Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben 32 jaar en op mijn 16de verslaafd geraakt aan heroine.later ben ik ook aan de methadon verslaafd geraakt.op mijn 22ste heb ik samen met mijn vriend waar ik al 16 jaar samen mee ben onze eerste dochter gekregen.inmiddels hebben we 3 meiden van 9,6,en 3 jaar jong.we vormen een zo gewoon mogelijk gezin.we hebben er nooit mee te koop gelopen dat we verslaafd zijn dus de meeste mensen uit onze omgeving zoals de school van de meiden weten het niet eens.ik heb me er altijd voor geschaamd.helemaal als je kinderen hebt denken mensen al snel dat je automaties een slechte ouder bent.maar dat hoefd helemaal niet zo te zijn.tuurlijk heb je ze wel,maar dat heb je ook bij niet verslaafde mensen.als ik om me heen kijk zie ik genoeg ellende met kinderen.maar eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe jullie hierover denken en of er nog meer mensen zoals ik zijn te vinden hier."
"ik ben blij met je eerlijke reactie,en ik gebruik nu geen heroine meer.ik sta stabiel op methadon,en heb ook wel begeleiding.alhoewel dat steeds minder word.omdat het gewoon goed gaat nu.mijn vriend en ik zijn alletwee gestopt met bijgebruiken ,en doen het dus samen.het is ook geen ideale situatie om kinderen op de wereld te zetten.dat zeg ik ook niet.maar ik weet wel dat ik voor 100 procent voor mijn meiden ga en niet voor de drugs.ik heb gelukkig een goed contact met mijn familie (vader,broer)en kom niet uit een achterstands gezin ofzo dus mijn kinderen groeien volgens mij op in een stabiele omgeving.want er zit wel verschil tussen gebruikers.ik ken mensen die in de goot beland zijn maar ik ken ze ook die gewoon werken enzo.maar ik schaam me er wel voor dat het zo gelopen is.en wil ook niet dat mijn kinderen zich net zo ongelukkig voelen als ik vroeger."