Ik ben het volledig eens met het feit dat de vlok meer tijd nodig had.Ondanks ik nog steeds denk dat het beter was gegaan als je de mycelium iets langer had door laten groeien, is het toch maar mooi gelukt. Toch echt wel knap!

Dank je voor het "compliment". Ik heb ergens hier wel eens gezegd dat ik vrij groene vingers heb dus had er wel wat vertrouwen in. En de volgende flush ga ik uiteraard beter proberen krijgen.een heel leuk resultaat, had ik eigenlijk niet verwacht![]()

ik kan me niet voorstellen dat een smartshop zich nog waagt om verse paddo's op voorraad te hebben. Of woon jij in een land waar dit niet verboden is?Als ik me niet vergis kost een pakje verse stoeltjes van 15 gr in de smartshop 15-20€ gemiddeld tegenwoordig.
Ja ik heb me vergist, sinds 2008 mogen jullie alleen nog truffels verkopen; bij ons zijn paddo's of truffels altijd een verboden produkt geweest. Wij hebben ook geen smartshops. Er is er een jaar of 20 geleden eentje geweest voor enkele maanden maar de overheid heeft die vrij snel weten te sluiten.ik kan me niet voorstellen dat een smartshop zich nog waagt om verse paddo's op voorraad te hebben. Of woon jij in een land waar dit niet verboden is?
Het uitzetten in het wild is niet doorgegaan maar een nieuwe kit is bezig. De tijd van het jaar is ook beter om in het wild te gaan tegen de tijd de kit en de vergrootte zwam lok uitgeput zijn...Even een korte update.
Zoals ik had vermoed heb ik geen echte flushes meer maar af en toe steekt er een stoeltje de kop op. Ik zit nu aan een kleine 20gr per week.
Ik laat uiteraard de emmer gewoon doen, denk er wel over na van die in het wild uit te zetten op den duur. Want het mycelium is best wel okee.
En ondertussen koop ik misschien wel een nieuwe kit. Maar ik zou liever mijn leercurve wat verhogen en beginnen met zelf prints maken, spuitjes en zoeken naar een voedingsbodem die goed werkt.
Iemand tips?
Bvb @PaddoKweker?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."