#1
Hallo,
het is een tijdje geleden dat ik hier heb gepost.
Met mijn verslaving is er niets verbeterd.
ik heb het volgehouden om de ghb zeer langzaam af te bouwen.
van 4ml per uur naar niets over een tijd van ongeveer 8 weken 0.1 ml per 1 a 2 dagen omlaag.
InHeT begin vooral psychische ontwenning wat al behoorlijk zwaar was, en dan de lichamelijke die maar niet weg lijken te gaan.
ik zelf vind de afkick vanaf de 1.0ml en lager het zwaarst vanaf hier is er vrijwel geen geestelijk effect meer van de ghb dus ik voel er niet veel van als ik t neem maar wanneer ik het niet neem barst de hel los en dat heeft me ook het meeste tijd gekost.
Maargoed
ik heb 3 weken niet genomen , dit was een hel voor me, hartkloppingen, trilen,zweten,koorts, en slecht of bijna niet slapen (t slapen verbeterde iets na 1,5 week en op t einde ging dit goed.
het is ongelofelijk hoe zwaar het afkicken van drugs kan zijn,
voor de 3 weken clean heb ik dus een tijd op 0.4ml en lager gezeten tot de 0.1 per uur wat vrijwel niets is en dan nog zo zwaar.
Ik trok het niet meer en ben weer begonnen en zit op 0.5 per uur
het maakt het extra zwaar dat ik een drukke baan heb.
de wachttijdtbij klieniek is zeer lang dus ik wik eerder clean zijn.
Weet iemand nog raad?
Ik gebruik de volgende medicatie onder streng toezicht en controle:
- 225mg efexor
- 7.5mg lorazepam (3x2.5)
- 4 x 22.5 dexamfetamine
- 110mg baclofen
- 15mg midazolam voor het slapen
- 20mg diazepam voor het slapen
- propranolol
- melatonine
het is een tijdje geleden dat ik hier heb gepost.
Met mijn verslaving is er niets verbeterd.
ik heb het volgehouden om de ghb zeer langzaam af te bouwen.
van 4ml per uur naar niets over een tijd van ongeveer 8 weken 0.1 ml per 1 a 2 dagen omlaag.
InHeT begin vooral psychische ontwenning wat al behoorlijk zwaar was, en dan de lichamelijke die maar niet weg lijken te gaan.
ik zelf vind de afkick vanaf de 1.0ml en lager het zwaarst vanaf hier is er vrijwel geen geestelijk effect meer van de ghb dus ik voel er niet veel van als ik t neem maar wanneer ik het niet neem barst de hel los en dat heeft me ook het meeste tijd gekost.
Maargoed
ik heb 3 weken niet genomen , dit was een hel voor me, hartkloppingen, trilen,zweten,koorts, en slecht of bijna niet slapen (t slapen verbeterde iets na 1,5 week en op t einde ging dit goed.
het is ongelofelijk hoe zwaar het afkicken van drugs kan zijn,
voor de 3 weken clean heb ik dus een tijd op 0.4ml en lager gezeten tot de 0.1 per uur wat vrijwel niets is en dan nog zo zwaar.
Ik trok het niet meer en ben weer begonnen en zit op 0.5 per uur
het maakt het extra zwaar dat ik een drukke baan heb.
de wachttijdtbij klieniek is zeer lang dus ik wik eerder clean zijn.
Weet iemand nog raad?
Ik gebruik de volgende medicatie onder streng toezicht en controle:
- 225mg efexor
- 7.5mg lorazepam (3x2.5)
- 4 x 22.5 dexamfetamine
- 110mg baclofen
- 15mg midazolam voor het slapen
- 20mg diazepam voor het slapen
- propranolol
- melatonine
