Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met alcohol drinken.

Stoppen met alcohol drinken.

57 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ook niet constant dronken of stoned (alleen in het weekend, dat stoned dan he).

Het is gewoon omdat ik nu niets te doen heb. :beer:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik stop ermee!
Het is genoeg geweest!!

Niet dat ik niet zonder kan, maar als ik drink, dan ga'k helemaal loos.
Niet altijd, maar soms gaat het te ver, véél te ver.

Dus, vanaf nu, géén verdomde alcohol meer...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eigenlijk nog nooit gehoord. Maar ik denk wel dat dat vaak zal gebeuren.
Ik zelf heb bevoorbeeld last als ik 1 dag zonder koffie moet doorgaan.
Dan heb ik hoofdpijn en voel ik me maar vreemd.
Maar alcohol is vaak wat onderschat , het doet meer kwaad dan ze denken.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Never!! :beer:
Klik om te vergroten...

Jij zou beter stoppen , zatlapje. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Never!! :beer:
Klik om te vergroten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Never!! :beer:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Je gaat het nog moeilijk krijgen in September ! :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom zou ik stoppen met drinken in september? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Waarom zou ik stoppen met drinken in september? :grin:
Klik om te vergroten...

School, studeren :grin: Dat gaat je echt niet lukken als je de hele tijd zat/stoned bent :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals ik al zei, ik heb niet te doen. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Ik ben ook niet constant dronken of stoned (alleen in het weekend, dat stoned dan he).

Het is gewoon omdat ik nu niets te doen heb. :beer:
Klik om te vergroten...

Van de week was je ook al aardig bezig :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Zoals ik al zei, ik heb niet te doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Niets is het :) Haha, nu kan ik jou ook betrappen op een spelfout :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hmm, damn you!!! Maar genoeg gespammed.

OT: je topic heeft niet zoveel succes blijkbaar. :beer:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Zoals ik al zei, ik heb niet te doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Niets is het :) Haha, nu kan ik jou ook betrappen op een spelfout :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Zoals ik al zei, ik heb niet te doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Niets is het :) Haha, nu kan ik jou ook betrappen op een spelfout :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hmm, damn you!!! Maar genoeg gespammed.

OT: je topic heeft niet zoveel succes blijkbaar. :beer:
Klik om te vergroten...

Er zijn toch genoeg alcolisten, alleen misschien niet hier op DF. En de helft van de alcolisten weten niet dat ze een alcolist zijn.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol word door alcoholiekers niet gezien als een drug. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
endor zei:
Alcohol word door alcoholiekers niet gezien als een drug. :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, dat klopt. Als ik die uitspraak hoor wordt ik meestal helemaal wild.

Er zijn genoeg mensen oude mensen die 's avonds twee biertjes achter de tv drinken, zijn niet zat en het heeft ook geen invloed op hun leven. Het is gewoon een gewoonte. Totdat ze worden opgenomen in het ziekenhuis voor het een of ander, dan blijkt dat ze afkick verschijnselen vertonenen. Gebeurt vaker dan je denkt.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
wordt ik
Klik om te vergroten...
Sublimo toch :rolleyes:

OT: ik drink al 5 maanden niet meer, en moet zeggen mis de alcohol amper (andere middelen kost me veel meer moeite). Laatst rook ik een omgevallen glas bier, dat stonk gewoon. Sommige mensen snappen er niks van dat ik niet meer drink, ze vinden het maar aanstellerij. Zat toch gemiddeld op de 30-35 glazen per week, dat is veel, laten we eerlijk wezen ( ja officieel moet dat zijn, zijn, wezen zijn kinderen zonder ouders :-P)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol is toch geen drugs jongeeeeuu! Anders zou het toch al lang verboden zijn....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arizona zei:
Sublimo zei:
wordt ik
Klik om te vergroten...
Sublimo toch :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dt is niet mijn sterkste kant... :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood....
Klik om te vergroten...

Dat is een harde feit :grin:

Maar waarom zou iemand eigenlijk alcolist willen worden ? Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."