Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT roken materiaal

DMT roken materiaal

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bee zei:
Bij zo'n pijpje zit er normaal nog een kopje op https://www.waterpijp-bong.nl/pijpe...len-small-bowl-kop-voor-bong-of-pijp-headshop . Daar zit normaliter het gaasje in. Wat ik heb gedaan is een laagje erin van iets wat rookbaar is maar geen effect geeft (bijv. Greengo tabakvervanger), daar de DMT op strooien en dan een dikkere laag van de tabakvervanger (in dit geval dan). Als er niks tussen zit is de kans wat groter dat je je DMT verbrandt en dat is naast zonde ook bijzonder onprettig op de keel. :grin:
Ik lees veel over de VaporGenie om te roken, maar ook dat het het makkelijkst is om the Machine te maken https://wiki.dmt-nexus.me/The_Machine
Zelf heb ik het gerookt met een vaporizer en dat was echt heel prettig, maar zo'n ding kost klauwen met geld en ik was achteraf wel bezorgd of de DMT hem niet beschadigd zou hebben.
Klik om te vergroten...
Aangezien ik verder nooit gebruik zou maken van een vaporizer wordt dat me iets te gek inderdaad. Bij dat pijpje die ik linkte zit niet zo'n kop dacht ik? Dus dan zou ik die jij linkte nog apart er bij moeten halen, of voldoet de dmt gewoon in het bolletje strooien ook? Extra rooktabak/as er bij doen lijkt me niet mogelijk als ik het gewoon in het bolletje van de pijp gooi.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je wilt de DMT het liefst niet verbranden. Het moet roken en die rook wil je inhaleren. Ik denk dat het voor iedereen verschillend kan zijn wat het beste werkt . Voor mij was een bong fantastisch .
Laat je weten wat je hebt gedaan?
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bee zei:
Ik denk dat als je dat doet en je een hijs neemt, de niet alleen de rook binnen krijgt maar ook poeder :grimacing: Wellicht niet superfijn.
Klik om te vergroten...

Casaan zei:
Je wilt de DMT het liefst niet verbranden. Het moet roken en die rook wil je inhaleren. Ik denk dat het voor iedereen verschillend kan zijn wat het beste werkt . Voor mij was een bong fantastisch .
Laat je weten wat je hebt gedaan?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het gewoon in het pijpje gooi en de vlam zo'n 2 centimeter al circulerend er van af hou. Ik heb 500mg en zal beginnen met 30 denk ik. Dus als ik het verkloot heb ik nog genoeg speelruimte.

Moet ik indien ik het verkloot heb ook een uur wachten voor m'n tweede hit? Will update.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou pijpje en gaasjes zijn ook besteld.

Toch nog een vraagje, zijn de gaasjes nodig? Zo ja, hoe werkt dit? Mijn veronderstelling was dat ik gewoon dmt in de kop met (as?) kon gooien en dan de vlam er onder kon houden. Maar lees ook veel over gaasjes dus voor de zekerheid die maar meegenomen. Hoe zou dat in z'n werk gaan?

Gaasje op de opening van de kop met daarover dmt en as?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoxyz zei:
Mijn veronderstelling was dat ik gewoon dmt in de kop met (as?) kon gooien en dan de vlam er onder kon houden.
Klik om te vergroten...
DMT is vrij gevoelig voor hitte, tijdens extractie wil je niet voorbij 45C verhitten.
Als er geen lucht bij kan is verbranding niet / minder snel mogelijk, om een beetje idee te geven.
Zogezegd iets lastiger dan simpelweg een peukie opsteken wil je het een beetje fatsoenlijk doen.

Kijk uit dat je geen brandend materiaal laat vallen na een hit of probeert op te staan, tripzitter eerste keer is wel aan te raden.

Veel plezier.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
DMT is vrij gevoelig voor hitte, tijdens extractie wil je niet voorbij 45C verhitten.
Als er geen lucht bij kan is verbranding niet / minder snel mogelijk, om een beetje idee te geven.
Zogezegd iets lastiger dan simpelweg een peukie opsteken wil je het een beetje fatsoenlijk doen.

Kijk uit dat je geen brandend materiaal laat vallen na een hit of probeert op te staan, tripzitter eerste keer is wel aan te raden.

Veel plezier.
Klik om te vergroten...
Met vlam er onder doelde ik ook op een paar centimeter er van af, liever iets te ver dan te dicht bij denk ik dan. Ik zie vanzelf wanneer de pijp zich met rook vult neem ik aan.

Dmt in de pijp en iets verhitte is good to go dus? Of moet er nog iets van as bij? Tripsitter is sowieso aanwezig.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripsitter op scherp zetten om het pijpje op te vangen indien nodig is ook verstandig trouwens. Heb het zelf gehad als tripsitter dat ik mijn klauwen een beetje verbrandde aan het pijpje omdat meneer hem liet vallen in een duik naar hyperspace, het was mijn handen of het vloerkleed :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
LA MACHINA!
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
LA MACHINA!
Klik om te vergroten...
Ben reeds twee keer gescammed dus DMT laat nog even op zich wachten helaas. Pijpje die ik alvast besteld heb laat ik achterwegen en ga idd gewoon the machine proberen tegen die tijd dat ik het ooit eens geregeld heb.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goedendag DF'ers,

Ik heb reeds DMT weten te bemachtigen en ben me al geringe tijd aan het inlezen. Wanneer ik het ga doe heb ik nog geen idee, maar vooraf genoeg informatie bemachtigen is altijd goed.

Nu heb ik begrepen dat het roken via een crackpijp prima zijn werk moet doen. https://www.waterpijp-bong.nl/pijpen/puurpijp/glazen-base-pijp-hash-oil-pipe-headshop

Ik ben niet bekend met bongs of base pijpjes, dus had nog een vraagje. Zover ik heb begrepen strooi je de DMT in het bolletje en houd je de vlam zo'n twee centimeter al circulerend onder het bolletje zodat de DMT verhit wordt, vult de pijp zich met lucht en kan je beginnen te hijsen. Maar nu las ik ook redelijk wat over lui die de DMT over een gaasje(?) https://www.waterpijp-bong.nl/pijpe...reens-gaasjes-steel-flamez-20mm-5-st-headshop strooien. Is dit nodig, of kan ik gewoon de DMT zo in het bolletje gooien en rustig verhitten van een afstandje?

Indien dit nodig is, kan ik het gaasje gewoon op het bolletje laten rusten, of moet je hem in het ingang (waar je normaal de dmt in zou laten zitten) proppen? En waarvoor dient het gaasje eigenlijk?

Excuse the nooby question, maar kon nergens echt duidelijk het antwoord vinden. Thanks in advance!
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij zo'n pijpje zit er normaal nog een kopje op https://www.waterpijp-bong.nl/pijpe...len-small-bowl-kop-voor-bong-of-pijp-headshop . Daar zit normaliter het gaasje in. Wat ik heb gedaan is een laagje erin van iets wat rookbaar is maar geen effect geeft (bijv. Greengo tabakvervanger), daar de DMT op strooien en dan een dikkere laag van de tabakvervanger (in dit geval dan). Als er niks tussen zit is de kans wat groter dat je je DMT verbrandt en dat is naast zonde ook bijzonder onprettig op de keel. :grin:
Ik lees veel over de VaporGenie om te roken, maar ook dat het het makkelijkst is om the Machine te maken https://wiki.dmt-nexus.me/The_Machine
Zelf heb ik het gerookt met een vaporizer en dat was echt heel prettig, maar zo'n ding kost klauwen met geld en ik was achteraf wel bezorgd of de DMT hem niet beschadigd zou hebben.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat als je dat doet en je een hijs neemt, de niet alleen de rook binnen krijgt maar ook poeder :grimacing: Wellicht niet superfijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."