Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEgens aan verslaafd? Of geweest?

Egens aan verslaafd? Of geweest?

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ofwel 'crack' zoals het in amerika bekend is. (en zo ook op de NL. televisie dus)

Gewone cocaïne maar dan chemisch bewerkt zodat het beter rookbaar is.

Belangrijkste is: Extreem verslavend / effect niet te vergelijken met coke snuiven. Verder zie www.unitydrugs.nl > database > crack

Edit: ja je kunt gewone coke oftewel snuifcoke ('Cocaïne HCl' chemisch :tongueout:) ook wel roken, voor eenzelfde effect maar dan veel minder sterk.

Evenals je crack kunt verpulveren en snuiven :grin: en aangezien crack meestal veel zuiverder is dan coke... ik geloof dat het effect te vergelijken is maar ik snuif mn coke nooit eigenlijk, ook gewone coke rook of chinees ik, dus ik weet het niet of het te vergelijken valt, maar basecoke snuiven kan wel gewoon dat vond ik ook wel lekker, duurde veel langer dan het roken-effect en het voelde wel magisch. maar dat laatste kwam ook omdat het mn eerste keer wit was.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
ahah, crack roken dus:P Van basecoke had ik nog niet gehoord:tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."