#1
Hoi! sorry dat ik zo laat reageer!
Ik ben nu een week in de vervolgbehandeling en ervaar dit als meer dan positief.
Doordat je in een groep zit met mensen met allerlei verslavingen word jezelf een grote spiegel voorgehouden en dat werkt erg goed..
Toen ik hier aankwam zat ik nog aan de gabapentine die ik in de detox gestart ben om in de nacht mn lichaam rustig te houden. 1200 mg en ik zit nu op de 600 mg per nacht, hierbij slik ik ook mirtazepam en een pilletje waarvan ik de naam ben vergeten om mn hartslag naar beneden te brengen, zit gemiddeld op 130 per minuut... Slaap hiermee erg goed!
Ook heb ik een pilletje dat eigenlijk bij alcoholisten gebruikt word als anti trek middel, omdat mn moleculen heel erg in de war zijn geschopt en deze helpt daarbij herstellen.
Stom dat ik alle namen ben vergeten hahaha.
Het gaat onwijs goed met me, beter als ik ooit had durven dromen. ´t gaat me aardig gemakkelijk af. Ik zit in een open kliniek. dit wil zeggen dat we hier heel erg aan je ritme werken.
7:45 medicatie halen
8:15 - 8:35 ontbijt
9:00 dagopening
10:00 - 12:00 module
12:15 - 12:35 lunch
13:00 - 15:00 module
15:00 - 18:00 vrijetijd
18:00 - 18:25 dinner
18:25 - 22:00 vrijetijd
de modules gaan over cognitieve gedrags therapie, wat we hier krijgen. over de uitglijders die we maken (je word dan niet naar huis gestuurd als je er maar eerlijk over bent en we maken een noodplan om niet te gebruiken, ik heb nog geen uitglijder gemaakt), en over hoe je je dagelijks leven weer kunt oppakken zonder terugval. + als je een terugval maakt hoe je dan weer snel je leven zonder drugs oppakt.
in je vrije tijd ben je vrij om te gaan waar je wilt. elke avond om 22:00 moet iedereen blazen voor alcohol controle en soms steekproef gewijs. omdat ghb mijn middel is word ik er ook vaker tussenuit gehaald voor urine controle.
we werken hier ook met beloningen naar jezelf toe. vandaag ben ik 3 weken clean!!! ik ga om 15:00 naar mijn stadje om naar de opticien te gaan (loop al een half jaar zonder bril of lenzen en heb -3) en meteen daaruit ga ik mn nagels laten doen! om vervolgens weer om 6 uur bij het eten aanwezig te zijn.
hoe gaat het met jou?
Ik ben nu een week in de vervolgbehandeling en ervaar dit als meer dan positief.
Doordat je in een groep zit met mensen met allerlei verslavingen word jezelf een grote spiegel voorgehouden en dat werkt erg goed..
Toen ik hier aankwam zat ik nog aan de gabapentine die ik in de detox gestart ben om in de nacht mn lichaam rustig te houden. 1200 mg en ik zit nu op de 600 mg per nacht, hierbij slik ik ook mirtazepam en een pilletje waarvan ik de naam ben vergeten om mn hartslag naar beneden te brengen, zit gemiddeld op 130 per minuut... Slaap hiermee erg goed!
Ook heb ik een pilletje dat eigenlijk bij alcoholisten gebruikt word als anti trek middel, omdat mn moleculen heel erg in de war zijn geschopt en deze helpt daarbij herstellen.
Stom dat ik alle namen ben vergeten hahaha.
Het gaat onwijs goed met me, beter als ik ooit had durven dromen. ´t gaat me aardig gemakkelijk af. Ik zit in een open kliniek. dit wil zeggen dat we hier heel erg aan je ritme werken.
7:45 medicatie halen
8:15 - 8:35 ontbijt
9:00 dagopening
10:00 - 12:00 module
12:15 - 12:35 lunch
13:00 - 15:00 module
15:00 - 18:00 vrijetijd
18:00 - 18:25 dinner
18:25 - 22:00 vrijetijd
de modules gaan over cognitieve gedrags therapie, wat we hier krijgen. over de uitglijders die we maken (je word dan niet naar huis gestuurd als je er maar eerlijk over bent en we maken een noodplan om niet te gebruiken, ik heb nog geen uitglijder gemaakt), en over hoe je je dagelijks leven weer kunt oppakken zonder terugval. + als je een terugval maakt hoe je dan weer snel je leven zonder drugs oppakt.
in je vrije tijd ben je vrij om te gaan waar je wilt. elke avond om 22:00 moet iedereen blazen voor alcohol controle en soms steekproef gewijs. omdat ghb mijn middel is word ik er ook vaker tussenuit gehaald voor urine controle.
we werken hier ook met beloningen naar jezelf toe. vandaag ben ik 3 weken clean!!! ik ga om 15:00 naar mijn stadje om naar de opticien te gaan (loop al een half jaar zonder bril of lenzen en heb -3) en meteen daaruit ga ik mn nagels laten doen! om vervolgens weer om 6 uur bij het eten aanwezig te zijn.
hoe gaat het met jou?