Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een hele goede avond. Vrijdag is het zover. dan gaan wij met zijn drieën voor het eerst ons zelf gekweekte paddo setje uitproberen! Voorbereiding: -stemming : perfect - waar : thuis bij mij - tripsitter : Ja aanwezig - Goed ingelezen? : Zeker weten. - zin in: : KAN NIET WACHTEN We hebben 3 porties gemaakt. porties tussen de 2.65 en 2.85 gr p.p. Niemand van ons heeft nog paddo's gedaan, dus ik neem aan dat het meer dan voldoende is We zitten alleen met een dilemma.. HOE gaan we ze eten? en alles in EEN keer naar binnen werken? of eerst bijvoorbeeld 2 gram, en een uur later het restant op eten? wat is wijsheid? en hoe doen jullie het?. Ook heb ik een grinder gekocht speciaal voor paddo's of truffels! leek me ideeal zodat we het makkelijker weg krijgen! tips om het te benuttigen?ik hoor graag alles van jullie"
"Ik heb ze trouwens in deze doos gedroogd! Dat werkte perfect!"
"Martinus zei: ziet er mooi uit. Nu proberen ze te eten zonder over je nek te gaan :P Klik om te vergroten... Net een Heeel klein hapje genomen! het is ONTZETTEND ranzig xD"
"SuperSilverHaze zei: Ik vind paddos juist stukke beter proeven dan truffels. Het helpt ook als je er thee van zet, stuk beter naar binnen te krijgen Klik om te vergroten... Hoe doe ik dit? Ik lees verschillende manieren. Wat is de beste?"
"2e flush mc kenaii! Nu al oogsten?of nog even wachten? Graag jullie mening!"
"Vandaag is het zover. we gaan vandaag paddo's doen. de mc kenaii setting: bij mij thuis met zijn 4e. 3 trippers en 1 tripsitter we zijn vandaag naar de winkel gegaan, hebben slingers gekocht en overige dinge. de slingers om te trippe:P Tijd nu: 15:40 tijd dat we het tot ons nemen: rond 1730. Ik heb nog nooit een trip report geschreven en ga dus mijn uiterste best doen om tijdens mijn trip alles met jullie te kunnen delen. verwacht dus niet teveel! 17:20- net de paddos tot ons genomen. GADVERDAMME KOKHALSEND NAAR BINNEN ZITTEN WERKEN.. NIET TE DOEN! we hebben dus besloten een half schaaltje met vla te pakken en het hierin te mixen. dat was goed te doen! nu afwachten op effect! 17:45- alles begint euforisch te worden alles lijkt te ademen, we kijken elkaar aan en vragen elkaar wat we voelen, en of we al iets voelen. iedereen heeft gezonde spanning. terwijl ik dit bericht aan t typen ben vormen op mijn beeld allemaal patronen. ik voel me een REUS op dit moment in mijn eigen huis. het is lachwekkend 18:00 ik ben gestopt met schrijven . 1 van ons gaat fout. Terwijl ik zelf flink hard aan t trippen ben probeer ik mijn vriend gerust te stellen. Ik vertel hem dat hij nu mogelijk aan t pieken is, en hij moet accepteren zoals t is. Het wordt vanzelf minder. Maar laat dit op je afkomen. 18:15 de tripstoppers ingezet. Ik lekker rustig door trippen terwijl ik mijn vriend wat capsules met dextrose geeft. Ik leg hem op de bank neer, zet wat ontspannen muziek aan en stel hem constant gerust. Er was een trip sitter maar het voelde voor mij als een soort taak. Ik moest hem positief blijven benaderen. Want ik merkte dat hoe meer ik tegen hem sprak, hij zich steeds meer overgaf aan de situatie. 19:00 extreme hallucinaties en hele mooie patronen wanneer ik mijn ogen sluit. Mijn vrienden zijn inmiddels ook aan t lachen er onstaat een hevige lachkick (iedereen is nu ontspannen) 20:00 me maat gaat naar de wc en wij zitten spacend op de bank. Hoor ik ineens: wauw! Ik zit in de gulag! Mensen onder ons die call of Duty spelen. Die weten wat de gulag is. En weer een extreme lachkick. De tv ademt, kleuren zijn nog steeds extreem fel. En zelfs de hele kamer lijkt groen/geel te kleuren ! Ik vermaak me prima! 20:15 ik besluit even een sigaret in de achtertuin te roken. Zie ik tot mijn stomste verbazing een enorme vogel uit me huis komen! Een reuze adelaar. En hij ging zitten op t hek. Althans dat leek zo xd 21:00 het begint uit te werken, wat visuele effecten blijf je houden, we roken wat wiet. 22:00 na spacend 24:00 ik kan weer normaal kijken, gezichten vervormen niet meer. Wel blijf ik een soort van HD zien als ik tv kijk. Alles is heel scherp! Vooral de kleuren \\ #JOINTJE DRAAIEN! wordt vervolgd vandaag"
"Cerberus zei: Veel plezier! Ben benieuwd welke random ideeën je te binnen gaan schieten, en vergeet niet: forceer het niet om hier te schrijven. Als het je niet lukt ga je misschien bad gaan omdat je voelt dat je je "taak" niet kan volbrengen ofzo, dus onthoud: als er teveel impulsen bij je te binnen schieten waardoor schrijven te moeilijk wordt: loslaten, laat je meenemen in de flow van de trip, en dan horen we het achteraf wel Klik om te vergroten... zoals je ziet het huis wat versierd hahaha! wat kleurrijker gemaakt. # er is er GEEN jarig hoera hoera"
"wij gaan over 2 uurtjes beginnen"
"goededag, Ik ben Anthony 25 jaar oud, en probeer voor het eerst paddo's te kweken. ik heb hier 2 kits staan. ik heb de mckenaii paddo growkit staan(paddos zijn al boven) en ik heb de golden teacher paddo 100% mycelium staan. Ik ben dus helemaal nieuw in t kweken van paddo's. nu heb ik een aantal vragen:. - ik heb een warmte mat. maar de temperatuur blijft boven de 26 graden komen. (ook als ik er iets tussen maak) - hoelang duurt het ongeveer voordat ik de mckenaii kan oogsten nadat de eerste paddestoelen al boven zijn. - moet ik de zak nou wel of niet dicht houden. in de beschrijving van de mc kenaii staat dat die dicht moet. maar in de beschrijving van de golden teachers, daar staat dat de zak op een kiertje open moet staan. - moet ik ze nou wel of niet op de warmtemat houden of niet? het is doorgaan 21 graden in huis. de mc kenaii staan nu ruim een week.(iets meer) de golden teachers staan iets minder dan een week."
"Martinus dankjewel!. We zijn nu een dag verder en de paddestoelen zijn al veel groter ! Met de golden teachers 100 % mycelium gaat t wat minder. Die is nog steeds niet boven. Ik denk een hoop geduld! Iemand enig idee hoelang nog voor de 1e oogst van de mc kenaii? Zie foto's"