#1
Hallo ik ben een vrouw van 33. Heb een verslavingsverleden en nog altijd ben ik verslaafd. Nu aan medicijnen. Vroeger was het harddrugs. Ik loop al 10 jaar bij de psychiater. Mijn laatste
bheeft ritalin voorgeschreven. Telkens 40 mg per dag voor een maand. BBHetprobleem is dat ze standaard na twee weken al op zijn. Op vrijdag en zaterdagavond drink ik bier. En neem ik zo 7 pilletjes in.maar het begi
nt nu echt uit de hand te lopen. Ik neem er zo'n 12 per dag in. Dan als ze op zijn ben ik een week vreselijk depressief. Dan gaat het een week goed en dan begint het weer van voor af aan. Ik zit er zo mee. Ik wil niet met de ritalin stoppen want ik heb ze nodig voor mijn add. Ook neem ik meer Vd andere medicijnen dan toegestaan. Heeft iemand hier tips hoe ik hier mee om kan gaan? Groetjes
bheeft ritalin voorgeschreven. Telkens 40 mg per dag voor een maand. BBHetprobleem is dat ze standaard na twee weken al op zijn. Op vrijdag en zaterdagavond drink ik bier. En neem ik zo 7 pilletjes in.maar het begi
nt nu echt uit de hand te lopen. Ik neem er zo'n 12 per dag in. Dan als ze op zijn ben ik een week vreselijk depressief. Dan gaat het een week goed en dan begint het weer van voor af aan. Ik zit er zo mee. Ik wil niet met de ritalin stoppen want ik heb ze nodig voor mijn add. Ook neem ik meer Vd andere medicijnen dan toegestaan. Heeft iemand hier tips hoe ik hier mee om kan gaan? Groetjes