#1
Omdat een grein 65mg is en dus veel nauwkeuriger dan een tiende van een gram. Mijn weegschaaltje kan dit, dus waarom niet dan? Ik kan het ook op karaat zetten, ons, en nog wat andere formaten maar greintjes is het kleinste wat dit ding toestaat.Waarom reken jij in grein? Heel toevallig weet ik hoeveel een grein is maar nog nooit iemand (vooral hier) deze eenheid zien gebruiken.