Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten ivm een psycedelic trip. Wanneer heb je het maximum qua trip bereikt denk je? Wat is het maximum qua diepte en intensiteit? Ik heb een zelfreflecterende trip gehad, een egodood, een outofbody, extreme visuals en geluiden, 1 zijn met alles zowel met mensen als met de natuur, gedachten lezen van anderen.. Is er meer? Misschien met de overleden mensen of aliens in contact komen of andere zaken? Tell me😍 Thanks alvast😬"
"Hoiiiii, ik ben nieuw hier👋🏽 en ben al paar jaar aan het experimenteren met plantmedicijnen om mensen te kunnen helpen met angsten, onzekerheden, depressies, verslavingen, levensvragen, sprituele groei etc. Dit test ik binnen mijn omgeving uit wat positief uitpakt. Ik vraag mij een aantal zaken af, misschien dat jullie (die meer ervaren zijn of andere ervaringen hebben gehad) mij inzichten kunnen geven om verder te ontwikkelen en mensen hiermee kan helpen. Ik merk dat ik daar voldoening uithaal en dit meer wil gaan doen (wie weet een betere wereld of ben ik nu heel optimistisch🤪). Ik heb ervaring met verschillende psycedelicse drugs zoals truffels, ayahuasca, chocobliss, changa. LSD heb ik nog liggen en moet ik uitproberen (wil weten of er verschil zit tussen een plantaardige trip en een synthetische/chemische trip). Hebben jullie dat ervaren? Zo ja, vertel aub, ben heel benieuwd! Daarnaast merk ik dat ik truffels niet meer binnen kan houden, voorheen wel, herkennen jullie dit? Daarnaast maakt chocobliss mij niet misselijk en moet ik niet overgeven. Weet iemand hier het recept van? Ennnnnn, hoe kan je pure dmt roken (sorry als dit dom overkomt maar hoe maak of kom ik eraan en hoe gebruik ik het?) Changa heb ik tijdens een retreat gehad maar wil dit thuis ook proberen en het verschil ervaren met pure DMT. Worden jullie hier misselijk van trouwens? Alvast bedankt voor de reacties❤"
"iPlucky zei: Heb mezelf wel eens visueel door mijn hoofd doodgeschoten en opgehangen. Was ook wel een belachelijk dosis truffels, heeft er wel in geresulteerd dat ik eigenlijk wel weer dat randje wil opzoeken nu ik weet wat eraan kan komen. Klik om te vergroten... Zo, das heftig. Hoe voelde dat? Angstig of juist niet? Hahaha hoeveel gram had je op?"
"Harry In De Warrie zei: Hoe je eraan komt kunnen we niet zeggen. (forum regels) Zelf heb ik in LSD VS truffels dat ik met truffels een lome high ervaar en met LSD een meer energieke. Eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur uit naar LSD maar dat is mijn persoonlijke ervaring/mening. Zelf geen ervaring met DMT roken maar op deze site staan verschillende manieren om hoe te doen. How to Smoke DMT: 6 Methods Explained - Tripsitter Klik om te vergroten... Ohhhhh oeps, moet ik dit nu verwijderen of? Ik bedoelde meer of ik het zelf kan creeeren ipv kant en klaar kopen. Maar thanks voor de info, ga zo ff lezen😍😬"
"Harry In De Warrie zei: Met een Psilohuasca ervaring me leven voor bij zien flitsen en ik probeerde met mijn handen de mooie herinneringen vast te grijpen en het slipte tussen mijn vingers door. Ik was daar niet ready voor maar wie zal daar ooit wel klaar voor zijn. Klik om te vergroten... Het is maar net hoe je er mee omgaat en hoe je erin staat denk ik. Elke reis is voor mij anders geweest. Daarnaast is het ook denk ik de invulling die je er aan geeft. Misschien was je daar niet voor de mooie herinneringen maar moest je verder zoeken ipv daar willen blijven hangen..🤷🏽♀️"
"Hoihoiiii, Ohhhh, oeps, recepten mogen ook niet gevraagd worden? Moet ik deze topic verwijderen nu of? Je merkt echt dat ik nieuw ben😅 Thanks voor alle info, ga ze zo rustig ff allemaal doornemen hehe😬 Ja dat chocobliss spul sws megaduur, ga dat niet weer kopen, eenmalig gedaan en wat was dat een fijne trip zeg! Daarom wil ik het zelf proberen te maken. Maar ik dacht precies aan wat jij dacht, truffels met een MAO remmer en pure cacao. Hmmm, miss maar ook eens met toastjes of chocola proberen. De laatste paar keren gekotst en geen trip terwijl ik een grote voorbereiding doe ivm werk etc. Das dan echt een tegenvaller joh😭 Oeee, jij dus ook binnenkort net als ik aan de LSD, let me know hoe dat ging als je wilt😍 Hoe doe je dat btw met reageren per citaat😅? Thanks voor jouw reactie❤"
"Eik zei: Hoi @Draakje88 welkom op het forum! Je bent zeker niet de enige met een interesse in psychedelische middelen hier! Zoals @ljuv al aangeeft is het goed om even de forumregels door te lezen voordat je tegen een ban aanloopt. Zou jammer zijn. Voor wat betreft het onderscheid tussen chemische natuurlijke psychedelica ... persoonlijk vind ik dat een beetje een kunstmatig en onzinnig onderscheid. Beide zijn gewoon psychoactieve stoffen. De natuurlijke stoffen bevatten naast het hoofdbestanddeel vaak ook nog andere stofjes die mogelijke een impact hebben op het effect. Verder zijn natuurproducten wat onvoorspelbaarder qua dosering. Ik vind LSD en psilocybine behoorlijk anders qua effect maar beide zijn volwaardige psychedelische middelen die zowel recreatief als therapeutische gebruikt kunnen worden. De een doet voor mij niet onder voor de ander. Niet gelijk, maar wel gelijkwaardig dus.... een beetje zoals mannen en vrouwen Pure DMT rook je eigenlijk niet maar "vape" (verdamp) je. Dit kan technisch gezien best wel lastig zijn omdat het moeilijk is om genoeg hitte te produceren voor het verdampen zonder zoveel hitte te produceren dat je de DMT verbrand. Verder vond ik pure DMT toch nog wel een stuk heftiger dan mijn Changa ervaringen. Al geloof ik best dat je ook ver kunt komen met een grote dosis changa. Klik om te vergroten... Ohhhh, bedankt voor jouw uitleg, begrijp het nu beter zoals je uitlegt ivm mannen en vrouwen🤣 ik ga het binnenkort zelf ervaren, ben dus benieuwd! Ja ben erg nieuwsgierig naar de trip met pure DMT en het verschil met Changa. Want wat is heftiger? Maar thanks voor jouw reactie🥰"
"mitchieee zei: -sowieso de zelfreflecterende tripss gehad die vind ik t mooist dat ik mezelf leer kennen en me lichaam hoe bewust je ervan kan zijn -muziek maakte in me hoofd en het klonk ook als muziek, en bepaalde muziek (kon) manipuleren -dat ik in bed lag en dacht iemand mijn lichaam had overgenomen en buiten liep terwijl ik in me bed lag toen op het punt gekomen dat ik dacht dood te zijn en voor altijd zou trippen dat dat de dood was -toen ik tripte met een maat een gesprek met hem in me hoofd had en het klopte ook nog, hij bevestigde dat uiteindelijk -het diepste en verste ga ik tog als ik een flinke dosis op heb en aan ballonnen ga lurken, dieper dan diep in je gedachtes, zag me zelf uit de ballon komen en naar andere plekken toe gaan, zag me zelf vanaf achter -in contact gekomen met me (spirituele gids) ik merkte dat hij een persoonheid had en karakter hoe hij reageerde op de situatie en me vragen in de muziek (terwijl ik ervoor niks wist van spiritueletijd) had zijn naam gevraagd kreeg de eeste 5 letters (barra) dacht dat ik me zelf een naam schetste toen 3 maanden later een kaart trekking gedaan en onthulde ze op het eind de naam (barrakiel) -en de extreme visuels waarbij links blauw was en rechts groen met een middelijn en daarin volledig visuel gevuld -1 x meegemaakt met 3 meo pcp “ dat ik niet meer wouw bewegen alleen ademhalen en me ogen dicht ik door de cosmos vloog ik zag zwart met wit de sterren en voelde me zelf in me bed ronddraaien terwijl ik stil lag en bleef maar draaien draaien alleemaal rondjes en het bed bewoog mee alsof ik steeds ondersteboven lag en tegen de muur het was net een achtbaan Klik om te vergroten... Wauw klinkt mie vet jouw ervaringen! Damnnn ook nog jouw gids ontmoet en met een kaartentrekking is zijn/haar naam ook nog eens naar voren gekomen! Pffff en een gesprek die je mattie ook nog bevestigde, sick en mooi haha. Word er helemaal enthousiast van en wil meteen op reis! Ik ben altijd op zoek naar het uiterste op het gebied van psycedelic, ik ken geen grens of angst ofzo. Ik merk idd met ballonnen dat ik dieper ga als ik een jonko heb gerookt. Maar nog niet uitgeprobeerd tijdens een psycedelic trip, hmmm maar eens doen dus😬"
"mitchieee zei: ja hahahaha krijg ook gelijk weer kriebels, ik heb zelf ook geen grens tijdens het trippen zo intens mogelijk, en als je nog nooit tijdens het trippen een ballonnentje heb gedaan, doe het !!! intenser kan je het niet krijgen, het moet wel een pscycedelic zijn met een goede headspace, anders werkt het niet zo heel goed, muziek is erbij machtig want dat brengt jou op antwoorden met die ballon, het is een trip in een trip waarbij je gigantish tript(je kan je zelf wel heel makkelijk verliezen in die ballon, dat je steeds weer wil daar moet je eigelijk alleen op letten) de trip gaat ineens ook x10 en visuels ook , je stapeld het ook op met ballon op ballon na 3 minute zonder vlakt het weer af Klik om te vergroten... Hahahaha geweldig. Ik heb een ballon icm joints, mdma en xtc geprobeerd, was ook intens en fijn. Kwam in een andere dimensie terecht terwijl ik geen psycedelic op had hahaha. Maar ga het zeker proberen met hallucinerende spul. Ik vraag me vaak ook af of die "hallucinerende" wereld niet de werkelijkheid is, zo voelt het wel voor mij. Wie zegt dat hallucineren een waanwereld is, net als dromen? Misschien is dat wel de echte wereld en dit niet (of tijdelijk)🤪"
"mitchieee zei: ballon meg mdma is ook echt een top combinatie je verliest je zelf nog meer in de muziek en de omgeving en in je hoofd geweldig, soms voelt het ook best echt tijdens het trippen ja haha, ook al blijft dit wel de echte wereld voor mij hehe ik snap wel wat je bedoelt ja het voelt soms zo echt aan en alles klopt , trippen is eigeijk de niet gefilterde wereld, waar we nu in leven zijn wat filters over gegooit dus die wereld is ook de echte wereld zonder en met de filters Klik om te vergroten... Jahahaha true mee eens, kzie het als iets tijdelijks hier en daar oneindig omdat je bij jouw ziel/geest/bewustzijn (noem het wat je wilt) ofzo komt en die eindigt niet, onze lichaam en gevormde persoonlijkheid denk ik wel (na een paar x reincaneren eventueel🤣)."