Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt met blowen

Gestopt met blowen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het antwoord is zo simpel als het maar kan, zoek andere vrienden. Want zo lang zij blijven blowen, zul jij je blijven vervelen. Niet dat het zo simpel is, maar zie jij een andere uitweg?
k
krayzieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben sinds een paar weken gestopt met blowen, na jarenlang intensief te hebben geblowd en een periode zwaar verslaafd te zijn geweest. tot mijn verbazing heb ik hier veel minder moeite mee dan ik had verwacht, maar ik had verwacht dat mijn leven er meer door zou veranderen. De enige verschillen die ik merk zijn dat ik 's ochtends makkelijker mijn bed uit kom, dat mijn eetlust is toegenomen, ik minder drink(frisdrank), en vooral dat ik me heel erg verveel :). Doordat ik jarenlang niks anders heb gedaan dan mezelf helemaal kapot roken weet ik dus nu niet wat ik moet doen in mijn vrije tijd. iedereen in mijn vriendengroep blowd nog gewoon rustig door, maar nu ik hiermee ben gestopt verveel ik me eigenlijk als ik met deze mensen omga.
heeft iemand tips of wat dan ook?
g
grunLid
01-01-2024, 00:00
#3
En probeer vanalles uit wat je leuk lijkt, ga sporten of een instrument bespelen oid.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je huidige vrienden hoef je nu ook weer niet aan de kant te zetten, maar door te gaan sporten of muziek te maken ofzo kun je ze wel aanvullen en ben je iig alvast bezig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."