#1
ik ben 32 jaar en op mijn 16de verslaafd geraakt aan heroine.later ben ik ook aan de methadon verslaafd geraakt.op mijn 22ste heb ik samen met mijn vriend waar ik al 16 jaar samen mee ben onze eerste dochter gekregen.inmiddels hebben we 3 meiden van 9,6,en 3 jaar jong.we vormen een zo gewoon mogelijk gezin.we hebben er nooit mee te koop gelopen dat we verslaafd zijn dus de meeste mensen uit onze omgeving zoals de school van de meiden weten het niet eens.ik heb me er altijd voor geschaamd.helemaal als je kinderen hebt denken mensen al snel dat je automaties een slechte ouder bent.maar dat hoefd helemaal niet zo te zijn.tuurlijk heb je ze wel,maar dat heb je ook bij niet verslaafde mensen.als ik om me heen kijk zie ik genoeg ellende met kinderen.maar eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe jullie hierover denken en of er nog meer mensen zoals ik zijn te vinden hier. 
