Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsColumbiaanse paddo.s vraagje

Columbiaanse paddo.s vraagje

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PaddoKweker zei:
dus alles oogsten, ook de verkleurde kleintjes hebben werkzame stof in zich (vandaar het blauw)
probeer een warmer plekje te vinden voor de 2e flush.
Klik om te vergroten...

Ok. Morgen vroeg ga ik meteen oogsten
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja. Hier zijn die vriesnachten voorbij. zit tussen 18 en 22 graden. Echt mooi dat groeien zo bezig zien
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is 17.25 gram geworden. Klein oogstje. Hij staat nu trug voor 8 uur en de frigo met demiwater met een dopje waterstofperoxide 12procent
DSC_0514-1548x2752.JPG
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ga je ze zo eten of laat je ze drogen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje weinig voor de eerste flush. :(
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga ze laten drogen omdat ik wat druk heb op het werk dus mijn geest is niet tot rust voor ze dit weekend te nemen. Ja beetje weinig maar volgende flush beter.


Heb ook nieuwe kit besteld met cambodia en dat ik substraat zelf moet sterilsseren en een sporenspuit met de sporen in enz.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In ieder geval gaat de 2 flush van columbian heel hard. Ze staan nog geen volledige week.

Screenshot_20190221-165812-540x1080.png
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
hogere temperatuur?
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu heeft eentje al zen sporen laten vallen na een week wtf. Maar tussenuit gehaald
USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1550844503207.jpg_1550844505720-411x768.jpeg
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ook dit exemplaar kan je gewoon drogen
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er wat gedroogde geprobeerd gisteren met een kameraad. Ik heb heel voorzichtig niet te veel genomen. En het was echt perfect we zaten allebei op dezelfde golflengte. Constant slape lach voor het stomste alles beweegde in kleuren en golven en was echt zo een mellow sfeer. Men kameraad zag er wel wat evil uit lol.

Maar het was zalig om gwn te zitten en genieten van het gevoel. Alsof ik op water drijfde. Leuke ervaring hopelijk kan ik die nog eens evenaren.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat duurt nog wel een dagje of 5 schat ik zo in
pes-hawaiian.jpg
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee pff ze zijn nog zo klein. En wat is dat zwart? Screenshot_20190213-125939-540x1080.png DSC_0511-2752x1548.JPG
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Screenshot_20190202-110335-540x1080.png Hoi iedereen. Zou het nog lang duren eer ik kan oogste? Ik vind dat vliesje zo on duidelijk te zien
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jup, het vliesje dat moet scheuren wordt wel wat duidelijker wanneer ze groter wordenhoor, maar indien je ziet dat ze bijna scheuren wel best zo snel mogelijk oogsten. Anders kan het je hele kit verpesten.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok is goed. Ik zal hier de progressie posten.


Ongeduldig
Screenshot_20190206-113638-540x1080.png
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
staan ze toevallig aan de koude kant?
ik had toch wel wat meer groei verwacht
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ze staan in een kamer waar geen verwarming is dus het is daar 16.9 graden ongeveer. Ze staan wel rechtstreeks op een warmtematje van 5 wat en het water onder in de zak voelt toch beetje warm.

Ik denk voor de volgende kweek toch maar een regelbare thermostaat mat kopen. Zeker nu met deze koude dagen.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Elke dag een beetje groter toch.. DSC_0484-2752x1548.JPG
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit soort "kleine" growkits kan je gemakkelijk plaatsen in een terrarium. Op marktplaats worden ze aangeboden voor een habbekrats. Groot voordeel hiervan is dat de totale kit gelijkmatig wordt verwarmt.
Dit gaat echt stukken beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."