Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscactus proberen.. maar welke den?

cactus proberen.. maar welke den?

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Als je dat wil kopen in Nederland ben je ongeveer *modknip: geen prijzen noemen* kwijt.
Klik om te vergroten...
Bij dezen een waarchuwing. Lees de forumregels nog eens door aub.
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had begrepen dat het om een 28 jaar oude cactus gaat en hij wordt opgestuurd en mag achter af betalen dus ken hem ff laten controleren hij moet zaterdag binnen zijn geef jullie dan een update.. en ik heb me onderzoek gedaan en weet wat goedkoop is in dit geval en de info van 15 knopjes van 3 cm heb ik echt wat aan tnx omdat zo san pedro rond de 30 cm is en dit toch ff wat anders heb een antwoord op me volgende vraag zeg maar tnx...
keep u post it
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Cactus proberen maar welke den.
Klik om te vergroten...
Een cactus is geen den. :tongueout:
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Een cactus is geen den. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hehehehe ja maak altijd me eigen woorden.. ben altijd benieuwd hoeveel mensen durven te zeggen dat ze het niet berijpen... maar scherp heb die nog niet gehoord
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
ninja zei:
Hehehehe ja maak altijd me eigen woorden.. ben altijd benieuwd hoeveel mensen durven te zeggen dat ze het niet berijpen... maar scherp heb die nog niet gehoord
Klik om te vergroten...

Hier in de dorpen zeggen ze ook den ipv dan :wink:.

ninja zei:
2-cb is nix aan man.. had het een x en had er uit eindelijk 6 in me mik en kwam niet eens in de buurt van wat een zegel doet.. wat een kinder stul is dat heb de rest gewoon weg getieft..
Klik om te vergroten...

Nou in mijn ogen ligt dat dan toch echt aan de kwaliteit van die ?pillen?. Natuurlijk is 2c-b niet echt te vergelijken met mescaline en is 2c-b voor een echte psychonaut een psychedelica light, maar 6 pillen nemen en dan het nog kinderspul noemen... dan zat er toch echt heel weinig in die pillen. Ik heb eens een lading pillen gehad waar haast niemand na de eerste x een hele van nam omdat ze te zwaar waren :). Maargoed jij kan de uitzondering zijn natuurlijk.

Heb zelf al heeeeeeel lang een gram pure mescaline liggen in de vriezer. Ooit voor heel veel (bedrag van 3 cijfers) gekocht maar door de lange werkingsduur en de grote kans tot misselijkheid heb ik het eigenlijk nog nooit de gelegenheid gehad (of mezelf gegeven) om het te nemen. Maar als het goed is vergaat het niet en zal oooit het moment nog wel eens komen om het te nemen.
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
oke hij binnen ik heb 4 clusters van ongeveer 10cm.. die dude zegt dat ze zins oktober geen water hebben gehad..
ze voelen ook uitgedroogt aarde voelt ook kurkdroog.. heb de knoppen proberen te tellen maar raar na de honderd iedere x de tel kwijt zijn er een hele hoop van rond de 1,5cm en een paar van 3,5cm, maar denkt als ik ze water geef dat de knoppen wat dikker worden maar lijkt me beetje overbodig want ga het toch in stukjes snijden en laten drogen..
ga ff dat filmpje checken zo en maar choppen, drogen en chappen.. laat nog wel weten hoe het ging..
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben erg benieuwd naar hoe het geweest is, ik heb hier ook best wat cactussen staan, dus laat zeker iets weten als het een toffe ervaring was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."