ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben Rivka, 39 jaar. En sinds 45 dagen clean van heroine. Ben van 2000 tot 2005 verslaafd geweest, daarna 8 jaar clean en toen weer een terugval van 1,5(!) jaar. Ik ben heel blij dat ik van de h. en bijbehorende levensstijl af ben. Bezoek nu regelmatig een zelfhulpgroep en doe ook een cursus m.b.t. herstel. Dit bevalt goed, je kunt er je verhaal kwijt en krijgt veel steun. Anyway, wilde me even voorstellen. Prettige dag voor een ieder die dit leest!
#3
Welkom hier! En voel je hier ook vooral vrij je ervaringen te delen
Keep it up!
#4
First of all, welkom en enjoy your stay here. Zo te lezen ben je goed bezig, dus ga zo door.
#5
Keep up the good work!
#6
Welkom! Goed dat je bent gestopt en ga zo door!
#7
Welkom en goed bezig! Probeer zo door te gaan. Heroine lijkt me erg moeilijk om van af te kicken.
Succes ermee!
#8
Dank allemaal voor het welkom.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.