Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd en clean.

Verslaafd en clean.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
groggleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal,

Ik zal me eerst eens voorstellen hier zodat jullie een beetje een beeld hebben van wie ik ben en wat ik doe.

Ik ben een jongen van 27, vader van een dochtertje alicya van 5 en een zoontje yason van 3.
De partner van susanne, mijn redder.
Mijn redder zeg ik, ik weet dat ik het afkicken uiteindelijk zelf heb gedaan maardat was nooit gelukt zonder dat zij mij het laatste duw(tje) heeft gegeven.
Op 3juni 2014 zat ik nietsvermoedend mijn sigaretje te roken in de tuin om 04:00, moest werken om half 5.
Draai me om en en wil naar binnen toe, staat mijn huis vol met mensen, jimmy geduld en mijn dierbaren, vrienden en familie.
Jullie kennen het vast wel van het programma verslaafd. (geen cameras voor mij) :P

De volgende dag zat ik in een kliniek in zuidafrika voor 3 maanden.....
Ik ben inmiddels 4 maanden thuis en heb nu 7 maanden cleantijd, ik kan weer voelen en genieten. hoe moeilijk soms ook.

Het leven in verslaving doet pijn, maar het leven zonder actieve verslaving ook.
We hebben allemaal de keus voor welke pijn we gaan, ik wil nooit maar dan ook nooit meer terug naar de verslaving toe en zal hier de rest van mijn leven tegen moeten vechten.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik waar ik kan mijn steentje bij wil dragen aan het helpen van mensen. leren leven met de ziekte verslaving en clean blijven!
Ik heb mijn leven terug en wens iedereen dat toe!

Mocht er iemand zijn die vragen heeft, spreek me gewoon aan, ik sta altijd klaar voor jullie!

groetjes, Jarenko
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
groggle zei:
Mocht er iemand zijn die vragen heeft, spreek me gewoon aan
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen waar je verslaafd aan was? Want ja, dat wordt niet helder in je verhaal.
g
groggleLid
01-01-2024, 00:00
#3
sorry, niet geheel onbelangrijk uiteraard.
Mijn hoofdverslaving was alcohol.
Maar gebruikte ook geregeld cocaine, speed, xtc, gamen en sex zijn ook obsessief geweest.

Ik weet dat ik niets van de drugs of alcohol ooit meer zal kunnen gebruiken, hoe moeilijk dat ook is.
Geen partys meer en geen sociaal drankje meer doen.
Maar ach, dat is het me wel waard als ik nu zie wat ik er allemaal voor terug heb gekregen.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou graag eens met je willen praten. Ergens op de chat ofzo. Heb wel een en andere vragen voor jouw.
Hoe was het in de kliniek?
Vooral ook hoe je het volgehouden hebt om niet te gebruiken.
En had je ook last van psychische klachten?

Je mag me wel mailen. als je dat goed vindt? [email protected] Voor de admin, het is een speciaal aangemaakt mailadres. Dus kan verder weinig kwaad. :)
g
groggleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb je een email gestuurd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."