#1
Hoewel er nog geen reactie is met tips en ik ook geen zicht heb op de interesse in dit postje en/of er al iemand het gelezen heeft kan ik met enige blijdschap melden dat de kolonisatie perfect verloopt en ik nu de deklaag heb aangebracht (in de vorm vam grond voor bonzaï, een los mengsel van kleibolletjes en zand).
Ik heb ruim het volume voor 3 dozen van 1200 ml zoals je ze zou kopen nu.
Nog 2 dagen verder laten koloniseren in warme donkere omgeving en dan doe ik de coldshock met hydratatie om de herfst te simuleren en verdeel ik de cake in een paar stukken om in heldere bakken met broeddeksel te zetten en ga ik voor 1.5 kg shroomies in 2 flushes. Dat wordt een hoop poeder en kunnen we wat jaartjes verder zonder te moeten bijkweken en ook eens iets te kunnen weggeven aan vrienden.
Ik heb ruim het volume voor 3 dozen van 1200 ml zoals je ze zou kopen nu.
Nog 2 dagen verder laten koloniseren in warme donkere omgeving en dan doe ik de coldshock met hydratatie om de herfst te simuleren en verdeel ik de cake in een paar stukken om in heldere bakken met broeddeksel te zetten en ga ik voor 1.5 kg shroomies in 2 flushes. Dat wordt een hoop poeder en kunnen we wat jaartjes verder zonder te moeten bijkweken en ook eens iets te kunnen weggeven aan vrienden.











