Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethamphetamine + verslaving

Methamphetamine + verslaving

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor de reacties...

Sorry voor mijn bericht van gisteren, met een borrel op kan ik me nog wel eens druk maken om dit soort zaken... Meth-Amphetamine is ook richting Europa aan het komen, dus het wordt tijd dat de verslavingszorg zich hier alvast op gaat voorbereiden! (als ze dat pas gaan doen wanneer er verslaafden zijn is het misschien al te laat, zoals in Azie...)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het kalf verdronken is dempt men de put. Zo gaat dat toch altijd.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extreme situaties vragen om extreme middelen. De kerel geeft aan dat die niks heeft aan "je kan niks doen, laten gaan".

Je kan altijd wat doen. Het hangt puur af van je toewijding, bereidheid je eigen moraal opzij te zetten en begrip dat het doel de middelen soms heiligt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Denk niet dat meth hier zal aanslaan, net zoals gewone amfetamine niet aanslaat in de VS.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot alle ''vakantiegangers'' in Thailand daar eruit worden gezet. (dikke vieze 40+ mannetjes met veel geld en 3 vriendinnen van 20 uit een bar.)

Dan zitten ze weer hier, in de ''hel'' en moeten ze het doen met een voor hen ''slaf aptreksel'' van meth en hun berjaarde sjagrijnige vrouw in de overgang. Voor een kilo meth ben je ook in NL op de goede plaats...

Wie koopt er nou weer een Kilo Meth?

Juist, mensen die er geld voor hebben, die 40+ers hebben vaak wel een aantal duizenden euro's te besteden dacht ik :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."