Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De detox is heftig.. Maar te doen. Gelukkig een goede groep met lieve mensen."
"Ik ben zelf verslaafd aan GHB. Is er snel ingeslop Begon met de weekenden volgas aan de GHB. Al gauw ging ook de 'week doormidden' op woensdag. En werd het na werktijd even een Gtje tikken begrip ook doodnormaal. Totdat ik niet meer normaal kon functioneren op werk omdat ik heel erg aan het trillen was als ik het niet ook overdag gebruikte. (Ben kapster dus kon gewoon niet knippen zonder GHB te gebruiken.) Wilde zelf cold turkey afkicken, dit is een echte AFRADER, want de afkickverschijnselen zijn dodelijk. Begon hevig te hallucineren, zag overal spinnen.. De deur scheurde en ik zag overal gaten in de muur komen. Was ondertussen al heel erg aan het zweten en trillen. Toen kreeg ik heel erg last van hartkloppingen, het leek of mn hart steeds groter werd en het voelde of hij elk moment uit mn ribbenkast kon knallen. Daarna begon ik te hyperventilleren en heftige steken in mn lever, alsof iemand er met een mes in zat te steken en mn aders in mn linkerarm zwelden op.. Kon hem nieteens meer bewegen.. Met deze verschijnselen ben ik internet af gaan struinen en eigenlijk overal stond er dat ik zo snel mogelijk een flinke scheut G naar binnen moest werken. 2 dagen later werd ik voor de zoveelste keer met een overdosis naar het ziekenhuis vervoerd. Heb toen gesmeekt om hulp, of ze me alsjeblieft wilde opnemen omdat dit mijn dood zou kunnen betekenen. Werd gewoon weg gestuurd met de mededeling dat ik maar naar mn huisarts moest gaan. Dit heb ik de volgende dag meteen gedaan. Normaal gesproken word je zo snel mogelijk opgenomen als het om een GHB verslaving gaat aangezien deze verslaving nog heftiger schijnt te zijn als een heroïne verslaving. Maar ik zit na 8 weken nogsteeds te wachten tot er eindelijk een plekje vrij is, en dat is aankomende dinsdag dan eindelijk het geval. Ik zat op de dosering van 12 ml per 3 uur maar heb dit langzaamaan afgebouwd naar 6,5 ml elke 3 uur. Was laatst een dagje shoppen met mn moeder, en had de tijd niet in de gaten waardoor ik 40 min te laat mn dosering had toegediend. Dit had ernstige gevolgen, mijn tong zwelde helemaal op en er kwamen wonden in. Kon amper nog slikken.. Heel beangstigend, Ik hoop dat ik mensen kan helpen met dit verslag, GHB verslaving is er bij mij heel snel ingeslopen. Ik raad GHB gebruik af!"
"gedicht afkicken Helemaal koud Je ziel is bevroren Afgestorven en gevangen Met erg sterk verlangen Om je bevroren ziel Weer te ontdooien Stapje bij beetje Voetje voor voetje Om eindelijk tot rust te komen Het vallen en weer opstaan Wie vecht kan verliezen Maar wie niet vecht heeft al verloren Neem de tijd maar stop hem niet Droom & verlang & uit de tranen van vannacht Put ik dan mijn kracht​"
"Bedankt voor de reacties! Morgen ochtend om half 10 word ik verwacht op de Detox. Ik krijg 1 op 1 zorg, high care detox, wat ik zeker ook wel nodig ga hebben aangezien ik hoogstwaarschijnlijk in een heftige psychose beland. Ben ontzettend gespannen en slapen zit er voor mij denk ik niet in.. Dit weekend heb ik nog 1 dag alles gedaan wat god verboden heeft.. Heb denk ik nog nooit zo hard gespaced.. GHB + 2CB + MDMA + Ketamine & Speed. & nu ben ik er echt helemaal klaar mee! Ik krijg eerst 2 weken detox en daarna word ik overgeplaatst naar een andere instelling waar ik minimaal 6 weken ga verblijven. Vind het echt ontzettend spannend en ben ook heel verdrietig dat ik 2 maanden lang niet bij mijn lieve gezin kan zijn waar ik de laatste tijd zo ontzettend naar toe ben gegroeid. Maar het is voor een goed doel, denk ik dan maar. Ik heb eigenlijk nog nooit goed om leren gaan met mijn gevoelens, altijd heb ik ze weggestopt met drugs. Toen ik 11 was begon ik met blowen, op mijn 15e nam ik mijn eerste pilletje, toen ik 16 was een tijdje elke dag speed genomen, daarna een hele tijd zwaar aan de coke gezeten en verder ook nog allerlei drugs tussendoor uitgeprobeerd.. Mijn vader is overleden toen ik 9 jaar oud was, dit heb ik nooit verwerkt en altijd weggestopt. Ik heb ook nog een vriendinnetje verloren toen ik 16 was & verder ook nog heel erg zware periodes gehad waaronder dat ik een hele tijd met een eetprobleem heb geworsteld en aan automutilatie deed. Ik krijg dus een hele heftige periode en hoop maar dat alles goed komt.. Ik zal zeker af en toe een berichtje schrijven over hoe het gaat. veel liefs"
"dankjewel! ik ben nu 3 weken clean! zit nog in een open kliniek, 5 - 7 weken en dan kan ik weer naar huis, voel me top! xx"
"de eerste nacht weet ik gelukkig niks meer van, overal beestjes, monsters, enge mannen. ik dacht dat ik ontvoerd werd, dat ze me gingen inslapen. heb een verpleegster geslagen, omdat ik bang was. het schuim stond op mn mond... ze kwam gister naar me toe, je herkent me niet meer he? ik zeg nee, heb k u eerder ontmoet? ik heb de eerste nacht elk uur bij je bed gestaan en meis, wat ben ik blij dat ik je nu zo zie. ik had mijn twijfels of je het nog wel zou redden.. laat dit een waarschuwing zijn voor je, je bent nog zo jong... ik schrok hier heel erg van, heb uren zitten janken."
"dankjewel! komt helemaal goed, ik voel me als herboren"
"eigenlijk voel ik me redelijk goed! het eten is alleen niet echt top hiero haha, zit in een groep van 10 man max. op het moment met zn 8e, 7 gasten van boven de 30. en dan ik als meisje van 20, maar hele leuke aansluiting. echt een toffe groep, ben ik wel blij mee. verveel me alleen de pleuris. dus ben maar gedichten gaan schrijven, tijdschriften lezen etc. nogsteeds afbouwende, maar nooit met medicinale ghb afgebouwd, ze bouwen hier af met Rivotril. zaterdag ben ik als het goed is ook daar vanaf, en dan willen ze me nog een paar dagen houden om te kijken hoe het gaat met me, en dan ga ik meteen door naar mn vervolgopname! ben blij dat ik de hefstigste dingen van mijn deliriums kwijt ben, op wat draaiende stoelpoten en enge mannen die er niet waren na.. viewtopic.php?f=41&t=56409 hier een verwijzing naar een van mijn gedichten. xxx"
"hoihoi! dit is de laatste dag in de detox, ben dinsdag a.s 2 weken clean! voel me super! word morgen overgeplaatst naar de vervolgopname, voor 6 weken. het moet je lukken!!! en 2 weekjes detoxen kan ook zonder vervolgopname, het is een optie! ik heb het als erg positief ervaren iniedergeval. ik heb de volste vertrouwen in je, het is mij gelukt, dus dat moet zeker goedkomen bij jou! heel veel liefs, xx"
"Hoi! sorry dat ik zo laat reageer! Ik ben nu een week in de vervolgbehandeling en ervaar dit als meer dan positief. Doordat je in een groep zit met mensen met allerlei verslavingen word jezelf een grote spiegel voorgehouden en dat werkt erg goed.. Toen ik hier aankwam zat ik nog aan de gabapentine die ik in de detox gestart ben om in de nacht mn lichaam rustig te houden. 1200 mg en ik zit nu op de 600 mg per nacht, hierbij slik ik ook mirtazepam en een pilletje waarvan ik de naam ben vergeten om mn hartslag naar beneden te brengen, zit gemiddeld op 130 per minuut... Slaap hiermee erg goed! Ook heb ik een pilletje dat eigenlijk bij alcoholisten gebruikt word als anti trek middel, omdat mn moleculen heel erg in de war zijn geschopt en deze helpt daarbij herstellen. Stom dat ik alle namen ben vergeten hahaha. Het gaat onwijs goed met me, beter als ik ooit had durven dromen. ´t gaat me aardig gemakkelijk af. Ik zit in een open kliniek. dit wil zeggen dat we hier heel erg aan je ritme werken. 7:45 medicatie halen 8:15 - 8:35 ontbijt 9:00 dagopening 10:00 - 12:00 module 12:15 - 12:35 lunch 13:00 - 15:00 module 15:00 - 18:00 vrijetijd 18:00 - 18:25 dinner 18:25 - 22:00 vrijetijd de modules gaan over cognitieve gedrags therapie, wat we hier krijgen. over de uitglijders die we maken (je word dan niet naar huis gestuurd als je er maar eerlijk over bent en we maken een noodplan om niet te gebruiken, ik heb nog geen uitglijder gemaakt), en over hoe je je dagelijks leven weer kunt oppakken zonder terugval. + als je een terugval maakt hoe je dan weer snel je leven zonder drugs oppakt. in je vrije tijd ben je vrij om te gaan waar je wilt. elke avond om 22:00 moet iedereen blazen voor alcohol controle en soms steekproef gewijs. omdat ghb mijn middel is word ik er ook vaker tussenuit gehaald voor urine controle. we werken hier ook met beloningen naar jezelf toe. vandaag ben ik 3 weken clean!!! ik ga om 15:00 naar mijn stadje om naar de opticien te gaan (loop al een half jaar zonder bril of lenzen en heb -3) en meteen daaruit ga ik mn nagels laten doen! om vervolgens weer om 6 uur bij het eten aanwezig te zijn. hoe gaat het met jou?"