#1
Aangezien ik verder nooit gebruik zou maken van een vaporizer wordt dat me iets te gek inderdaad. Bij dat pijpje die ik linkte zit niet zo'n kop dacht ik? Dus dan zou ik die jij linkte nog apart er bij moeten halen, of voldoet de dmt gewoon in het bolletje strooien ook? Extra rooktabak/as er bij doen lijkt me niet mogelijk als ik het gewoon in het bolletje van de pijp gooi.Bij zo'n pijpje zit er normaal nog een kopje op https://www.waterpijp-bong.nl/pijpe...len-small-bowl-kop-voor-bong-of-pijp-headshop . Daar zit normaliter het gaasje in. Wat ik heb gedaan is een laagje erin van iets wat rookbaar is maar geen effect geeft (bijv. Greengo tabakvervanger), daar de DMT op strooien en dan een dikkere laag van de tabakvervanger (in dit geval dan). Als er niks tussen zit is de kans wat groter dat je je DMT verbrandt en dat is naast zonde ook bijzonder onprettig op de keel.![]()
Ik lees veel over de VaporGenie om te roken, maar ook dat het het makkelijkst is om the Machine te maken https://wiki.dmt-nexus.me/The_Machine
Zelf heb ik het gerookt met een vaporizer en dat was echt heel prettig, maar zo'n ding kost klauwen met geld en ik was achteraf wel bezorgd of de DMT hem niet beschadigd zou hebben.