Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving Alprazalom

Verslaving Alprazalom

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
Roel1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
jo
R
Roel1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1
R
Roel1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
G
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kreeg je een aanval ?
Hoe vergaat het nu en waarom,verwijderd ?
R
Roel1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Carlitos zei:
Kreeg je een aanval ?
Hoe vergaat het nu en waarom,verwijderd ?
Klik om te vergroten...

Op een week eigenlijk afgebouwd, kzit nu nog aan 0.125 mg per dag,
mijn maag doet raar en ik voel me nog niet steeds top.

probleem is ik heb nog een voorraad liggen :)

tijd om dat buiten te gooien denkik

verwijderd om diverse redenen :)
m
marbasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie kan mij helpen? Ik heb 3 weken lang Xanax rectard 0,5 mg gelikt en ben er daarna radicaal mee gestopt omdat ik dacht dat dat nodig was de EMDR. Nu ben ik er 8 dagen vanaf geweest, maar zag het niet meer zitten. Ik kreeg een rebound effect. De paniekaanvallen bleven maar doorgaan, ik had last van hard kloppingen, misselijkheid, spier verkramping, angst om de deur uit te gaan. Ik heb dus een paniekstoornis (angst voor angst). Nu ben ik bij de huisarts geweest en ik moest meteen weer beginnen met de Xanax 0,5 mg. Dit gelijk vanmorgen gedaan, maar voelde geen verandering. Daarna moest ik er nog 1 innemen. Maar het is nu wel iets minder geworden, maar nog lang niet weg. Door de angst in mijn buik kan ik ook niet eten.

Weet iemand of je immuum kunt worden voor Xanax of dit ook meegemaakt en wat heb je toen gedaan. En gaat het als ik het gewoon doorneem na een paar dagen beter?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."