Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt met blowen voor 1,5 maand en dan j roken.

Gestopt met blowen voor 1,5 maand en dan j roken.

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ja dat geloof ik zeker, ik doelde eigenlijk op de verslaving.
Bij mij is het namelijk zo dat ik na een uur al weer een nieuwe joint wil terwijl ik nog gewoon stoned ben.

Puur roken kan er zeker ook erg hard inhakken, maar bij roken vind ik het wel goed te doseren. Bij spacecake E.D is dat veel lastiger.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zoals sommige al weten hier, gestopt met blowen. Nou wou ik even weer ervaren hoe het was om een joint te roken na anderhalve maand. Dit had ik beter niet kunnen doen. Ik ben niet teruggevallen maar ik ben zo erg bad gegaan dat ik nooit meer een joint hoef te roken. Ik moest na me eerste joint eerst veel lachen en extreme bodyload. Die daarna overging naar extreme misselijkheid en kut voelen. Ik heb uiteindelijk alles eruit gekotst wat ontzettende pijn deed, dit heeft 5 minuten geduurd. Sindsdien ben ik helemaal over wiet en ik snap ook niet hoe mensen terug kunnen vallen. Nou vraag ik me af. Was ik die 2 a 3 jaar dat ik er 6 tot 12 per dag rookte eigenlijk echt verslaafd? Of dacht ik dat gewoon. Want ik zou nu dus nooit meer aan een joint kunnen denken, wat aan de ene kant wel goed is.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vervelende ervaring maar in jouw geval gelukkig met een positief einde. Kan me best voorstellen dat je zo'n klap krijgt. Als je al die jaren blowt, dan anderhalve maand niet, dan krijg je natuurlijk een enorme klap. Merk het zelf ook, ben al een tijdje gestopt en als ik nu een joint rook dan heb ik echt maar 2 hijsjes nodig ofzo, anders krijg ik hetzelfde effect.

En of je al die tijd nou verslaafd was of niet, lijkt me niet echt van belang. (al zegt de hoeveelheid wel genoeg denk ik :P )
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow intense ervaring man.
Ik heb zelf ook ooit na 2 maanden stoppen weer een joint gerookt en ik heb m toen inderdaad bij helft weggegooid ofzo. Bij mij verliep alles prima, had ik liever jouw situatie gehad dan was ik clean :wink:
En ja die 2 a 3 jaar was je verslaafd.

Keep it up!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom gaf ik je eerder de tip om weinig wiet in je jointje te doen.
Lees dit: viewtopic.php?f=41&t=50436 .

En dat wietverslaafd zijn zit naar mijn inziens tussen de oren.
Ben zelf een heel lange tijd een stevige blower geweest, de regelmaat eruit krijgen was echt makkelijk.
Eerste 2 nachtjes wat slechter geslapen en that's It, de voordelen die je ervoor terugkrijgt zijn merkwaardig :wink: :grin:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker waar, ik wil overstappen op puur roken omdat ik het gevoel heb dat nicotine zon 80% van het probleem is
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
henkdevries zei:
Zeker waar, ik wil overstappen op puur roken omdat ik het gevoel heb dat nicotine zon 80% van het probleem is
Klik om te vergroten...

Geloof me, een goeie bonghit kan dan ook al snel teveel zijn hoor :wink:
Ik spreek uit ervaring :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spacecake komt er bij mij niet meer in, de eerste uurtjes zijn fijn maar dan ben ik erop uitgekeken en word het effect irritant.
Het duurt me gewoon te lang voor een wiettrip, dan heb ik liever wat anders om op te rushen voor die tijd.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Inmiddels alleen nog een joint in een crash van stimulanten geprobeerd en dan bevalt het wel erg goed. Niet meer onrustig, lekker relaxed en gevoel voor humor terug. :) Ik ga nooit meer nuchter blowen alleen na een avondje Speed,3-MMC of Pentedrone. Dan is het erg lekker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."