#1
XTC is leuk maar net als Snowblind zie ik ook mensen in mijn omgeving die te graag snoepen. Van 1x in de maand gaan zij naar 1x in de week naar (wat ik laatst hoorde) 3 dagen achter elkaar
Deze mensen zien er niet alleen hartstikke ongezond uit, ze zijn dat ook, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Ik wil je niet onnodig bang maken maar met een houding tov drugs zoals jij die beschrijft steven je af op een dergelijke situatie. Je hebt je gebruik ten allen tijde zélf in de hand. Gebruik xtc alleen op feestjes waarop je het écht wilt gebruiken, niet als motivatie om te fietsen of in je eentje in een bos.
(Xtc is bij mijn weten overigens niet lichamelijk verslavend maar wel degelijk geestelijk. Een geestelijke verslaving is net zo echt, en ik weet niet welke van de twee ik erger zou vinden om van af te moeten kicken.)
(Xtc is bij mijn weten overigens niet lichamelijk verslavend maar wel degelijk geestelijk. Een geestelijke verslaving is net zo echt, en ik weet niet welke van de twee ik erger zou vinden om van af te moeten kicken.)