Jazeker, ik durf er best voor uit te komen dat ik wel degelijk een probleem heb met drugs. Ik denk ook eerlijk gezegd dat de meeste dat wel vidnen. Snap alleen niet waar je je zo druk over maakt.
![:confused:]()
Drugs gebruiken is gewoon een manier van leven, als je je eraan stoort,
WAAROM BEZOEK JE IN HEMELSNAAM DIT FORUM Maar goed, nee t eerste lijntje was niet lekker, maar om nou te zeggen dat ik het echt goor vond. Alleen wist ik niet wat ik van de werking moest verwachten omdat ik voorheen alleen pillen had gehad. Mijn eerste pil daarentegen vond ik wel lekker. Niet qua smaak, want je bent een rund als je die op je tong legt (je legt toch ook geen paracetamol op je tong??), maar wel qua werking. Op een gegeven moment wordt het een gewoonte en gebruik je idd niet meer alleen voor de werking, maar ook omdat het nu eenmaal bij je leven hoort. Iedereen die verslaaft is weet echt wel de risico's van het gebruiken van drugs. DAAR HOEF JE JE GEEN ZORGEN OVER TE MAKEN. Ik denk eerlijk gezegd dat je eerder in het reine met jezelf probeert te komen door dit topic te openen. Wat heb jezelf allemaal uitgevreten en heb je nou ineens god gezien ofzo. Dacht het niet, want ik ken je helemaal niet.
Wij proberen op dit forum mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ons te "ontmoeten" en willen zo onze ervaringen uitdelen. Juist door dit forum kunnen mensen juist een heel stuk verstandiger omgaan met drugs dan dat ze dat zonder dit forum hadden gekund. Niemand wenst de ander problemen toe door de drugs, maar we proberen juist min of meer voor elkaar te zorgen.
Ik gebruik zelf nu zo'n 5 jaar en heb mijn heftige periode's gehad en mijn rustigere. Op het moment heb ik alles wel degelijk onder controle, want ik weet mijn drugsgebruik wel te beperken tot op de momenten dat ik het ook kan gebruiken en gebruik niet door de weeks. Ook mijn leven heb ik nu (weer) onder controle en mijn hele leven lijdt niet onder het feit dat ik drugsgebruik.
Doe 's niet zo moeilijk en ga andere mensen lastig vallen, want ik moet alweer veel te veel typen op dit soort kuttopics.
BVD
Mac... (drugsgebruiker en god :P )