#1
Nou bij deze mijn trip report.
Het college was gedaan en ik ging opweg naar het huis van R. Het was rond 15:30. We besloten nog even langs de jumbo te gaan.
Rond 16:00 waren we weer terug en hebben we de truffels genuttigd. 10 gram Atlantis per persoon. De smaak vond ik nog redelijk meevallen. Maar heb Herbert meeste samen gegeten met wat snoep.
Na ongeveer een kwartiertje had ik heel de tijd een tintelend gevoel in mijn kaken. Daarnaast werden me lichaamsdelen erg zwaar en werd ik een beetje misselijk. Mijn lichaam wist niet zo goed wat er ging gebeuren denk ik...
Weer 10 minuten later zat ik midden in een enorme lachkick. Ik ging op de matrassen, die we in de woonkamer hadden gelegd liggen. De zon scheen hierop en dit voelde zo lekker warm. Ik sloot me ogen en zag wat blauws, in de vorm van een tunnel. Hierna ging ik samen met S naar een schilderij kijken. De kleuren zagen er heel mooi uit en het bewoog een beetje. Ik keek hierna de woonkamer in vanuit de keuken en dit zag er zo mooi uit met de zonnestralen die binnenvielen.
Onze tripsitter V zag dat we goed gingen en besloot een jointje op te steken. We gingen dus naar buiten. Buiten was heel erg mooi. Ik zag een boom met heel veel takken met allemaal zwaaiende mannetjes daarop. Het gras leek alsof het golfde. De rook die van de joint af kwam zag er ook heel erg mooi uit. Allemaal patronen werden er gevormd. Ik had alleen heel de tijd het gevoel alsof er iets ging komen. Ik wilde me hier niet te veel mee bezig houden.
Echter besloot S om ook een hijs van de joint te nemen. Hierop heeft iedereen uiteindelijk een a twee hijsen genomen van de joint. Ik hoopte dat ik hierdoor de trip meer op af zou laten komen.
We gingen weer naar binnen. We kwamen binnen via de achterdeur en in een hele andere kamer. Echter was deze kamer voor mij en R geen leuke kamer. We besloten ook snel weg te gaan.
Ik kreeg ondertussen steeds meer het gevoel alsof er iets ging komen. Ik werd er een beetje gek van. We zijn nog naar wat andere kamers geweest en dit was heel intens allemaal. Het leek alsof ik alles in HD zag. Echter kwam ik maar niet van dat gevoel af. Ik bedacht me dat ik ergens naar opzoek moest ofzo. Alles waar ik aan dacht bracht namelijk naar ‘een plek’ waar ik niets van wist. Maar ik gedurende mijn denkproces er steeds meer aan ging denken.
Ik besloot om even buiten te gaan zitten. Ik was even alleen en zat te staren naar een bewegende boom. Ik kreeg het gevoel dat het over mezelf ging. Ik werd een beetje weggezogen in mijn eigen wereld.
Plots werd ik geroepen. Het was S. De spiegel was geweldig werd er beweerd. Ik kwam dus mee kijken. Maar de spiegel was helemaal niet leuk. Ik kwam in een soort gedachtengang over mezelf. Het was geen hele fijne gedachtengang. Ik ben erachter gekomen dat er een aantal dingen zijn die ik erg graag aan mezelf wil verbeteren. Zo wil ik gezonder gaan leven en minder geld uitgeven om beter te kunnen sparen.
Ik was hier zo mee bezig dat ik een stukje moest gaan rennen van mezelf. Ik besloot om naar de hei te gaan. Niemand wilde echter mee. Dit vond ik bij mezelf best wel fijn. Ik heb oortjes ingedaan en ben een stuk gaan hardlopen. Dit was zo erg lekker. Ik heb een bankje opgezocht en ben gelijk wat doelen voor mezelf gaan stellen.
Ik ben toen terug naar huis gejogged en voelde mij erg voldaan. Ik heb samen met R en V op de bank gezeten en wat gepraat. Iedereen vond het erg jammer dat ik weg was gegaan alleen. Ik voelde me wel een beetje schuldig maar ik heb wel een aantal belangrijke dingen geleerd over mezelf. De zonnestralen en kleuren waren nog steeds heel erg mooi en kleurrijk. Een kleuren waren zo mooi fel allemaal. Ik had alleen niet echt meer visuals wat ik erg jammer vond.
De trip begon langzaam tot een einde te komen. De trip heeft voor mij twee kanten gehad. Allereerst was het heel erg mooi en bijzonder. Aan de andere kant heb ik veel geleerd over mezelf. Maar ik vind het jammer dat ik daar zo erg mee bezig moest zijn. Liever had ik samen met de andere getript.
Die avond en vrijdag hebben we het nog erg gezellig gehad met elkaar en veel kunnen lachen.
Voor mezelf wil ik eerst gaan beginnen met mijn doelen. Ik ga ze allemaal op een rijtje zetten en bijhouden. Ik ben van plan om over een maand of 2 weer eens truffels te gebruiken. Kijken of er een ‘les 2’ uitkomt of dat ik dit keer echt kan genieten van prachtige visuals met in me achterhoofd het gevoel dat ik doelen heb overwonnen.
Dit was hem dan mijn eerste tripreport hier. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen![:)]()
Het college was gedaan en ik ging opweg naar het huis van R. Het was rond 15:30. We besloten nog even langs de jumbo te gaan.
Rond 16:00 waren we weer terug en hebben we de truffels genuttigd. 10 gram Atlantis per persoon. De smaak vond ik nog redelijk meevallen. Maar heb Herbert meeste samen gegeten met wat snoep.
Na ongeveer een kwartiertje had ik heel de tijd een tintelend gevoel in mijn kaken. Daarnaast werden me lichaamsdelen erg zwaar en werd ik een beetje misselijk. Mijn lichaam wist niet zo goed wat er ging gebeuren denk ik...
Weer 10 minuten later zat ik midden in een enorme lachkick. Ik ging op de matrassen, die we in de woonkamer hadden gelegd liggen. De zon scheen hierop en dit voelde zo lekker warm. Ik sloot me ogen en zag wat blauws, in de vorm van een tunnel. Hierna ging ik samen met S naar een schilderij kijken. De kleuren zagen er heel mooi uit en het bewoog een beetje. Ik keek hierna de woonkamer in vanuit de keuken en dit zag er zo mooi uit met de zonnestralen die binnenvielen.
Onze tripsitter V zag dat we goed gingen en besloot een jointje op te steken. We gingen dus naar buiten. Buiten was heel erg mooi. Ik zag een boom met heel veel takken met allemaal zwaaiende mannetjes daarop. Het gras leek alsof het golfde. De rook die van de joint af kwam zag er ook heel erg mooi uit. Allemaal patronen werden er gevormd. Ik had alleen heel de tijd het gevoel alsof er iets ging komen. Ik wilde me hier niet te veel mee bezig houden.
Echter besloot S om ook een hijs van de joint te nemen. Hierop heeft iedereen uiteindelijk een a twee hijsen genomen van de joint. Ik hoopte dat ik hierdoor de trip meer op af zou laten komen.
We gingen weer naar binnen. We kwamen binnen via de achterdeur en in een hele andere kamer. Echter was deze kamer voor mij en R geen leuke kamer. We besloten ook snel weg te gaan.
Ik kreeg ondertussen steeds meer het gevoel alsof er iets ging komen. Ik werd er een beetje gek van. We zijn nog naar wat andere kamers geweest en dit was heel intens allemaal. Het leek alsof ik alles in HD zag. Echter kwam ik maar niet van dat gevoel af. Ik bedacht me dat ik ergens naar opzoek moest ofzo. Alles waar ik aan dacht bracht namelijk naar ‘een plek’ waar ik niets van wist. Maar ik gedurende mijn denkproces er steeds meer aan ging denken.
Ik besloot om even buiten te gaan zitten. Ik was even alleen en zat te staren naar een bewegende boom. Ik kreeg het gevoel dat het over mezelf ging. Ik werd een beetje weggezogen in mijn eigen wereld.
Plots werd ik geroepen. Het was S. De spiegel was geweldig werd er beweerd. Ik kwam dus mee kijken. Maar de spiegel was helemaal niet leuk. Ik kwam in een soort gedachtengang over mezelf. Het was geen hele fijne gedachtengang. Ik ben erachter gekomen dat er een aantal dingen zijn die ik erg graag aan mezelf wil verbeteren. Zo wil ik gezonder gaan leven en minder geld uitgeven om beter te kunnen sparen.
Ik was hier zo mee bezig dat ik een stukje moest gaan rennen van mezelf. Ik besloot om naar de hei te gaan. Niemand wilde echter mee. Dit vond ik bij mezelf best wel fijn. Ik heb oortjes ingedaan en ben een stuk gaan hardlopen. Dit was zo erg lekker. Ik heb een bankje opgezocht en ben gelijk wat doelen voor mezelf gaan stellen.
Ik ben toen terug naar huis gejogged en voelde mij erg voldaan. Ik heb samen met R en V op de bank gezeten en wat gepraat. Iedereen vond het erg jammer dat ik weg was gegaan alleen. Ik voelde me wel een beetje schuldig maar ik heb wel een aantal belangrijke dingen geleerd over mezelf. De zonnestralen en kleuren waren nog steeds heel erg mooi en kleurrijk. Een kleuren waren zo mooi fel allemaal. Ik had alleen niet echt meer visuals wat ik erg jammer vond.
De trip begon langzaam tot een einde te komen. De trip heeft voor mij twee kanten gehad. Allereerst was het heel erg mooi en bijzonder. Aan de andere kant heb ik veel geleerd over mezelf. Maar ik vind het jammer dat ik daar zo erg mee bezig moest zijn. Liever had ik samen met de andere getript.
Die avond en vrijdag hebben we het nog erg gezellig gehad met elkaar en veel kunnen lachen.
Voor mezelf wil ik eerst gaan beginnen met mijn doelen. Ik ga ze allemaal op een rijtje zetten en bijhouden. Ik ben van plan om over een maand of 2 weer eens truffels te gebruiken. Kijken of er een ‘les 2’ uitkomt of dat ik dit keer echt kan genieten van prachtige visuals met in me achterhoofd het gevoel dat ik doelen heb overwonnen.
Dit was hem dan mijn eerste tripreport hier. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen