#1
LeonR123 zei:Roken is zoiezo vies. Je doet het niet omdat je het lekker vind, maar omdat je een stofje mist, dat wordt afgebroken direct na het uitmaken van je sigaret.
Roken is zeker niet vies! Ik kan toch absoluut genieten van een sigaret, en niet alleen vanwege de nicotine maar ook omdat het gewoon soms erg lekker kan smaken. Heb jij nog nooit genoten van een sigaret dan? Dan snap ik niet waarom je zou roken... Als iets vies is is een verslaving een stuk makkelijker te stoppen dan wanneer je ergens van geniet...
