Ik ben zo blij met dit forum! Hier haal ik ontzettend veel wijsheid uit! Ik laat alles op me afkomen,en zal alle info meenemen!
Fijn om te horen! Daar doen we het voor
Nog leuke tips voor mij tijdens het trippen? Zijn er nog dingen die ik neer kan zetten of vooral moet doen tijdens mijn "vlucht?"
@Martinus gaf al de belangrijkste tip en dat is dat je het moet doen waar je je op je gemak en veilig voelt. Vooral bij de eerste keren.
Velen zullen inderdaad niet veel honger hebben maar iets te knabbelen voor mocht je honger hebben is wel verstandig. Maar dan voornamelijk natuurproducten. Vooral fruit is erg aangenaam vind ik zelf tijdens trippen. Tijdens paddo's word ik ook bijna allergisch voor bewerkt voedsel.
Verder zou ik een muziek playlist opzetten naar smaak.. Maar stiekem geef ik de tip om psybient achtige muziek op te zetten. Van Entheogenic bijvoorbeeld. Wel te vinden op spotify.
Maak verder je tripplek extra schoon en steek wat kaarslichtjes aan voor de sfeer.
is het echt waar dat je heel anders naar het leven kijkt na paddos?!!
Die kans is zeker aanwezig maar geen vaststaand gegeven natuurlijk. Maar die kans is er zeker ja. Psychedelica is gewoon heel bijzonder, maar kan ook heel beangstigend zijn dus ga er open in. Go with the flow is erg belangrijk. Weet dat het ALTIJD uitwerkt en je weer de oude wordt. Ook als de tijd stil lijkt te staan.
Maar hou je aan de dosis. Maak het gezellig en heb een backup voor mocht je toch in paniek raken. Als je deze dingen goed voor elkaar hebt, dan kan je een ongelofelijke mooie tijd tegemoet zien.
Ik hoop ook dat je een tripverslagje maakt voor ons
![:smirk:]()
.. Veel plezier alvast!!!!