#1
Als je dood gaat is het niet echt een bijna dood ervaring toch?
Wat iets logischer klinkt is dat er bij een bijna dood ervaring DMT vrijgelaten word.
Dat klopt ook, maar wanneer je ( bijna ) dood gaat, laten je hersenen meerdere hormonen en psychoactieve stoffen vrij. Denk hierbij aan dopamine, serotonine, adrenaline en inderdaad DMT.
Dus of die lange witte tunnel met het einde een fel licht, nou word veroorzaakt door DMT en/of andere stoffen of dat de hemel echt bestaat.. Well, we all gonna find thát out right?
Wat iets logischer klinkt is dat er bij een bijna dood ervaring DMT vrijgelaten word.
Dat klopt ook, maar wanneer je ( bijna ) dood gaat, laten je hersenen meerdere hormonen en psychoactieve stoffen vrij. Denk hierbij aan dopamine, serotonine, adrenaline en inderdaad DMT.
Dus of die lange witte tunnel met het einde een fel licht, nou word veroorzaakt door DMT en/of andere stoffen of dat de hemel echt bestaat.. Well, we all gonna find thát out right?