hi het gaat goed met haar. Ze zit nu op 0,8 gram die ze 's ochtends bij het ontbijt inneemt (ontbijt op haar werk rond 9 uur). Dit op het schema van dag 1 nemen en dan twee dagen niet. Rond de klok van 11 uur begint ze dan het effect te merken; wijziging van humeur (vrolijker), meer energie en een betere concentratie. Bij thuiskomst is het effect er nog steeds daar ze een stuk minder gestrest is. Naast het effect overdag geeft ze ook aan dat ze 's nachts beter slaapt en dat ze minder piekert over alles wat er nog moet gebeuren de dag erna of wat had moeten gebeuren maar niet is gedaan.
De vermoeidheidsdip zoals jij dit omschrijft herkent ze niet. Deze hadden we beide overigens wel toen we een keer beide 15 gram pakten en klaar waren met een beetje trippen. Qua dat betreft snap ik de opmerking van Miraculeus dan ook wel; is de dosering gewoon niet te hoog en dat daardoor er te hard moet worden gewerkt om alles te verwerken?
Hay! π Bedankt voor je antwoord!
Wat fijn dat er positieve reacties op het microdoseren is voor je vrouw. Ik merkte hetzelfde op in het begin.
Ik was alleen aan het ophogen om te ervaren, wat is dan teveel en wat gebeurt er dan precies. Nou, daar ben ik wel een beetje achter. En o.a. ook door jouw antwoord werd het me nog duidelijker. ππ»
Ik wil vaak sneller dan ik kan, vooral als ik vooruitgang merk, om er vervolgens achter te komen dat ik te snel ga en wil. π
Door de overvloed aan inzichten, maar ook de hoeveelheid prikkels door het meer openstaan, heb ik een flinke conversie-aanval gekregen. Ik ben hier mee bekend, maar in deze mate was alweer erg lang geleden.
Ik moest blijkbaar zoveel verwerken en was zo intens getriggert bij een bezoekje aan m'n ouders, dat mijn lichaam de volgende dag uitschakelde en ik het contact met m'n lichaam kwijt was en ik ondertussen de "error" in m'n hoofd aan het oplossen was. Dit heeft een aantal uren geduurd. ππ
Dus na een goed gesprek met m'n vriend over geduld enzoπ heb ik besloten vandaag weer lager te doseren.
En als de loomheid blijft dan nog lager te gaan.
Ik zal mijn enthousiasme over jarenlange patronen in 1 dag willen oplossen gaan loslaten en een beetje meer geduld met mezelf hebben. π
Tenslotte zeg ik vaak tegen anderen... 'Je kan het gras niet sneller laten groeien, door er aan te gaan trekken.'
Dus ik zal dit ook tegen mezelf mogen gaan zeggen. π
Al met al gaat m'n onderzoek nog lekker door en er zal ook een moment komen, dat ik de positieve effecten hier ook even goed kan verwoorden. βΊοΈ
In ieder geval heb ik "Rupsje nooit genoeg" al kunnen overtuigen vanmorgen. π
Fijne dag!