#1
De kogel is door de kerk, ik ga deelnemen aan een Ayahuasca ceremonie. Het is te zeggen, aan een soort Ayahuasca ceremonie, want in plaats van Psychotria viridis en Banisteriopsis caapi, wordt de DMT geleverd door Mimosa hostilis en de MAO-inhibitor door Syrische wijnruit.
Men verzekert mij dat het effect zeer gelijkaardig is. Mijn vragen:
1) Waarom doet men dit? Heeft dit iets met wetgeving te maken?
2) Heeft iemand ervaring met deze combinatie en dan nog het liefst ook met "echte" ayahuasca?
Men verzekert mij dat het effect zeer gelijkaardig is. Mijn vragen:
1) Waarom doet men dit? Heeft dit iets met wetgeving te maken?
2) Heeft iemand ervaring met deze combinatie en dan nog het liefst ook met "echte" ayahuasca?