Ik heb er wat gedroogde geprobeerd gisteren met een kameraad. Ik heb heel voorzichtig niet te veel genomen. En het was echt perfect we zaten allebei op dezelfde golflengte. Constant slape lach voor het stomste alles beweegde in kleuren en golven en was echt zo een mellow sfeer. Men kameraad zag er wel wat evil uit lol.
Maar het was zalig om gwn te zitten en genieten van het gevoel. Alsof ik op water drijfde. Leuke ervaring hopelijk kan ik die nog eens evenaren.
#3
dat duurt nog wel een dagje of 5 schat ik zo in
#4
Nee pff ze zijn nog zo klein. En wat is dat zwart?
#5
Hoi iedereen. Zou het nog lang duren eer ik kan oogste? Ik vind dat vliesje zo on duidelijk te zien
#6
Jup, het vliesje dat moet scheuren wordt wel wat duidelijker wanneer ze groter wordenhoor, maar indien je ziet dat ze bijna scheuren wel best zo snel mogelijk oogsten. Anders kan het je hele kit verpesten.
#7
Ok is goed. Ik zal hier de progressie posten.
Ongeduldig
#8
staan ze toevallig aan de koude kant?
ik had toch wel wat meer groei verwacht
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.