De MDMA doen we nu sinds enkele weken omdat het echt lekker valt alvorens de 2cb. XTC bewust niet, ivm overige shizzle die er vaak in verwerkt is en 't je veel te alert/actief maakt. Wij nemen altijd minimaal 50mg tot 62,5mg 2cb in een dosis. Vorig weekend in totaal 100mg gehad, incl bijnemen, wat dan soms wel degelijk effect houdt. Het is hoger dan gebruikelijk, maar wij gaan er heel lekker op. 25mg heeft overigens ook geen effect op mij. Het is trouwens echt niet om mee te pronken, want ik had liever dat 25mg meer dan voldoende was. De gezelschappen zijn vaak rond de 5 á 6 personen.
Truffels heb ik nog nooit gedaan, maar staat zeker op het lijstje. Mijn maat vindt het volgens mij wel wat minder, hij ging er namelijk een keer heel slecht op. Heb jij bepaalde advies welke truffels? Zie namelijk altijd een plethora aan keuze. Ik ben trouwens ook benieuwd in welke zin het achteruit zal gaan als we elke week M blijven nemen. (Puur uit nieuwsgierigheid trouwens, omdat wij er nu nog niets van merken).
MDMA = XTC en XTC = MDMA. In XTC zit MDMA als werkzame stof. Pillen zijn in NL nauwelijks vervuild. Wekelijks MDMA gaat er voor zorgen dat je katers erger worden en je ervaring met XTC minder. Binnen een korte periode zal MDMA steeds minder fijne effecten geven en meer negatieve. Resultaat is dat je meer MDMA gaat nemen om het gevoel te krijgen. Meer nemen geeft ook meer negatieve bijwerkingen. Om maar niet te spreken over de schade op langere termijn aan je hersenen als je wekelijks blijft gebruiken. Het is zeer aan te raden een pauze van minimaal 2-3 maanden tussen gebruik te laten. De eerste paar keer is er weinig aan de hand, maar al snel ga je tolerantie opbouwen en wordt die milde kater van een dagje ineens een heel vervelende midweek enz..
Verder wil ik aanraden je 2-CB te laten testen. Je gaat uit van het aantal mg wat jij van de dealer hoort. In werkelijkheid ligt het aantal milligram in zo'n pilletje in heel veel gevallen tussen de 7-13mg. Je tript dus op veel minder mg 2-CB dan je denkt.
Merk of soort truffels maakt niet veel uit. Dosering is belangrijker. Voor de 1e keer is een gram of 10-12 een mooie kennismaking denk ik. Bij truffels is de kans op "bad gaan" grote dan op 2-CB ja, aangezien 2CB vrij luchtig is en makkelijk stuurbaar. Truffels aan de andere kant zijn niet altijd te sturen. Truffels spelen een stuk meer met je emotie dan bijv. 2CB. Wel heb je zelf voor een heel groot deel in de hand of je bad gaat of niet. Dit heeft alles te maken met ontspanning, rust, goede setting, goede mindset etc. Truffels versterken je gevoel, dus als jij ergens heel erg mee zit, dan bestaat de kans dat truffels je daar hard op wijzen.
Persoonlijk vind ik die emotionele waarde aan truffels een heel groot pluspunt, aangezien je band en de gesprekken met bijv. je partner of hoe je kan genieten van muziek ongekend is. Ik ervaar op sommige momenten bepaalde euforie bij truffels als ik muziek luister, waaraan MDMA niet eens een beetje kan tippen.