Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshandboek: mescaline (peyote,...)

handboek: mescaline (peyote,...)

29 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#1
itsjustme zei:
heb dit weekend trg iemand tegen gekomen die het verkocht , heb een heel buisj rustig leeg gedronken , dit is echt zaligste spul dat bestaat zon mooie intense kleuren en hallucinaties ,het is gewoon hemel op aarde !
Klik om te vergroten...

Ok, ik ga het ook eens proberen :grin: Het spul is wel al meer dan een maand oud maar heb het bewaard op kamertemperatuur
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat groene goedje dat verkocht wordt als mescaline is hierbij dus ook meer dan goedgekeurd :stoned:

Superchille trip gehad iets zoals truffels en acid bij elkaar, goeie visuals alles erop en eraan.
Nog steeds geen idee van wat het zou kunnen zijn maarh et heeft voor een leuke nacht gezorgd.
Nu wel wat hoofdpijn (amper geslapen) en nazinderingen.
B
BenzostopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wij hadden beide cactussen maar mijn vriend en ik zijn uit elkaar. Hij had echt heel veel rare drugsplanten. Trouwens die mescaline cactus doet het beter in dat 'rode zand uit die landen waar ze vandaan komen en ik zou niet weten waar je dat kunt kopen. Hier heb je alleen die suffe potgrond met witzand erdoor wat "cactusgrond' heet op de zak.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wanneer men mescaline extraheert van een mescaline houdende cactus wordt de cactus eerst kapot gekookt en wordt al het (groene) vocht opgevangen waar de mescaline in zit. Vervolgens volgen er nog een paar stappen om puur mescaline uit dit vocht te halen, ik vermoed echter dat deze stappen zijn over geslagen en dat die buisjes uitgekookt cactusvocht bevatten.

Kan het mis hebben maar zou jullie verhaal wel verklaren.
F
FaytjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor wie het interessant vindt hierbij wat van mijn persoonlijke informatie...

Dosering
(vrouw, 65kg, 1,73m, normale gevoeligheid)
Trichocereus cactussen zoals San Pedro (pachanoi, bridgesii en peruvianus) veel ervaringen met 30-40cm voor een normale trip
Peyote (Lophophora Williamsii) nog maar 1 ervaring, 10 klein buttons van bij elkaar 74gr vers gewicht. Was al boven treshold: visuals met gesloten ogen, sterke hallucinaties van het gehoor, sterkte tintelingen in het hele lichaam, zwaar gevoel en slaperigheid. Dit was wel te weinig voor een volwaardige ervaring.
Ieder persoon en iedere cactus is anders, maar wie weet heeft iemand er wat aan.

Misselijkheid
Ik neem altijd gember. Ik ga binnenkort citroen olie proberen. Dit bevat een hogere concentratie van de anti-misselijkheid stoffen die ook in gember zitten. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik lees ook dat veel mensen succesvol cannabis toepassen, maar hier kan ik niet over mee praten want ik houd niet van combineren.... en niet van cannabis :tearsofjoy:

Effecten versterken
Zie ook deze site: https://trichoseriousethnobotany.blogsp ... ts-in.html
Ik ga dit binnenkort testen en ben me al aan het voorbereiden met een flavonoïden rijk dieet. Ik neem ook de voedingssupplementen ginkgo, quercetine en propolis. Deze ga ik ook combineren met de cactus en voeg dan nog groene thee poeder toe. Hierover houd ik jullie ook op de hoogte.

Zelf kweken
Doen! Het is heel leuk. Ik heb zelf veel planten, waaronder verschillende cactussen, waaronder verschillende Trichocereus soorten en ook Lophophora's. Je kunt oogsten zonder de plant op te offeren en ze zelfs vermeerderen! Zo groeit de voorraad vanzelf :)
Lophophora's bloeien en geven zaadjes die je heel makkelijk kunt opkweken. Alleen moet je wel heel wat jaren geduld hebben voordat ze groot genoeg zijn.

Let op!
Er zijn ook San Pedro's in omloop zonder mescaline, zie hiervoor mijn andere topic: viewtopic.php?f=7&t=59511
Er bestaan ook Lophophora's zonder mescaline, deze noemt men ook wel valse peyote (dat zijn diffusa en fricii)

Toevoeging
Ook Trichocereus scopulicola en T.cordobensisis bevatten vergelijkbare mescaline gehaltes als San Pedro. Van de cordobensisis ontvang ik binnenkort zaadjes :)
F
FaytjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is nou ook weer niet de bedoeling Bobsacamano! Het is heel bijzonder om mee te maken en ik kan het je van harte aanraden.
Ik heb een slechte ervaring met een marktplaatsverkoper zonder eigen website. (ik hoop dat ik dit mag zeggen zonder namen te noemen) Als je iets koopt van een webshop heb je al veel meer kans dat ze naar je zullen luisteren als je een klacht hebt. Zeker als ze een goede naam hebben en willen houden.
Misschien willen ze je ook (per mail) adviseren over de dosering. Dan heb je ook iets meer zekerheid.

Wat je ook kunt doen is de San Pedro (Trichocereus pachanoi) niet kiezen maar bijvoorbeeld voor de bridgesii gaan. Voor zover ik weet zijn hier geen meldingen van minder actieve cactussen. Ik vind zelf de bridgesii trouwens een hele mooie cactus om te groeien, met een blauwige kleur.

Als je een stek koopt neem dan iets extra. Dan kan je de top er af snijden en die laten wortelen en verder laten groeien. En als je een goede te pakken hebt: vermeerderen! :) Van een plant kan je het onderstuk na oogsten weer opnieuw laten uitlopen.
Als iedereen nou steeds de beste blijft doorkweken blijven die in elk geval behouden! Ik heb verschillende cactussen (pachanoi, bridgesii en peruvianus... en ik krijg zaadjes van nog andere soorten) en ze zijn allemaal anders qua ervaring!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ooh was niet helemaal afgeschrikt hoor :) lijkt me een geweldige ervaring. En kan niet wachten het mee te maken. Heel erg bedankt voor je tips zijn erg welkom.

Heb je ook wel is mescaline als extract gemaakt? Zodat je alleen poeder over hebt?

Faytje zei:
Dat is nou ook weer niet de bedoeling Bobsacamano! Het is heel bijzonder om mee te maken en ik kan het je van harte aanraden.
Ik heb een slechte ervaring met een marktplaatsverkoper zonder eigen website. (ik hoop dat ik dit mag zeggen zonder namen te noemen) Als je iets koopt van een webshop heb je al veel meer kans dat ze naar je zullen luisteren als je een klacht hebt. Zeker als ze een goede naam hebben en willen houden.
Misschien willen ze je ook (per mail) adviseren over de dosering. Dan heb je ook iets meer zekerheid.

Wat je ook kunt doen is de San Pedro (Trichocereus pachanoi) niet kiezen maar bijvoorbeeld voor de bridgesii gaan. Voor zover ik weet zijn hier geen meldingen van minder actieve cactussen. Ik vind zelf de bridgesii trouwens een hele mooie cactus om te groeien, met een blauwige kleur.

Als je een stek koopt neem dan iets extra. Dan kan je de top er af snijden en die laten wortelen en verder laten groeien. En als je een goede te pakken hebt: vermeerderen! :) Van een plant kan je het onderstuk na oogsten weer opnieuw laten uitlopen.
Als iedereen nou steeds de beste blijft doorkweken blijven die in elk geval behouden! Ik heb verschillende cactussen (pachanoi, bridgesii en peruvianus... en ik krijg zaadjes van nog andere soorten) en ze zijn allemaal anders qua ervaring!
Klik om te vergroten...
F
FaytjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel eens geprobeerd te extraheren op een foodgrade manier d.m.v. limoneen als oplosmiddel. (via google genoeg info over te vinden) Maar ik kon niet aan zuivere foodgrade limoneen komen. In plaats daarvan heb ik foodgrade sinaasappel olie gebruikt. Dat bestaat grotendeels uit limoneen. Alles leek goed te werken en het resultaat zag er veelbelovend uit. Helaas bleek het spul uiteindelijk toch niet actief :(
Ik heb het vermoeden dat het komt doordat ik heb gewerkt met sinaasappelolie. Ik heb inmiddels wat van de sinaasappel olie gedestilleerd om zo wat meer richting zuivere limoneen te komen. Maar ik heb nog niet kunnen testen of het daarmee wel werkt.

Ik ken iemand die al een paar keer heeft geprobeerd om cactus te eten, maar het lukt niet. Deze persoon moet zo vreselijk overgeven dat hij op geen enkele manier genoeg binnen kan krijgen/houden om iets te kunnen ervaren. Voor deze persoon zou ik graag een extractie doen!

Zelf ben ik wel traditioneel... de moeite die je moet doen in de vorm van het eten/drinken van een ultra smerig iets hoort er wel bij wat mij betreft. Al houd ik wel altijd op een gegeven moment mijn neus dicht omdat ik anders niet meer verder kan vanwege de afschuwelijke smaak. Het wordt iedere slok/hap viezer! Ik ben toch nog geen doorgewinterde indiaan die het allemaal zonder moeite weg werkt :P

Ik dacht de eerste keer, hoe vies kan het nou zijn? Nou... echt heel heel vies! Ik had mezelf heel stoer ingeschat maar nee... het is echt afschuwelijk en dat is een understatement.
Maar het is de ellende waard!!!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond vandaag in een bureaula een zakje met 4 gedroogde knoppen peyote van 20 jaar oud.
Ik heb dit ooit gekocht van iemand die ik meen in Zwitzerland bij een project betrokken was waarbij ze peyote en andere psycho-actieve planten kweekten. Hele zakje vergeten, alhoewel ik het af en toe wel tegen kwam in mijn la, maar er verder geen aandacht aan heb geschonken, omdat het moment er niet voor was om het in te nemen. Ik geloof er sterk in dat de peyote naar jou moet toekomen en niet andersom. Ik heb er dan ook nooit naar gezocht en de persoon die het me 20 jaar terug verkocht kwam ook toevallig op mijn pad terecht. Nu is echter een goed moment voor gebruik en ik neem aan dat het zakje me daarom ineens weer opviel.

In he kort; ik las dat een middeldosering 6 knopjes is. Kan ik op deze 4 een volledige trip verwachten?

:redheart::redheart::redheart::redheart::redheart:
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is er niemand hier die bekend is met de boeken van Carlos Castaneda? En dan met name: "De lessen van Don Juan."
Voor wie deze boeken niet kent en geïnteresseerd is in het gebruik van heilige planten, peyote enz, ze zullen je omver blazen.

Carlos Castaneda was een Amerikaanse schrijver en antropoloog van Peruviaanse afkomst die een aantal boeken heeft geschreven over zijn relatie met en leerschool bij een indiaanse tovenaar genaamd Don Juan Matus. De boeken bevatten veel bovennatuurlijke verschijnselen en toverkunst maar ook uitvoerige uiteenzettingen van de filosofie van deze Don Juan.

In 1960 ontmoette hij de Yaqui-sjamaan Don Juan Matus, ging bij deze in de leer en schreef de gedeeltelijk autobiografische werken waardoor hij vooral bekend is geworden. Aanvankelijk maakten de gesprekken met Don Juan deel uit van zijn afstudeerscriptie in de antropologie, over het gebruik van hallucinogene paddenstoelen en cactussen, maar later ging Castaneda in de leer bij Don Juan om diens wereldbeeld en wijsheid te leren.

De boeken, aanvankelijk antropologische getint, veranderden van toon naarmate de serie vorderde en resulteerden uiteindelijk in een mengsel van verhaal, religie en filosofie. Zijn werk bevat beschrijvingen van paranormale ervaringen, verschillende psychologische technieken (zoals Neuro-Linguïstisch Programmeren), tolteekse magische rituelen, sjamanisme en ervaringen met hallucinogene drugs zoals peyote en jimson weed.


Ik kan alleen maar de wegen volgen van het hart, elke weg van het hart. Daarlangs reis ik en de enige echte uitdaging is om de weg te volgen tot het eind. Langs de weg van het hart kijk ik rond en rond, ademloos.
Don Juan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."