Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTopreports over natuurlijke psychoactieven!

Topreports over natuurlijke psychoactieven!

17 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
In deze sticky plaatsen we de beste tripreports over natuurlijke psychoactieven, zodat je snel ervaringen van anderen kunt lezen! Alle tripreports kun je vinden in het subforum Tripreports: viewforum.php?f=21

Heb jij een tripreport gelezen wat ook in dit lijstje thuishoort? Stuur even een berichtje naar één van de moderators. De beste schrijvers krijgen voor een maand de status Topreporter, je naam krijgt dan een andere kleur op het forum en onder je naam komt de status Topreporter te staan!

De beste reports over natuurlijke psychoactieven
- November 2013 = Tripreport: Experiment DMT joint (guerilla changa) door franx
- Juli 2013 = 2x truffelen in 1 week, creepy ... door JamieT
- November 2013 = Eerste x truffels: heel veel lachen en heel veel huilen door lightsandsounds
- November 2013 = 2e keer DMT (deels Bad Trip) Tripreport door ufcpride
- Oktober 2013 = eerste keer Ayahuasca door psychonautje020
- Oktober 2013 = Eerste keer truffels met 2 vrienden, sprookjesavontuur door robbyrobinho
- September 2013 = 5e keer truffels - mexicana door KeiKop93
- Oktober 2013 = Ayahuasca: A Subconscious Lobotomy door Svali
- September 2013 = Uitleg over salvia aan een vriend door De jongen
- Augustus 2013 = Leuke ervaring op LSA door arie_b
- Augustus 2013 = De eerste keer een "heroic dose" paddestoelen door Etienne
- Juni 2013 = Eerste keer Changa (DMT).. huh? door Tardigrade
- Januari 2013 = 1ste keer Salvia divinorum 15x door SpecialK
- Juni 2008 = Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta! door Wromtrax
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Combinaties met andere drugs
- Maart 2014 = Magic truffels + Lachgas : craziest trip ever! door LoVeTrIpS
- Maart 2014 = Ephedrine, Kanna, Coca & Ganja Rip-report door XimerNamahs
- December 2013 = Holandia + 2c-b, Weer die misselijkheid :( door Deamon
- November 2013 = Lachgas + Truffels (15 gr Atlantis) door Gezellig
- Oktober 2013 = (1e keer) DMT + (2e keer) LSD door JanDeMan
- September 2013 = Hollandia + 2c-b, eindelijk weer een echt geslaagde trip door Deamon
- Augustus 2013 = uitzonderlijke combi: Kratom, Alcohol, Kanna en truffels door Smoken
- Augustus 2013 = Hollandia (truffels) + 2c-b, een perfecte combinatie door Deamon
- Juli 2013 = Stiekeme dingen doe je het beste 's nachts (MXE+Paddo's) door Nathaniel
- Mei 2013 = Truffels en wiet = ZALIG!!!!! door LoVeTrIpS
C
ChikaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
In deze sticky plaatsen we de beste tripreports over natuurlijke psychoactieven, zodat je snel ervaringen van anderen kunt lezen! Alle tripreports kun je vinden in het subforum Tripreports: viewforum.php?f=21

Heb jij een tripreport gelezen wat ook in dit lijstje thuishoort? Stuur even een berichtje naar één van de moderators. De beste schrijvers krijgen voor een maand de status Topreporter, je naam krijgt dan een andere kleur op het forum en onder je naam komt de status Topreporter te staan!

De beste reports over natuurlijke psychoactieven
- November 2013 = Tripreport: Experiment DMT joint (guerilla changa) door franx
- Juli 2013 = 2x truffelen in 1 week, creepy ... door JamieT
- November 2013 = Eerste x truffels: heel veel lachen en heel veel huilen door lightsandsounds
- November 2013 = 2e keer DMT (deels Bad Trip) Tripreport door ufcpride
- Oktober 2013 = eerste keer Ayahuasca door psychonautje020
- Oktober 2013 = Eerste keer truffels met 2 vrienden, sprookjesavontuur door robbyrobinho
- September 2013 = 5e keer truffels - mexicana door KeiKop93
- Oktober 2013 = Ayahuasca: A Subconscious Lobotomy door Svali
- September 2013 = Uitleg over salvia aan een vriend door De jongen
- Augustus 2013 = Leuke ervaring op LSA door arie_b
- Augustus 2013 = De eerste keer een "heroic dose" paddestoelen door Etienne
- Juni 2013 = Eerste keer Changa (DMT).. huh? door Tardigrade
- Januari 2013 = 1ste keer Salvia divinorum 15x door SpecialK
- Juni 2008 = Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta! door Wromtrax
Klik om te vergroten...

De links werken niet, of gaat er alleen bij mij iets verkeerd?
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik haat truffels. Zelfs als ik weinig heb gegeten.
Alles danst en dat was het dan.... :unamused:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO-

Ook al een hele tijd geleden dat ik die hier gezien heb. :( Account bestaat blijkbaar ook niet meer...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
FishtailLemon zei:
Ik haat truffels. Zelfs als ik weinig heb gegeten.
Alles danst en dat was het dan.... :unamused:
Klik om te vergroten...
Geen veranderde gemoedstoestand en mooie inzichten?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
ZERO-

Ook al een hele tijd geleden dat ik die hier gezien heb. :( Account bestaat blijkbaar ook niet meer...
Klik om te vergroten...
Heh? Hoe kom je daarbij?Screenshot_2022-11-23-07-49-54-505-edit_com.android.chrome.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Heh? Hoe kom je daarbij?Bekijk bijlage 47465
Klik om te vergroten...
O toch... Maar ik kan haar niet taggen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het heel moeilijk om een report over natuurlijke psychedelische middelen te schrijven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Ik vind het heel moeilijk om een report over natuurlijke psychedelische middelen te schrijven.
Klik om te vergroten...
Over specifiek natuurlijke psychedelische middelen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Over specifiek natuurlijke psychedelische middelen?
Klik om te vergroten...
Oh ik zie de topic titel. Denk alle psychedelische middelen, ook synthetisch.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Oh ik zie de topic titel. Denk alle psychedelische middelen, ook synthetisch.
Klik om te vergroten...
Ik vind het heerlijk en het is ook een manier voor me om de trip beter te verwerken. Ik ga de volgende dag voor mijn pc zitten en dan herbeleef ik de trip in mijn hoofd en type ik het gelijk uit.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ik vind het heerlijk en het is ook een manier voor me om de trip beter te verwerken. Ik ga de volgende dag voor mijn pc zitten en dan herbeleef ik de trip in mijn hoofd en type ik het gelijk uit.
Klik om te vergroten...

Ik heb er al jaren niet meer de tijd voor genomen helaas. Echt zonde, want het is inderdaad een hele goede manier om het (beter) te verwerken. En het helpt ook je herinnering aan de trip te bewaren, want het maffe met trips is dat je geheugen het niet goed opslaat, een beetje zoals bij dromen. Je moet er dan relatief snel bij zijn, anders vervaagt het heel snel in je herinnering terwijl je weer opgeslokt wordt door de nuchtere realiteit. Weird is dat.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Ik heb er al jaren niet meer de tijd voor genomen helaas. Echt zonde, want het is inderdaad een hele goede manier om het (beter) te verwerken. En het helpt ook je herinnering aan de trip te bewaren, want het maffe met trips is dat je geheugen het niet goed opslaat, een beetje zoals bij dromen. Je moet er dan relatief snel bij zijn, anders vervaagt het heel snel in je herinnering terwijl je weer opgeslokt wordt door de nuchtere realiteit. Weird is dat.
Klik om te vergroten...
Echt doen ja!

En precies, dat is de 2e reden waarom ik het doe: de trip (en de inzichten) beter blijvend kunnen herinneren. Tijdens de trip zelf wordt het denk ik meer in je korte termijn geheugen geplaatst. Als je het dan daarna (niet te lang wachten!) herinnert in je hoofd en vooral: opschrijft/uit typt, dan plaats je het tegelijk met het op papier/in je word doc zetten, in je lange termijn geheugen. Tenminste, ik denk dat dit is wat er ongeveer gebeurd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Echt doen ja!

En precies, dat is de 2e reden waarom ik het doe: de trip (en de inzichten) beter blijvend kunnen herinneren. Tijdens de trip zelf wordt het denk ik meer in je korte termijn geheugen geplaatst. Als je het dan daarna (niet te lang wachten!) herinnert in je hoofd en vooral: opschrijft/uit typt, dan plaats je het tegelijk met het op papier/in je word doc zetten, in je lange termijn geheugen. Tenminste, ik denk dat dit is wat er ongeveer gebeurd.
Klik om te vergroten...
Is er iets wat je kan doen om inzichten op te wekken? Bij mij blijft het altijd bij (intense) visuals en overall weird trip vibes met veel lachen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Is er iets wat je kan doen om inzichten op te wekken? Bij mij blijft het altijd bij (intense) visuals en overall weird trip vibes met veel lachen.
Klik om te vergroten...
Trip je weleens in je eentje? Dat heeft vaak wel de neiging om mensen meer "inwaarts" te laten gaan met trippen en ze meer inzichten te geven.

Daarnaast, je hebt trippen en je hebt trippen. Je kunt in die staat zitten waar je wel (soms zelfs sterke) visuals hebt, je gedachten en emoties anders zijn, maar je nog redelijk het idee hebt gewoon op de plek te zijn waar je was voordat je het tripmiddel nam. En je nog steeds de persoon voelen die je in het dagelijks leven ook bent. In principe is dat natuurlijk al trippen te noemen, want je bent onder invloed van een tripmiddel. Maar je kunt ook écht op een trip gaan, in je hoofd, of in de visuals, of voor je gevoel zelfs naar andere dimensies (of wat het ook is). Dit kan door de dosering te verhogen, maar dat hoeft niet per se. Initieel had ik er hogere doseringen paddo's voor nodig, maar daarna bleven mijn (voornamelijk psilo) trips de neiging hebben om echt een 'trip' te worden. Maar wat ik ook wel deed (het is alweer even geleden, vandaar dat ik erover praat in de verleden tijd) om dat soort van op te wekken, is externe prikkels verminderen. Bijvoorbeeld dus: alleen gaan trippen. Maar ook: trippen wanneer het donker is. Telefoon/televisie/computer uit. Geen muziek. En op de bank gaan liggen met mijn ogen dicht, soms ook met een oogmasker op om het 100% donker te maken. Wat er dan vrijwel altijd gebeurde, is dat ik de IEV's (Inner Eye Visuals) "in ging" als het ware. En zo voor mijn gevoel de normale wereld en mijn lichaam ver achter mij liet. En wat er dan gebeurde, is eigenlijk onbeschrijflijk, maar ik zag de meest verbluffende dingen, ongelofelijke kleuren en visuele werelden. Maar dus ook die inzichten. Soms over aardse dingen, maar vaak ook dat ver overstijgend. Kosmische inzichten die ik in dat moment begreep, maar waar ik op zich weinig aan had/heb hier op aarde. En heel soms zelfs wat je entiteiten zou kunnen noemen.

Dit is zo even wat me te binnen schiet wat je kunt doen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Trip je weleens in je eentje? Dat heeft vaak wel de neiging om mensen meer "inwaarts" te laten gaan met trippen en ze meer inzichten te geven.

Daarnaast, je hebt trippen en je hebt trippen. Je kunt in die staat zitten waar je wel (soms zelfs sterke) visuals hebt, je gedachten en emoties anders zijn, maar je nog redelijk het idee hebt gewoon op de plek te zijn waar je was voordat je het tripmiddel nam. En je nog steeds de persoon voelen die je in het dagelijks leven ook bent. In principe is dat natuurlijk al trippen te noemen, want je bent onder invloed van een tripmiddel. Maar je kunt ook écht op een trip gaan, in je hoofd, of in de visuals, of voor je gevoel zelfs naar andere dimensies (of wat het ook is). Dit kan door de dosering te verhogen, maar dat hoeft niet per se. Initieel had ik er hogere doseringen paddo's voor nodig, maar daarna bleven mijn (voornamelijk psilo) trips de neiging hebben om echt een 'trip' te worden. Maar wat ik ook wel deed (het is alweer even geleden, vandaar dat ik erover praat in de verleden tijd) om dat soort van op te wekken, is externe prikkels verminderen. Bijvoorbeeld dus: alleen gaan trippen. Maar ook: trippen wanneer het donker is. Telefoon/televisie/computer uit. Geen muziek. En op de bank gaan liggen met mijn ogen dicht, soms ook met een oogmasker op om het 100% donker te maken. Wat er dan vrijwel altijd gebeurde, is dat ik de IEV's (Inner Eye Visuals) "in ging" als het ware. En zo voor mijn gevoel de normale wereld en mijn lichaam ver achter mij liet. En wat er dan gebeurde, is eigenlijk onbeschrijflijk, maar ik zag de meest verbluffende dingen, ongelofelijke kleuren en visuele werelden. Maar dus ook die inzichten. Soms over aardse dingen, maar vaak ook dat ver overstijgend. Kosmische inzichten die ik in dat moment begreep, maar waar ik op zich weinig aan had/heb hier op aarde. En heel soms zelfs wat je entiteiten zou kunnen noemen.

Dit is zo even wat me te binnen schiet wat je kunt doen.
Klik om te vergroten...
Top notch info, thanks vriend!
Mindless zei:
Je kunt in die staat zitten waar je wel (soms zelfs sterke) visuals hebt, je gedachten en emoties anders zijn, maar je nog redelijk het idee hebt gewoon op de plek te zijn waar je was voordat je het tripmiddel nam. En je nog steeds de persoon voelen die je in het dagelijks leven ook bent. In principe is dat natuurlijk al trippen te noemen, want je bent onder invloed van een tripmiddel.
Klik om te vergroten...
Precies dit. Heb nog nooit alleen getript maar dat ga ik zeker doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Top notch info, thanks vriend!

Precies dit. Heb nog nooit alleen getript maar dat ga ik zeker doen.
Klik om te vergroten...
You're welcome!

Wou alleen nog wel even zeggen dat ik eigenlijk psilocybine in mijn hoofd had (niet letterlijk :laughing:), toen ik schreef dat je kunt gaan liggen met ogen dicht en zo. Daar leent dat middel zich voor. Iets als LSD is daar (voor mij althans) niet geschikt voor, omdat het stimulant kwaliteiten heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."