Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gezocht 1e paddo kweek.

Hulp gezocht 1e paddo kweek.

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Anthony0183Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Heb je ooit gehad dat alles in je geest en in de buitenwereld totaal aan het hallucineren was? Patronen overal. Objecten die zelftransformeren in iets anders. Rare wezens of handen of wat dan ook dat uit de muren kruipt?
Klik om te vergroten...

Niet zo letterlijk als wat jij zegt..:tongueout: ik kan niet wachten!! ben benieuwd!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wees wel voorzichtig dan. Ik zou eerst 2,5 gram proberen en de vibes even voelen.
Voor mij worden de visuals pas sterk rond de 4 gram. Maar het word ook behoorlijk intens rond die dosering. Soort van het moment dat ik hologrammen begin te zien is het moment dat de hallucinaties zo overtuigend zijn dat ik mezelf alles wijs kan maken en er op dat moment totaal in geloofd alsof het absoluut is.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anthony0183 zei:
Mijn ervaring in het algemeen met drugs is prima voor mij.
x aantal keren mdma/pilletjes gedaan natuurlijk. (klein beetje van gespaced)
speed vaak gedaan
coke vaak gedaan.
dit zijn voornamelijk de "uppers" en niet te vergelijken met de downers denk ik zo.
ook heb ik ruime ervaring met ketamine (hiervan wel vaak getript)
1x in me leven 2cb gedaan, maar dit ging niet zo lekker. ( er kwamen mensen binnen die we niet hadden verwacht, dit verpeste mijn trip)
1x in me leven lsd gedaan maar daar niks van gevoeld.
Vaak zat salvia gedaan.

En nu het BIJNA laatste op me lijstje en dat is paddo's! ik heb ontzettend zin om ze te gebruiken en ze liggen nu te drogen!

Dan wil ik ooit nog eens dmt doen! helaas nergens te verkrijgen. Als ik dmt ook nog eens heb gedaan, dan heb ik alles geprobeerd wat ik wilde proberen in me leven.

dan nog een andere speciefieke vraag voor de lezers onder ons:

Ik zie dat er weinig trip reports zijn over paddos van deze tijd. hebben mensen er behoefte/baat bij als ik alles tijdens mijn trip met jullie probeer te delen? ik heb nog nooit een trip report geschreven, verwacht dus niet teveel ervan! Als mensen dit leuk vinden hier dan zal ik dat zeker doen!
Klik om te vergroten...
Met jou weinige ervaring met psychedelica zou ik zeker niet veel hoger gaan dan 2,5gr. Paddo's zijn niet te vergelijken met de andere middelen die je noemt, op 2c-b en lsd na dan. Maar 2c-b is voor de meeste al veel makkelijker en minder paniekerig dan paddo's. Met LSD had je niks gemerkt dus niet ervaring gaat niet op.

Salvia extract of gewoon de bladeren? Salvia kan dan nog wel heftig zijn maar op een hele andere manier heftig dan paddo's.

Enuh trip reports zijn van iedereen welkom hoor!! altijd leuk :)
A
Anthony0183Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Met jou weinige ervaring met psychedelica zou ik zeker niet veel hoger gaan dan 2,5gr. Paddo's zijn niet te vergelijken met de andere middelen die je noemt, op 2c-b en lsd na dan. Maar 2c-b is voor de meeste al veel makkelijker en minder paniekerig dan paddo's. Met LSD had je niks gemerkt dus niet ervaring gaat niet op.

Salvia extract of gewoon de bladeren? Salvia kan dan nog wel heftig zijn maar op een hele andere manier heftig dan paddo's.

Enuh trip reports zijn van iedereen welkom hoor!! altijd leuk :)
Klik om te vergroten...
Ik ben zo blij met dit forum! Hier haal ik ontzettend veel wijsheid uit! Ik laat alles op me afkomen,en zal alle info meenemen!
Nog leuke tips voor mij tijdens het trippen? Zijn er nog dingen die ik neer kan zetten of vooral moet doen tijdens mijn "vlucht?" En is het echt waar dat je heel anders naar het leven kijkt na paddos?!! Ik kan niet wachten!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anthony0183 zei:
Ik ben zo blij met dit forum! Hier haal ik ontzettend veel wijsheid uit! Ik laat alles op me afkomen,en zal alle info meenemen!
Nog leuke tips voor mij tijdens het trippen? Zijn er nog dingen die ik neer kan zetten of vooral moet doen tijdens mijn "vlucht?" En is het echt waar dat je heel anders naar het leven kijkt na paddos?!! Ik kan niet wachten!
Klik om te vergroten...

Zorg er voor dat je op een plek ben waar je totaal op je gemak bent. Als ik patronen begin te zien ga ik vaak gewoon op de bank of vloer leggen en objecten bestuderen. Met mijn ogen dicht kijken of in het donker op het toilet zitten is ook altijd leuk. Of gewoon iets dood staren :P

Voor mij heeft eten geen smaak meer. Appels zijn wel fijn om te eten als je misselijk ben of suf en je wil jezelf oppeppen. Ze vallen niet zwaar en zonder smaak zijn ze nog steeds fijn om te eten.

Het verschild per trip. Ik heb maar 2 trips gehad waarbij ik na afloop een blijvende verandering heb ervaren. Dit waren wel intense trips.
Ik vind psychedelica een van de engste dingen om te doen, maar ook een van de geweldigste dingen.

De woorden "death by astonishment" van Terrence Mckenna beschrijven perfect wat psychedelica met je kunnen doen xD
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anthony0183 zei:
Ik ben zo blij met dit forum! Hier haal ik ontzettend veel wijsheid uit! Ik laat alles op me afkomen,en zal alle info meenemen!
Klik om te vergroten...
Fijn om te horen! Daar doen we het voor :)
Anthony0183 zei:
Nog leuke tips voor mij tijdens het trippen? Zijn er nog dingen die ik neer kan zetten of vooral moet doen tijdens mijn "vlucht?"
Klik om te vergroten...
@Martinus gaf al de belangrijkste tip en dat is dat je het moet doen waar je je op je gemak en veilig voelt. Vooral bij de eerste keren.
Velen zullen inderdaad niet veel honger hebben maar iets te knabbelen voor mocht je honger hebben is wel verstandig. Maar dan voornamelijk natuurproducten. Vooral fruit is erg aangenaam vind ik zelf tijdens trippen. Tijdens paddo's word ik ook bijna allergisch voor bewerkt voedsel.

Verder zou ik een muziek playlist opzetten naar smaak.. Maar stiekem geef ik de tip om psybient achtige muziek op te zetten. Van Entheogenic bijvoorbeeld. Wel te vinden op spotify.

Maak verder je tripplek extra schoon en steek wat kaarslichtjes aan voor de sfeer.
Anthony0183 zei:
is het echt waar dat je heel anders naar het leven kijkt na paddos?!!
Klik om te vergroten...
Die kans is zeker aanwezig maar geen vaststaand gegeven natuurlijk. Maar die kans is er zeker ja. Psychedelica is gewoon heel bijzonder, maar kan ook heel beangstigend zijn dus ga er open in. Go with the flow is erg belangrijk. Weet dat het ALTIJD uitwerkt en je weer de oude wordt. Ook als de tijd stil lijkt te staan.

Maar hou je aan de dosis. Maak het gezellig en heb een backup voor mocht je toch in paniek raken. Als je deze dingen goed voor elkaar hebt, dan kan je een ongelofelijke mooie tijd tegemoet zien.

Ik hoop ook dat je een tripverslagje maakt voor ons :smirk: .. Veel plezier alvast!!!!
A
Anthony0183Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De paddos zijn kurkdroog! Perfect dus! Ik ga ze nu in boterhamzakjes bewaren in een lade! Volgende week benuttigen! Jammiee!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."