Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-meO-DMT , the (mini) machine. Ervaringen gevraagd.

5-meO-DMT , the (mini) machine. Ervaringen gevraagd.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik zou dit niet doen. Een camera die je staat te filmen kan heel indringend voelen als je aan het trippen bent. Dat leidt al snel tot een negatieve gedachtenspiraal waarbij je (steeds) angstige(re) gedachten krijgt.

Misschien als je het al vaak gedaan hebt en onder begeleiding wil vastleggen hoe die ervaring er aan de buitenkant uitziet. Maar ook dan zou ik het liever niet doen.:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ja dacht ik al , ik zou een 5meo ervaring ook enkel kunnen doen met die specifieke vriend en/of men vrouw erbij , met iemand anders zou ik me niet kunne loslaten.

Deze vraag kwam er eigenlijk omdat ik yt wat een het afzoeken was en kwam deze tegen.
Kan me niet voorstellen dat ik me zo gedraag , maar eerder als een 2de trip.

Persoonlijk vind ik zo een "sjamaan" overbodig.
Al wil ik wel eens zo een ervaring met "sjamaan" beleven.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duuuuus.
Ik maakte men eigen n'n dmt , en heb meerdere malen een breakthrough gehad.

Nu heb ik sinds een paar weken 5-meO-dmt en heb vorige week men eerste trip (en breakthrough) gedaan met een crackpijpje.

Nu heb ik een mini machine gemaakt (ideaal voor 5-meO-dmt)
158782294692025477600290706711.jpg
En heb ik gisteren men vriend Kennis laten maken met de cosmische substantie in the machine , en ja hoor direct raak !

icm rustige opbouwende pamfluitmuziek met wat digirido erbij.

Hij was zo onder de indruk dat ik zelf men sessie heb overgeslagen en deze vandaag op men eentje ga doen. (2de X alleen.. en ook 2de x 5meO)

Ik heb enkel ervaring met 10mg , maar zou graag men ervaring uitbreiden door 15mg te roken.

Dus vraag 1.
Ga ik verschil merken in breakthrough met 5mg meer ?

Vraag 2 .
Ik gebruik voor dmt altijd een rustige setting kwa muziek (pamfluit , digirido , harmonica , native american.).
Maar wil nu eens psytrance/psychedelic goa opzetten , of denken jullie dat dit te intens gaat zijn ?
Het gebeurd gewoon in het gras (deken) in men eigen tuin..

Vraag 3.
Is het aan te raden een lichte dosis o-pce (5mg) te gebruiken een uurtje voor , of net voor de trip , zodat de pce net opkomt tijdens de dmt trip of opkomt als ik uit de trip kom ?.

De laatste vraag is niet voor vandaag , maar voor als ik meer ervaring heb met 5-meO-dmt.
Blowen doe ik zowieso vlak voor de trip en erna..

Ik ben ook van plan deze trip recorden met men gopro zodat ik zelf eens kan zien hoe ik me gedraag tijdens een dmt trip/breakthrough want na de trip weet ik totaal niet meer wat ik gezegt heb of hoe ik me gedragen heb.

Iemand ervaring met jezelf filmen ?
In de zin van , ga ik mezelf minder snel kunnen laten gaan doordat ik onbewust bezig ben met de gedachte , dat ik mezelf film ?.

:wave:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Iemand ervaring met jezelf filmen ?
In de zin van , ga ik mezelf minder snel kunnen laten gaan doordat ik onbewust bezig ben met de gedachte , dat ik mezelf film ?.
Klik om te vergroten...
Ik zou dit niet doen. Een camera die je staat te filmen kan heel indringend voelen als je aan het trippen bent. Dat leidt al snel tot een negatieve gedachtenspiraal waarbij je (steeds) angstige(re) gedachten krijgt.

Misschien als je het al vaak gedaan hebt en onder begeleiding wil vastleggen hoe die ervaring er aan de buitenkant uitziet. Maar ook dan zou ik het liever niet doen.:sweatsmile:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Dus vraag 1.
Ga ik verschil merken in breakthrough met 5mg meer ?
Klik om te vergroten...
Ja, dat ga je merken.

inner_search zei:
Vraag 3.
Is het aan te raden een lichte dosis o-pce (5mg) te gebruiken een uurtje voor , of net voor de trip , zodat de pce net opkomt tijdens de dmt trip of opkomt als ik uit de trip kom ?.
Klik om te vergroten...
Mnmm het kan, de 5meo-dmt geeft naar mijn beleving dan wel een ander effect. Ohja, een verstandig advies zou wezen om erg op te passen met combineren van deze middelen. Ik, als onverstandig iemand, combineerde uiteindelijk zo hoog dat het eindigde in een nightmare scenario van 5 dagen.

inner_search zei:
want na de trip weet ik totaal niet meer wat ik gezegt heb of hoe ik me gedragen heb.
Klik om te vergroten...
Lol, dat komt me bekend voor. Van die laatste combi-trip (3meo-pcp + 5meo-dmt+weed) weet ik vrij weinig meer. Slecht enkele flarden van herinneringen, maar in hoeverre die betrouwbaar zijn is maar de vraag. Ik zou geen camera beelden daarvan terug willen zien iig.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Zeelanddude the voor de info.
Trip is opgeschoven naar morgen , kwam onverwachts iets tussen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
5mg gaat zeker wel een groot verschil geven. Ik heb redelijk wat ervaring met 5-MeO-DMT en misschien wel zo’n 10-15 keer een breakthrough gehad.

Hoe hoger de dosis hoe makkelijker het wordt om een breakthrough te krijgen maar heb wel gemerkt hoe cliche het ook klinkt dat het deels setting is. Ik heb vaak genoeg ~10mg afgewogen, twee hits gekomen en m’n pijpje weggelegd. Zo’n tien minuten later kijken of er nog wat in het pijpje zat en dan met een hit een complete breaktrough inclusief ego dood had van misschien 5mg dus. Maar ook wel eens 10-15mg in een keer gevaped en goed getript maar geen breakthrough.

Wat betert muziek gewoon lekker doen wat je zelf fijn vindt. Ik vind muziek tijdens DMT doorgaans storend.

En dissocitieven mixen kan vast wel, het zal misschien wat “pre-flight jitters” weghalen maar 5-MeO-DMT is niet echt een middel wat zich leent voor combinaties. Er zijn ook wel wat doden gevallen door bepaalde combinaties. Als je het met meer middelen wilt combineren moet je van te voren even goed googelen of kijken op psychonautwiki. Daar staat wat voor groepen je kan combineren.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Buu the man , Hier heb ik wat aan !

Al kan ik me niet voorstellen dat ik na 10mg 5meo gevaped te hebben , ik na 10 minuten nog een puff zou nemen (bij n'n is dit natuurlijk de standaard gelijk nog de 2de of 3de te nemen..)

Vape je het in de gewoon pijpje of ook in een "machine" ?
In het begin rookte ik het ook in een (crack)pijpje en had nooit een break , tot ik een machine gemaakt had.
Dus ik heb echt wel alle dmt opgevaped vooraleer ik inhaleer.
Dus of dit nu 10 of 15mg is , ik krijg alles ineens binnen.
En niet zoals met een pijpje eerst bvb 10mg 1ste hit en dan nog eens 5 ofzo met 2de hit..

Edit. Ik vind muziek de eerste paar minuten ontzettend belangrijk om los te laten (mss is dit persoonlijk) en om terug in deze wereld te komen ook , ik merkte vorige week dat ik redelijk struggles had om terug te komen , maar de muziek maakte me rustig.
Tijdens den break zelf hoor ik nix van buitenaf en ben ik er gewoon ook niet meer.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
@Buu the man , Hier heb ik wat aan !

Al kan ik me niet voorstellen dat ik na 10mg 5meo gevaped te hebben , ik na 10 minuten nog een puff zou nemen (bij n'n is dit natuurlijk de standaard gelijk nog de 2de of 3de te nemen..)

Vape je het in de gewoon pijpje of ook in een "machine" ?
In het begin rookte ik het ook in een (crack)pijpje en had nooit een break , tot ik een machine gemaakt had.
Dus ik heb echt wel alle dmt opgevaped vooraleer ik inhaleer.
Dus of dit nu 10 of 15mg is , ik krijg alles ineens binnen.
En niet zoals met een pijpje eerst bvb 10mg 1ste hit en dan nog eens 5 ofzo met 2de hit..

Edit. Ik vind muziek de eerste paar minuten ontzettend belangrijk om los te laten (mss is dit persoonlijk) en om terug in deze wereld te komen ook , ik merkte vorige week dat ik redelijk struggles had om terug te komen , maar de muziek maakte me rustig.
Tijdens den break zelf hoor ik nix van buitenaf en ben ik er gewoon ook niet meer.
Klik om te vergroten...
Hoezo kan je je dat niet voorstellen? Omdat je een trip zo heftig vindt dat je er wel klaar mee bent? Ik heb wel een tijd gehad dat in door de week dagen lang achter elkaar zo een tripte of 4/5 achter elkaar deed. Soort van 5-MeO-DMT binge. :grimacing:

MeO heb in alleen nog maar via een basepijp gerookt, DMT rook ik tegenwoordig via the machin, 5-MeO heb ik nog niet geprobeerd vis the machine maar merkte wel dat het tegen iets meer hitte kon dan reguliere DMT. Daar waar reguliere DMT het echt een verspilling is omdat via een basepijp te roken wou het net 5-MeO wel.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Buu zei:
Hoezo kan je je dat niet voorstellen? Omdat je een trip zo heftig vindt dat je er wel klaar mee bent? Ik heb wel een tijd gehad dat in door de week dagen lang achter elkaar zo een tripte of 4/5 achter elkaar deed. Soort van 5-MeO-DMT binge. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Ja idd , heftig om te verwerken wat er allemaal gebeurd is op die 15 minuten die wel oneindig leken , en dan nog een 2de erbij 🤣
De trip op 5meO is zo heftig dat ik de zelfde dag geen 2de trip zou kunnen doen , zelfs niet de dag erna.
Net met n'n begon ik met bingen en breaken met machine.
Ik vind n'n zeer cartoonie en leuk zoals ik bvb lsd of psilo leuk vind , maar 5meO is voor mij echt wel kosmisch en een ervaring die tijd nodig heeft om te verwerken.
Het is allebij dmt , maar nn is kinderspel tegen over de 5meO variant imo.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Ik heb wel een tijd gehad dat in door de week dagen lang achter elkaar zo een tripte of 4/5 achter elkaar deed. Soort van 5-MeO-DMT binge.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: me too, na een aantal keer was het gewoon dikke fun in mijn beleving, ook in hoge doseringen.

inner_search zei:
Tijdens den break zelf hoor ik nix van buitenaf en ben ik er gewoon ook niet meer.
Klik om te vergroten...
is dat iets waar je niet comfortabel bij voelt? muziek zou bij mij juist zorgen dat ik me ga concentreer op de muziek. weet het ook niet, zomaar een gedachte die door me heen gaat. Het is al laat :kissingclosed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."