Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeze (niet)wereld en Ayahuasca

Deze (niet)wereld en Ayahuasca

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Terwijl ik denk over wat ik wil schrijven overvalt mezelf een soort serene rust.
Mijn laptop merkt dat ook, de fan gaat trager, het geluid gaat omlaag. Alles maakt zich klaar voor deze droom.
Een droom die ik al langer heb, ik weet alleen niet waar ik kan beginnen.

De rust in mij maakt me duidelijk dat ik er klaar voor ben, terwijl ik daar over denk komt toch weer die onrust naar boven.
Durf ik dat gevecht met mijzelf wel aan te gaan? En stel dat ik dat durf, moet het dan echt?

Ik heb geen antwoord op de vragen die ik mezelf stel.
Terwijl ik daar over nadenk vraag ik me af of een antwoord wel zo belangrijk is.
Wat als je altijd het antwoord al had? In hoeverre neem je dan nog plaats in de zetel die het leven heet?

Een besluit vormt zich in mij.
Waar te beginnen?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb in mijn leven mezelf laten gaan en zien waar het strand.

Het maakt veel kapot maar degene die bleven was het wel sterker gebleven.

Ik vind het een mooie post. Ayahuasca heb ik nog nooit gedaan en is ook niet geschikt voor me maar je hebt mooie vragen en momentopname in je genomen op zo'n lekker laat tijdstip. Koester dat.
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En toen..👀
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen begon het zachtjes te regenen.
En heel in de verte....
Blafte een bloemkool.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Waar te beginnen?
Klik om te vergroten...
Hoeveel waarvan heb ik hoe laat wanneer en hoe genomen?

Daar zou ik mee beginnen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Hoeveel waarvan heb ik hoe laat wanneer en hoe genomen?

Daar zou ik mee beginnen.
Klik om te vergroten...
Een vraag in de verleden tijd over waar je zou beginnen?
Dat is geen begin lijkt mij.
De Zandman zei:
Toen begon het zachtjes te regenen.
En heel in de verte....
Blafte een bloemkool.
Klik om te vergroten...
Die bloemkool is niet van mij. Ik heb mijn bloemkolen geleerd te balken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casaan zei:
Een vraag in de verleden tijd over waar je zou beginnen?
Dat is geen begin lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Is dit een triprapport of een monologue intérieur?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flauw hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het hele leven bestaat nou eenmaal uit vragen en antwoorden.
Dit blijft je hele leven doorgaan. Ieder antwoord is in weze een nieuwe vraag, iig de aanleiding daarvoor...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Die bloemkool is niet van mij. Ik heb mijn bloemkolen geleerd te balken.
Klik om te vergroten...
Er zijn vele, vele soorten en types bloemkool.( en).
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Is dit een triprapport of een monologue intérieur?
Klik om te vergroten...
Ik heb nergens gezegd dat het een triprapport was
Fill in the gaps

De Zandman zei:
Er zijn vele, vele soorten en types bloemkool.( en).
Klik om te vergroten...
Takes a cauliflower to know a cauliflower
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Flauw hoor.
Klik om te vergroten...
Cauliflauwhoor dus
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casaan zei:
Ik heb geen antwoord op de vragen die ik mezelf stel.
Terwijl ik daar over nadenk vraag ik me af of een antwoord wel zo belangrijk is.
Wat als je altijd het antwoord al had? In hoeverre neem je dan nog plaats in de zetel die het leven heet?
Klik om te vergroten...
Maar hoe meer vragen je beantwoord hebt, hoe meer er zullen ontstaan. Elk antwoord levert vaak weer minsten 2 nieuwe vragen op.

Volgens mij was het Einstein die zei: "The more I learn, the more I realize how much I don't know."
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Maar hoe meer vragen je beantwoord hebt, hoe meer er zullen ontstaan. Elk antwoord levert vaak weer minsten 2 nieuwe vragen op.

Volgens mij was het Einstein die zei: "The more I learn, the more I realize how much I don't know."
Klik om te vergroten...
Fuck yes
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Maar hoe meer vragen je beantwoord hebt, hoe meer er zullen ontstaan. Elk antwoord levert vaak weer minsten 2 nieuwe vragen op.

Volgens mij was het Einstein die zei: "The more I learn, the more I realize how much I don't know."
Klik om te vergroten...
Zou Einstein ook begrepen hebben dat hij alles zou hebben geweten wanneer hij geen vragen had?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mezelf zei:
Juist dus misschien
Klik om te vergroten...
Precies dat! Beter verwoorden is onmogelijk.
De Zandman zei:
En over enige jaren keer ik terug naar het stof.
Klik om te vergroten...
En dat stof is alles, daarmee ben jij alles.
Gemberthee zei:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de droom die je al langer hebt. Is die er nu nog steeds? Het is alweer een tijdje geleden dat je hebt gepost. Is er in de tussentijd iets veranderd bij jou in relatie tot je droom?
Klik om te vergroten...
De droom zal beantwoord worden zodra het antwoord is gearriveerd. Ik heb de stap nog niet durven of kunnen maken. Er is dus nog weinig veranderd.
Gemberthee zei:
Soms moet je idd niet vragen maar beleven, bedoel je dat?
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor deze vraag
Gemberthee zei:
Wij zijn alles :wink:.... ja toch?
Klik om te vergroten...
En ook hier zeg ik dank je. Ik denk wel dat het durf vereist om alles te zijn. Alles zijn betekent ook dat je verantwoordelijkheid voelt voor alles. Althans, dat zie ik zo.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casaan zei:
Zou Einstein ook begrepen hebben dat hij alles zou hebben geweten wanneer hij geen vragen had?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of "alles" bestaat.... Daarbij zijn er genoeg die amper vragen hebben maar toch weinig weten. Juist dus misschien
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dus nu kunnen we de vraag stellen: wat is dan dat "alles"?
Wat zou dit kunnen zijn?
Omschrijf het eens?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Dus nu kunnen we de vraag stellen: wat is dan dat "alles"?
Wat zou dit kunnen zijn?
Omschrijf het eens?
Klik om te vergroten...
Jij bent alles
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik? Neeeee....ik ben slechts een stofdeeltje. En over enige jaren keer ik terug naar het stof.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."