Ik zag al dat het dubbel geplaatst was inderdaad, heb die ander naar de afvalbak verplaatst.
#2
Sinds wat maanden terug een soort vreemde reactie ontwikkeld na het roken coke en heroine. De laatste drie keer roken, ben ik zo hevig ziek geweest twee en halve dag, steeds, dat mijn verslavingsarts bij vnn het zelfs niet begrijpt. Heb t al eerder gemeld op dit forum, maar moet me er nu bij neerleggen dat mijn sporadische uitspatting nooit meer zal plaatsvinden. Niemand begrijpt het, ambulance personeel, verslavingsarts, huisarts, doktersdienst, ze hebben t allemaal nog nooit gezien. Alleen als iemand afkickt na een tolerantie herloine, ja dan. Maar niet als iemand t een keer in de zoveel maanden gebruikt, dus tolerantie 0.symptomen ontstaan na laatste folie bruin op een avond waar ik 10 pijpjes gekookte coke rook en tussendoor wat punten bruin. Wordt misselijk. Na even slapen, wordt het heftiger. Extreme maagpijn, darmpijn, strontmisselijk, koppijn, overgeven achter elkaar twee dagen tot drie dagen lang en constant trillen. Niks helpt. Domperidon niet, benadryl niet, oxazepam niet en maagpillen niet. Ik wil dan dood.hulpdiensten kunnen niks doen. Nooit had ik dit. Alleen de laatste drie keer. Ik wil best stoppen, maar niet omdat ik het niet meer trek. Geestelijk ben ik er nog niet aan toe om te stoppen. Maar omdat t moet, heb ik vette cravings. Ben bijna een soort van aan het rouwen. Ik haat t dat ik dit weer moet hebben. Ik doe het godver zo zelden. Toch behoorlijk geestelijk verslaafd. Ben nu met baclofen gestart. Misschien helpt t, maar voel me klote. Sorry dat ik hier zielig loop te doen, maar misschien kan iemand er iets mee.
#3
Je loopt niet zielig te doen. Het klinkt heel erg en ik heb medelijden met je.
Hopelijk zijn er vaste forum members die je hiermee kunnen helpen. Ik durf er eigenlijk niet al teveel over te zeggen. Ik denk wel dat je je gebruik een beetje onderschat als je het hebt over geestelijke verslaving en enorme cravings om toch weer te gaan gebruiken. Persoonlijk had ik na het tweemaal ondergaan van deze brutal verschijnselen niet nog een derde keer naar hetzelfde product gegrepen. Misschien wijst dit ook op een grotere verslaving dan je zelf indenkt?
Hopelijk helpt de baclofen. Succes ermee lieverd.
P.S.: Je hebt twee keer hetzelfde onderwerp geplaatst in hetzelfde subforum (of eentje is daar naar toe verplaatst), dus misschien is het praktischer om er eentje te verwijderen.
#4
Bedankt Sally tessio. Lief ja. En het klopt ik onderschat mijn verslaving wel degelijk. Ik ga nu proberen met de BAclofen ook van de 30mg oxazepam af te komen.
#5
Hoop dat er meer mensen mee willen denken. Ik blijf namelijk denken dat het enigszins te maken heeft met de dagelijkse 30mg oxazepam. Benzos in combinatie met heroine staan voor spelen met de dood, volgens buitenlandse drugsforums. Ik ben gewend aan de 30mg.of ik nu een dag ze niet in neem ivm gebruik of ik neem ze wel in zoals gewoonlijk en gebruik dan, de reactie op de bruin en wit blijft even heftig. Toch zijn de extreme reacties ongeveer gelijktijdig begonnen met het dagelijks slikken van de oxazepam begin 2015.er lijkt een relatie tussen de extreme reacties opheroine en cocaïne. Ende start van dagelijks gebruik oxazepam
#6
Ben er achter. Het heet kindling.komt vaak voor bij alcohol, maar ook bij opiaten. Na 1keer gebruik gelijk weer tolerantie van vroeger.. Mijn lichaam gaat gelijk in de cold turkey fase. Na paar uur al hevige pijn en overgeven. Vraag me af of het daadwerkelijk nog helpt als ik dan weer heroine, of bv methadon zou nemen. Stopt de extreme reactie dan?
#7
Als het een ontwenningsreactie is zal het nemen van een zware opiaat die reactie stoppen ja, maar dat is slechts uitstel van executie: ooit moet je toch ontnuchteren.
Wees er wel van bewust dat als je dit geintje te vaak gaat herhalen het alleen maar erger en ook gevaarlijker wordt. Kindling kan heel gevaarlijk worden!
#8
Onmiddellijk stoppen dus. Dat zal vast ontzettend lastig worden, maar op dit moment beschadig je jezelf alleen maar meer elke keer als je er naar grijpt. Heel veel succes en als het misschien helpt om hier te reporteren hoe het met je gaat, dan zou ik dat zeker doen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.