Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchrik om voor de 2de keer te proberen stoppen ..

Schrik om voor de 2de keer te proberen stoppen ..

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb 6maand geen cocaïne gebruikt : het was een hel ! :smilingimp: constant droomde ik , veel problemen met mn bewust zijn ( net of mn ziel rond me draaide ipv in me zat ) Nu slechte periode al 7maand elke dag 1 a 2 grammetjez cocaïne .. heb meisj leren kennen en wil terug proberen stoppen maar pffzzz heb wat schrik dat alles terug opnieuw zal beginnen ... Advies ? :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Verslavingszorg .....

Zelfrespect ...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Verslavingszorg .....

Zelfrespect ...
Klik om te vergroten...

werk

sport

nieuwe tijdrovende hobbie

vriendin

hond

vet computerspel

jointje

biertje
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#4
jointje

biertje
Klik om te vergroten...

ja goed advies om een verslavingsgevoelig persoon aan te raden om coke in te ruilen voor wiet of drank :rolleyes:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#5
njirem zei:
jointje

biertje
Klik om te vergroten...

ja goed advies om een verslavingsgevoelig persoon aan te raden om coke in te ruilen voor wiet of drank :rolleyes:
Klik om te vergroten...

De blow periode is al LANG achter de rug .. zegt me nieks meer

ik doe sport , heb een supr hond , supr meid [onlangs] , xd00z360'Nzo .. , veel vrienden [ 8/10 cokeheadz :( ] En Zelfrespect ZEKER ! Alleen op vlak van cocaine gebruiken maak ik mezelf wel kapot ..
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#6
BacingsPen zei:
Als je jezelf geen hulp meer denkt te kunnen bieden, en met de adviezen van een ander nie zoveel meer kan+dat 8/10 van je vrienden cokeheadz zijn en je wil daar veel mee om blijven gaan...

Dan wordt het ook wel lastig en kan ik niets anders bedenken dan: neem contact op met Tactus verslavingszorg?
Klik om te vergroten...

Ik heb de stap gezet .. over 2weken ga ik afkicken in een gesloten centrum :angry: .. heb momenteel veel aan mn hoofd : Huur verderbetalen , b00ba [ my dogg ] , Mn Meisje , Mn 'vriendeN' , Terug problemen krijgen met mn bewustzijn , eerst de 'bigboys' nog afbetalen , zal ik kerstavond en oudejaarsavond kunnen vieren ? Zou ik zeggen tegen iedereen dat ik op reis ga of gewoon eerlijk zijn ? HOE zullen mijn eerste dagen zonder cocaine zijn ? geen gsm , pc , bezoek ? welk soort personen ga ik daar tegenkomen , afkicksverschijnselen .. :( MAAR TOCH ! IK MOET EN ZAL DIE WITTE PRINCES UIT MIJN LEVEN KRIJGEN ! :wave:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Axxess zei:
Ik zou zowizo iedereen de waarheid vertellen; als ze dat nog niet wisten...
Kan je later ook nog op steun rekenen omdat mensen je verhaal kennen, blijven liegen is geen optie.

Veel succes! Je bent best verstandig bezig!
Klik om te vergroten...

Thankz .. vandaag weet ik meer of er plaats vrij is enzo. Liegen heb ik nooit gedaan , toch niet over mn gebruik :wink:
greetz
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je jezelf geen hulp meer denkt te kunnen bieden, en met de adviezen van een ander nie zoveel meer kan+dat 8/10 van je vrienden cokeheadz zijn en je wil daar veel mee om blijven gaan...

Dan wordt het ook wel lastig en kan ik niets anders bedenken dan: neem contact op met Tactus verslavingszorg?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou zowizo iedereen de waarheid vertellen; als ze dat nog niet wisten...
Kan je later ook nog op steun rekenen omdat mensen je verhaal kennen, blijven liegen is geen optie.

Veel succes! Je bent best verstandig bezig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."