#1
totaal niet mee eens 1 op 1 behandeling prima maar in rehabs / klinieken is steun of vertrouwen van anderen die beter inlevingsvermogen hebben, of sneller kunnen onderkennen wanneer je begint terug te vallen met behandelaars kan je nog een 'verhaal' houden mede gebruikers weten daar doorheen te prikken
Tenslotte qua opleidingen voor gekwalificeerd personeel valt tegen vaak van psychology
en/of medische wereld, weing ervaringsdeskudigen; in buitenland beter, en behoor je als behandelaar eerst 3 maanden als client mee te draaien, verandert wel iets in nederland maar zijn nog zoekende
Tenslotte qua opleidingen voor gekwalificeerd personeel valt tegen vaak van psychology
en/of medische wereld, weing ervaringsdeskudigen; in buitenland beter, en behoor je als behandelaar eerst 3 maanden als client mee te draaien, verandert wel iets in nederland maar zijn nog zoekende