Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen ik ben Bootje en 18 jaar oud! Afgelopen weekend heb ik mijn 4de keer 2cb gedaan en geĂ«xperimenteerd met de dosering. Ik heb alleen ervaring met xtc en 2cb. het was eindelijk weer zover! Een leuk weekendje tegemoet. We hadden met 3 personen een hotelletje geboekt en hadden flink wat pillen ingeslagen 14 stuks. We hadden wat leuke lampjes mee genomen om de kamer wat op te peppen en een box voor de muziek. De pillen bevatten 28 mg 2cb per stuk. om 18.15 nam ik 1,5 pil in omdat ik gelijk goed van start wou gaan. Ik hou van heftige visuals dus wou niet slap beginnen. Na ruim 3 kwartier begon de spanning een beetje toe te nemen(19.00) Ik kreeg het ontzettend koud terwijl het 23 graden in de kamer was. Maar vrij snel ook ontzettend warm. Mijn vrienden waren aan het luisteren naar het liedje Nederwiet en op één of andere manier wou ik daar niet bij zijn. Onze hotel kamer had 2 kamers (familie kamer) ik had de drang om een gekke space hut te bouwen dus nam dat als taak. Na een deken over een kast gegooid te hebben en met een stoel een hut gemaakt kunnen te hebben heb ik erin een boxje en neon lampje gezet. Ik zette wat goeie techno aan en had een top inkomertje. De beat voelde steeds intenser en ik voelde de vibe van t liedje (ik luister graag met 2cb house/techno) op een gegeven moment kwamen mijn vrienden checken hoe het met me ging. Ze vroegen of ik bij hun kwam en alles wat ze zeiden ging een beetje langs me heen. Toen ik de andere kamer in liep hing er een vage sfeer niet zo vertrouwd als mijn hutje. Ze waren nu memeâs aan t kijken en waren bizar aan t lachen. Ik snapte totaal niet waarom ze daar naar konden kijken. Het beeldscherm was mij te vel en het leek of er Snapchat filters op de personen hun hoofden kwamen. Ik keek op de tijd van hun telefoon en zag dat het opeens al 20.00 was ik stelde voor om even lekker naar buiten te gaan en dat vonden ze wel een goed idee. We liepen naar buiten en zodra de deur openging kwam er een klap warme lucht op me af terwijl het buiten maar 9 graden was. Het waaide flink maar het voelde alsof dat door me heen ging. Buiten liepen we over de parkeer plaats en het leken wel heuvels. De lampen van de parkeer plaats gaven een beetje een regenboog achtige kleur af en ik had ontzettend zin om stevig te wandelen. Een stukje onderweg had ik een tak gevonden en begon ik het ijs kapot te slaan wat er nog lag in de sloot van 4 dagen terug. Het voelde als een taak omdat kapot te makenđ later stond ik op een stukje gras waar modder onderzat en had ik het gevoel alsof ik dat met me voeten kon kneden. We besloten een stuk de andere kant op te lopen omdat ik een enorme aai behoeften kreeg voor een dier? Ik moest en zou een dier vinden wat ik kon aaien. Uiteindelijk was het me helaas niet gelukt en was ik helemaal teleurgesteld. Terug in het hotel was het 21.40 en besloten we bij te nemen. Ik nam een halve bij dus zat dan op 2 totaal (56 g)we besloten de kamer te verbouwen en alles aan de kant te zetten om een dans vloer te maken. Ik heb niet zo erg op de visuals gelet omdat ze er âbijhoordeâ ik had me totaal overgeven aan de drugs dus alles leek te horen terwijl niks klopte. De muren schoven van me af objecten waren kleiner en groter als normaal maar het voelde alsof het de normaalste zaak van de wereld was. We hadden allemaal een erg actief gevoel en besloten onder de space lamp (Een lamp die kleuren en vormen reflecteerd op het plafond. ) we waren lekker aan het dansen en ik was mooi aan het kutten met de kleurtjes op het plafond. Omdat het donker ik de kamer was had ik van visuals niet zoveel last en voelde ik vooral me lekker actief en vrolijk. Ik had wel rare gedachtes en we moesten vaak lachen om niks. We besloten lekker in bad te gaan en 1 iemand ging onder de douche ons omkleden tot zwemkleding was wel een opgaven. Omdat de lampen aangingen begon ik overal dingen in te zien. De vloer leek steeds van kleur te veranderen en de patronen kwamen op je af. Eindelijk zaten we in bad en hadden we opeens een bloed sirieus gesprek over belangrijke onderwerpen. Het bad voelde heerlijk en was een heel intens gevoel. Er hing een aangename sfeer en een relaxt gevoel overviel me. We besloten eruit te gaan omdat ik ineens het idee kreeg dat ik nuchter werd. We zaten ook een mooie tijd in bad en ik wou weer eens bij nemen. Het was 00.01 en omdat ik er heilig van overtuigd was dat het opeens uitgewerkt was nam ik een hele bij. Die sloeg al vrij snel in en we begonnen de muziek allemaal erg interessant te vinden. We luisterde naar Deep Jungle walk en op de maat van de muziek paste ik de kleurtjes aan en voelde het als een hele dementie. Na het luisteren van muziek strande we op een raar onderwerp. Er hing in de kamer een huilend meisje aan de muur op een schilderij het meisje kwam uit de VOC tijd en stond met een bijbel in haar hand geposeerd te huilen. Mijn vriendin had bij binnen komst een raar gevoel bij het schilderij en had hem al in de andere kamer gezet omgedraaid. Ik vond opeens dat we haar hadden buiten gesloten. Ik had het gevoel alsof het een aanwezigheid was die we buitengesloten hadden. Ik moest stoppen met het onderwerp omdat de rest bang was om slecht te gaan en ik vond het maar aanstellerij en vond het een serieus onderwerp. We belanden vrij snel in een lach kick en waren een beetje de kamer aan het verkennen en de visuals te genieten. Ik had wel visuals maar alles leek zo normaal alsof het hoorde anders te zijn en vond dat alsof ik weer nuchter was en nam weer een halfje bij om 02.22. Dus zat ik op 4 pillen. Na een kwartier kwam hij een beetje raar in. De kamer leek te draaien en de muren kwamen op en van me af. Ik ging naar de wc toe en daar leek het alsof ik door me bovenste huid laag kon kijken en me spieren zag. Ik lachte mezelf ontzettend uit en ging in de spiegel kijken. Me ene oog was groter dan de andere en er hing een paarse gloed over mijn blonde haar. Mijn gezicht was niks meer van wat het normaal was maar toen kwam ik tot de conclusie dat zelfs mijn gedachten niet meer normaal konden zien. Dus alles wat ik dacht en voor me haalde veranderde van vorm. Dus weer kwam ik de gelovig dat er niks aan de hand was en ik niks gebruik had omdat alle âgekkeâ dingen zo ontzettend normaal en chill voelden. Uit mijn vorige ervaringen had ik dit totaal niet en was alles wat ik zag daar werkelijk ook gek en niet hetzelfde. Om 03.08 nam ik dus opnieuw bij en vanaf dat moment ging ik snoei en snoei hard. Ik ging liggen op bed en het uiteinde van het bed leek wel 20 meter lang. De kamer was in 1 keer rond in plaats van 4 kant, de stoel leek wel zo klein als een Barbie stoel en alles bevatten kleuren en vormen. Ik was niet in staat om op te staan en het voelde alsof ik niet meer me lichaam kon besturen. Ik zat na te denken of het niet tijd was om in paniek te raken maar eigenlijk vond ik het zo ontzettend grappig. Ik begon enorm hard te lachen en vond het super leuk allemaal. Ik deed mijn ogen dicht en genood van een nieuwe dementie die zich in mijn hoofd begon. Het leek alsof ik geen leven meer had met zorgen en verantwoordelijkheden en alsof ik niet meer bestond. Alsof ik sliep met de kleurtjes als droom. Vaag op de achtergrond hoorde ik mijn vrienden praten maar deel nemen aan het gesprek had ik totaaaaal geen zin in. Ik wou meer van dit veeel meer van dit bedacht ik me. Ik stond in 1 ruk op en we kwamen tot de conclusie dat er nog maar 1 pil over was. We deden hem door de helft en ik zat dus op de 5 pillen (145mg) het moment dat ik hem doorslikte kreeg ik opeens paniek. Wat de fack heb ik gedaan dacht ik?? Kan iemand eigenlijk wel zoveel nemen? Ga je niet dood dan want van MDMA weet ik dat er echt een Max zit aan wat je kan nemen en je anders een overdosis heb ( wat ik trouwens prongeluk een keer heb meegemaakt) ik raakte in de stress en zocht dingen op het internet op er stond allemaal dat 50 mg al een zware trip was en ik zat dus bijna op het 3 dubbele. Op een trip report vond ik dat je vanaf 300 dood kan gaan. Ik geloofde dat maar en dat stelde mij gerust. Ik heb daarna echt een bizarre trip mee gemaakt. Mijn vrienden zagen er als cartoons uit met kraal oogjes en met kleur omlijnt. De deur van de kamer leek super ver weg en klein. Alles ging een soort van spoor achterna en als iemand liep verdween die gene even en verscheen later weer op een andere plek. Ik moest ontzettend lachen steeds en voelde me als een God. Ik bedacht opeens dat ik al een tijdje lag en ging me tanden poetsen. Dit was een enorme opgaven omdat alles wat ik vast pakte een andere grote was de tandenborstel leek enormmmmm dus ik greep hem met bijde handen. Overal waar ik keek waren Mandelaâs en kleuren. De tandpasta smaakte naar aardbei en me mond leek zo groot dat ik tanden van dik een meter per stuk moest poetsen. Ik ben hier dus echt 3 kwartier mee bezig geweest en elke keer als iemand vroeg gaat het goed had ik het idee dat ze op konden rotten. Na dat ik mijn make up er af gehaald had kreeg ik koppijn en werden mijn ogen zwaar en was ik het opeens helemaal zat. Mijn vriendin was ook op dat punt ookal had zij maar 2,5 pil op dus besloten we om 6 uur om lekker met de lichten uit uit de spacen. We voerden soms nog wat gesprekken maar vooral was ik aan het genieten van mijn visuals. Ik begon na te denken dat mijn vrienden tussen door het over hun trip hadden gehad maar dat zo moeilijk voor mij te begrijpen was omdat ik dacht dat hun hetzelfde als mij hadden wat dus niet zo was. Uiteindelijk hebben we niet kunnen slapen en hebben we om 9 uur lekker ontbeten. Ik vond het een geslaagde maar heel heftige 2cb ervaring. Ik denk dat mijn laatste visuals misschien wel kunnen tippen aan wat ik van sommige lichte lsd reports heb gelezen. Achteraf ben ik zo blij dat ik rustig ben gebleven en heb maar een deel kunnen omschrijven wat ik zag omdat het na me laaste pil zo ontzettend veel was. Me volgende avontuur gaat lsd of truffels worden maar daar moet ik nog even een keuze in maken! Hierbij mijn geslaagde avontuur veel liefs"
"Limited abilities zei: Fijn , gedetailleerd beschreven. De "meeslepende" avonturen in de buitenlucht kon ik flink om gniffelen. Het lijkt erop dat je je vaak afsloot. Hoe ervaarden jouw vrienden dat? En verder: zaten jullie dan allemaal in de eigen werelden? Zo'n hotel is zeker wel een beetje een spookhuis nu? Als je in een groot hotel zit, is het stiekem ook wel leuk om op pad te gaan al trippend. (Krijg je misschien beetje een Schoolreisje stedentrip Deja vu, al was dat met plaatselijke bier uit de nachtwinkel) Klik om te vergroten... Ja we zijn ook 1 keer een rondje door de gangen gelopen maar daar staat me weinig van bij dat ging zo snel voorbij omdat het best wel een kil hotel was en er liepen veel mensen rond ik had het idee dat er een bord boven me hoofd hing met âik ben onder invloedâ Mijn vrienden hebben het allebei anders ervaren! Eentje ging de combi aan met XTC dus die zat in een compleet andere vibe! En mijn vriendin ervaarde ook visuals maar die had een stuk minder op! We vonden het allemaal wel prima dat we beetje in onze eigen space kwamen en op zijn tijd weer bij elkaar voor gesprekken of waar we zin in hadden"
"mitchieee zei: leuk reportâ 2cb me favoriete drugâ en het lijk me sterk dat je pillen 28mg per stuk zouden zijn ik dacht vroeger ook wat de dealer me zei klopt maar ze zitten wss rond de 11-13 of je moet ze natuurlijk getest hebben. Klik om te vergroten... Ja ik denk dat ik ze ook zeker laat testen! Voor 2cb zijn het ook wel echt super grote pillen die we deze keer hadden! Maar sowieso is elke keer 2cb anders of dat nu aan de pillen of de sfeer ligt geen idee dus de sterkte kan ik ook lastig vergelijkenđ"
"whitesugar zei: leuk report! mijn 1e 2cb ervaring was ook best bijzonder. ik ga binnenkort voor het eerst paddo's doen. Klik om te vergroten... Wil je een tripreport maken! Ben heel benieuwd wil het zelf ook doen"
"jk12 zei: In dit trip report vertel ik over mijn eenmalige ervaring en waarschijnlijke overdosis drugs. Ik begin bij het begin, Ik ben 18 bijna 19 jaar oud en was op vakantie in een mooi vakantiepark in drenthe met een groep van 10 personen. Ik heb al vaker 2cb, xtc, joints en spacecake gehad maar nog nooit lsd geprobeerd. Mijn eerste halve zegel lsd nam ik rond half 7 in, hierna hebben we wat gevoetbalt en een beetje tv gekeken. Na ongeveer 1 uur tijd om half 8 begon ik me wat vreemd te voelen. Ik dacht dat ik wat minder scherp kon zien en ik had het gevoel dat er voor de rest niet veel gebeurde. Althans dat (dacht ik) Om half 9 nam ik een hele 2cb bij omdat ik het gevoel had dat er niet veel meer gebeurde. Ik ging na 40 minuten rond kwart voor tien ongeveer heel erg lekker, de techno/house muziek stond lekker hard aan en ik was heerlijk aan het viben. Visuals had ik toen nog niet. Toen ik op het terras op een van de ligbanken lag te chillen met wat vrienden waarschuwde een vriendin van mij dat ik echt niet mee moest gaan blowen omdat dat wel eens verkeerd kon gaan vallen. Ik moest zelf een beetje lachen omdat we de hele vakantie al grapjes maakte over wie de broek aan had in haar relatie met een vriend van mij en dat ze me probeerde te "temmen". Om een beetje grappig en stoer te doen nam ik heel vlug (in die ene minuut dat ze naar binnenliep) een stuk of 7 goede hijsen van de joint. Toen ze na een minuut terug kwam had ik mijn eigen sigaar weer in me mond natuurlijk. Om 10 uur nam ik nog 3kwart 2cb bij en een halve xtc dit voelde ik na een half uur goed binnenkomen. Ik besloot met een klein groepje een rondje door het park te gaan lopen. Ik merkte van mezelf dat ik langs iedereen heen leefde, het kwam niet binnen wat ze tegen me zeiden en ik kon lastig gesprekken volgen. Toen 2 vrienden uit het groepje terug liepen naar het huisje zou ik nog met die vriendin en een andere vriend een stukje door het bos lopen in het pikke donker. We stonden voor het houten hek van het bos en mijn vriendin en vriend waren aan het overleggen of hun bij zouden nemen. Ze besloten om een hele 2cb bij te nemen. Mij gaven ze niets omdat ze vonden dat ik er nog niet aan toe was. Toen we aan de rand van het bos stonden net door het hek van het bos zag de vriendin aan mij dat het een slecht plan was om door het donkere bos te lopen. Ik stemde er vlug mee in om naar huis te lopen omdat ik me heel verward voelde. Eenmaal bij het huisje aangekomen was iedereen lekker zijn ding aan het doen en het was gewoon gezellig en iet wat druk. De andere jongens van de groep hadden 2 soorten cake gemaakt. 1 spacecake en 1 normale brownie. Ik had helemaal geen besef meer van mijn omgeving en ik nam gewoon een groot stuk van de eerste cake die ik zag. Ze zag het gebeuren en vroeg welke cake ik in godsnaam had genomen. Ik wees naar de ene cake. Ze zei dat ik het vlug moest uit spugen omdat dat niet goed zou gaan aflopen. Ik met me domme kop luisterde natuurlijk niet en kauwde gewoon door. Ik slikte alles door. Vervolgens veranderde de situatie een beetje verkeerd. De vriendin werd vrij bezorgd en paniekerig. Ze riep dat ik alles uit moest spugen of dat ik een shotje moest nemen met zout en water zodat ik zou overgeven. Ook rende ze snel het huisje uit naar het andere deel van de groep om te vertellen wat ik gedaan had. Toen ze allemaal naar huis gerend waren zeiden ze dat ik op de bank moest blijven liggen en rustig moest blijven. Ik vertelde ze dat ik nog nergens last van had en dat er niet zo een probleem van gemaakt moest worden. Ik merkte dat ik een beetje geiriteerd werd omdat ze er zo een "big deal" van maakte. Na een kwartier was iedereen weer rustig en besloten we met 4 mensen een pool party te houden met veel schuim "ruimte hemel" lampen die tegen het plafond schenen en lekkere techno beats. Na dat we het bad hadden gevuld met water en een hele fles badschuim begon het te schuimen als de tering. Het schuim was bijna 1,5 meter hoog en voelde heel erg zwaar aan op mijn lichaam. Ik merkte dat ik het niet meer trok. Ik begon me ongerust te voelen en licht paniekerig. Ik probeerde zo rustig mogelijk te blijven en het niet te laten merken aan mijn vrienden die bij me stonden. Ik vertelde dat ik er uit wou gaan. Ze keken me een beetje raar aan en zeiden dat we er net 5 minuten in stonden. Ik had het gevoel dat het al veel langer was en besloot nog heel even onder de douche te staan naast hun. Uit het niets hoorde ik een oorverdoofend geluid. Het brand alarm ging af en ik raakte wat meer in paniek een paar vrienden renden naar beneden en riepen dat er brand was. Ik schrok me dood en merkte dat ik me onveilig voelde. Het was heel erg druk in de jacuzzi/ sauna en douche lounge en ik had het heel erg warm. Toen het alarm stopte na 5 minuten zeiden ze dat het een grapje was. Het alarm was afgegaan door alle stoom en waterdamp uit de enorme badkamer. Ik zei dat ik me ging afdrogen en probeerde rustig mijn spullen te verzamelen zoals een droge onderbroek en handdoek. Ik denk dat ik 3x vanuit de begane grond naar de 3e verdieping ben gelopen omdat ik elke keer vergat wat ik aan het doen was. Toen ik uit eindelijk klaar was met afdrogen en een droge onderbroek aan doen ging ik alleen op bed liggen met de lichten aan. Ik probeerde te kalmeren. Na 5 minuten liggen begon ik te zweten als een otter en ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ik hartkloppingen had. Ik zag heel veel bewegen en de visuals waren overal te zien. Echter was ik me nog wel bewust waar ik was, wie wie was en kon ik nog lopen. Ik klede me om en ik liep voorzichtig naar beneden waar de rest zat. Daar voelde ik dat het niet goed met me ging door alle drukte en harde muziek. Ik aarzelde heel even en vroeg aan mn beste vriend of die mee wou komen naar zijn kamer om the hobbit te kijken. Hij wou liever bij de rest blijven maar zag hoe ik er aan toe was. Hij liep mee en maakte het bed mooi op zodat ik lekker kon liggen. Hij zette een stoel naast me en begon mee te kijken. Na ongeveer een half uur zei ik dat het wel weer ging en ik liep met hem mee naar de drukte. Na 10 minuten gezeten te hebben ging het fout met me. Ik seinde mijn beste vriendin of ze mee wou komen. Ze liep mee naar boven en ik ging liggen op dr bed. Ze vroeg me of het nog ging met me en wat ik zag/voelde. Op dit moment had ik de neiging om haar te vragen of ze de ambulance of politie kon bellen omdat ik heel erg bang was dat ik dit niet zou overleven. Alsnog zei ik dat het wel oke ging met me en ik vroeg of ik op haar bed mocht blijven liggen. Ze vond het goed en wou zelfs bij me gaan liggen. Ik zei dat dat niet hoefde omdat ik geen zin had in gedoe met een maat van me en tevens haar vriend. Ze zei dat dat echt niet erg was maar het hoefde niet als ik het niet wou. Na tien minuten gepraat te hebben zag ik hele erge visuals en mijn vrienden zei dat ik normaal moest doen met mijn ogen. Ik was aan het rollen en aan het knipperen terwijl ik er niks aan kon doen. Toen 10 minuten later voelde ik me weer iet wat beter. Ik zei dat ik ging slapen en ging op mijn eigen bed liggen. Na 5 minuten gelegen te hebben veranderde alles. Ik tripte super hard en alles om me heen bewoog en verkleurde. Het leek alsof ik een soort bewegend snapchat filter voor mijn ogen had. Ik besloot om geen hulp te roepen en af te wachten. Ik had geen besef meer van tijd, plek of bestaan. Ik dacht dat ik die dag al 100x had meegemaakt en dat al mijn dierbaren wisten hoe slecht het met me ging op dat moment. Ik dacht er aan hoe ze afscheid aan het nemen waren van mij en ik dacht dat ik in het ziekenhuis bed lag. Ik durfde mijn ogen niet meer dicht te doen omdat ik bang was dat ik niet meer wakker zou worden. Na een kleine 2,5 uur aan kneiter harde visuals gezien en gevoeld te hebben werd het wat minder. Ik kon weet praten en ik werd me weer meer bewust van mijn omgeving. Wel zag ik nkg steeds visuals maar niet zo erg als toen ik in mijn eigen kamer lag. Ik liep naar beneden vroeg mijn beste vriend of hij the hobbit verder wilde kijken hij stemde in en daar lag ik weer voor een half uur op bed te kijken. Het was een aparte ervaring om the hobbit te kijken terwijl je visuals hebt. Toen rond 4 uur snachts liep mijn kamergenoot de filmkamer binnen en vertelde dat die naar bed ging. Ik liep met hem mee en bedankte mijn beste vriend voor het meekijken en opletten op mij. Ik ging op bed liggen en kon gelukkig weer een klein gesprek beginnen Ik durfde mijn ogen weer te sluiten en daar begonnen de visuals weer opnieuw. Gelukkig niet meer zo heftig als op het hoogte punt. Ik bleef muziek horen in mijn hoofd en viel na een goede 30 minuten eindelijk in slaap. De volgende dag werk ik pas om half 3 wakker en ik leefde nog! Ik was nog nooit zo blij geweest om wakker te worden als toen. Ik merkte aan mezelf dat ik opgelucht was. Dit doe ik nooit meer. Ik ga zeker nog wel 2cb, xtc of wiet gebruiken maar nooit meer gebruik ik lsd of een combinatie zoals dit. Ik heb het gevoel dat ik geluk heb gehad en heb dit als een "bijna dood" ervaring beschouwd. Ik hoop dat jullie van dit trip report hebben genoten en iets hebben geleerd! Tot de volgende keerâ Klik om te vergroten..."
"Jeetje wat heb je mij laten schrikken! Gelukkig heb je er een wijze les uit gehaald dat je de volgende keer wel lekker moet luisteren naar mijđđ€Ș Tot de volgende trip"
"Hallo iedereen vandaag even trip reportje uit mijn vakantie ! ik was vorige week 12 dagen met een vrienden groep bestaande uit 10 man op vakantie ! We hadden een huis gehuurd in Drenthe en er flink van genoten. Ik heb een trip opgeschreven en wil ik graag met jullie delen! Ik heb zelf wel vaker drugs gebruikt maar nog nooit lsd dus wouden we dat zeker even testen. ik had besloten niet een hele zegel te nemen maar ongeveer 1/3. Samen met 2 andere vrienden deelde we dus de zegel. Ik had al verwacht dat mijn effecten het sterkst zouden zijn omdat ik de kleinste was en t enige meisje. We namen de zegel rond half 7 onder onze tong en starten daarbij ons spannende avontuur! Ik had me goed ingelezen over lsd en heb zoveel verschillende verhalen gelezen dat ik me niet zo goed moest voorstellen hoe t zou zijn. Door de lage dosering had ik geen verwachting van oncontroleerbare visuals of een heftige trip. Na 2 uur voelde ik me pas een beetje anders, ik voelde me erg relaxt en kreeg een Xtc achtig gevoel. Ik besloot buiten een rondje te gaan lopen met me kop telefoon op over het park en toen kwamen er opeens visuals te voorschijn. Ze waren totaal niet heftig en vergelijkbaar met lichte 2cb visuals. Het veraste me een beetje omdat ik daar niet vanuit gegaan was. Toen ik terug kwam in t huisje voelde ik me nog beter, ik kon de wereld aan en voelde me levendig en energiek. Ik werd erg enthousiast over de lsd en vond de werking heel ontspannen en controleerbaar. Het gaf me een super vertouwd gevoel en alles voelde fijn aan. Na een paar uurtjes besloot ik een pilletje XTC te nemen. Dit was enorm dom van me aangezien ik niet zo goed tegen X kan. Ik heb mijn laatste keer xtc erg misbruikt en veelste veel genomen in 1 x waardoor ik enorm bad was gegaan. Nuchter haal ik het nooit meer in me hoofd het te nemen maar de lsd gaf me het volle vertrouwen dat het goed ging komen. Ik had een kwartje genomen en op t moment dat begon in te werken was er drama in mijn omgeving.. een vriend die ook aan de lsd zat had al flink wat pillen bij genomen en was eigenwijs op afkeuring van mij gaan blowen⊠daar boven op nam hij ook nog een groot stuk space cake. Ik raakte lichtelijk in paniek en maakte me grote zorgen om hem. Ik wist dat dit een zware avond voor hem zou worden en wist niet zeker of het goed af zou lopen. Ik voelde me erg opgefokt en heel onrustig. Alles begon ik een beetje paranoia te door denken en ik was alert op mijn omgeving. Ik schrok van onverwachte dingen en voelde me niet meer fijn. Even later ging het steeds slechter met mijn vriend en moest ik bij springen hem te kalmeren. De XTC speelde lekker extra op de situatie in en het voelde alsof er slechte energie in me vast zat. Mijn vriend ging uiteindelijk naar bed toe en ik heb mezelf een paar keer moeten kalmeren omdat ik flashbacks kreeg van het moment dat ik bad ging op XTC . Ik voelde me zo onrustig en zocht steun bij mijn vriend. Hij vind het niet fijn als ik drugs gebruik maar steunde me gelukkig wel. Ik heb besloten de rest van mijn trip weg te slapen en wel nog slecht gedroomd over mijn slechte ervaring met drugs Ik ben bang dat XTC voor mij niet meer gaat werken ondanks ik het een erg leuke drug vind om te doen. De volgende dag heb ik gelukkig een leuke ervaring gehad en heeft het mij geleerd dat de omgeving grote rol heeft op je trip. De lsd is zeker voor herhaling vatbaar en wil ik voorzitting een wat grotere dosering proberen ! bedankt voor het lezen!"
"Hardcore_frk zei: Ik heb een déjà vu met een ander topic van vandaag? Klik om te vergroten... Ja klopt helemaal we waren samen"
"bobby94 zei: De MDMA doen we nu sinds enkele weken omdat het echt lekker valt alvorens de 2cb. XTC bewust niet, ivm overige shizzle die er vaak in verwerkt is en 't je veel te alert/actief maakt. Wij nemen altijd minimaal 50mg tot 62,5mg 2cb in een dosis. Vorig weekend in totaal 100mg gehad, incl bijnemen, wat dan soms wel degelijk effect houdt. Het is hoger dan gebruikelijk, maar wij gaan er heel lekker op. 25mg heeft overigens ook geen effect op mij. Het is trouwens echt niet om mee te pronken, want ik had liever dat 25mg meer dan voldoende was. De gezelschappen zijn vaak rond de 5 ĂĄ 6 personen. Truffels heb ik nog nooit gedaan, maar staat zeker op het lijstje. Mijn maat vindt het volgens mij wel wat minder, hij ging er namelijk een keer heel slecht op. Heb jij bepaalde advies welke truffels? Zie namelijk altijd een plethora aan keuze. Ik ben trouwens ook benieuwd in welke zin het achteruit zal gaan als we elke week M blijven nemen. (Puur uit nieuwsgierigheid trouwens, omdat wij er nu nog niets van merken). Klik om te vergroten... Hoi! Afgelopen zomer ben ik begonnen met X en heb dit een aantal maanden steeds om de paar weken gedaan en soms wel 2 weekende achter elkaar! Bij mij kreeg ik steeds vaker een negatief gevoel alsof ik heel zenuwachtig was en of alles in me in de fik stond en ervaarde ik totaaaal niet het X gevoel! Omdat ik steeds een beetje aan t kutte was met de dosering (en van de verkeerde hoeveelheid M uitging ) ben ik een keer echt bad gegaan op X. Ik raad het je af om het vaak achter elkaar te doen haalt de lol er erg af helaas! Nu ben ik over gestapt op niks of 2cb ik krijg als er een goeie setting is en vibe namelijk ook veel energie en blije gevoelens van!"