Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verhaal

Mijn verhaal

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nietleukmeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ,
Hier ben ik dan een vrouw van 50 jaar oud en al jaren verslaafd aan crack waarvan de laatste 2 jaar dagelijks. Twee jaar lang iedere dag met mijn vinger boven de enter knop om hulp te zoeken ik ken alle methodes en afkick klinieken maar heb er nog nooit eentje van binnen gezien en maar lezen op internet .
Daar zat ik dan met oud en nieuw alleen met mijn pijp :stoned: en mijn hondje paranoia te wezen en toen wist ik als ik geen hulp ga zoeken dan zou ik het volgende jaar wisseling niet meer zou halen dat was de druppel. Een paar dagen later op de knop gedrukt na zoveel er over gelezen en gekeken heb kwam ik steeds terug bij spoor6 in Bussum. Heb een afspraak gemaakt voor een intake gesprek
Vreemd genoeg heb ik het altijd verborgen kunnen houden voor familie en vrienden maar nu moest ik wel want alleen kan ik dit echt niet. De eerste keer dat ik hardop zei ik ben verslaafd gaf me een soort bevrijding en ook de reactie van mijn lieve vrienden die echt geen idee hadden.
Mijn vriendin ging met me mee naar de intake en het balletje is gaan rollen. Het wordt dus twee weken detox in Utrecht en dan 9 weken Zuid=Afrika ik hebben lieve mensen om me heen die in mij geloven en mij het geld lenen maar er komt een hoop bij kijken maar heb nog geen seconde spijt gehad dat ik eindelijk op de knop gedrukt heb.
Wacht nu op telefoontje wanneer ik naar Utrecht kan. Het gaat niet makkelijk worden maar ik ben er klaar mee en klaar voor, Ik wil mezelf en een leven terug en ik ga ervoor heb niks te verliezen alleen maar te winnen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Even je topic naar het juiste subforum verplaatst.

Veel sterkte en succes toegewenst!
n
nietleukmeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
Ik zou in elk geval vanaf je detox gewoon je telefoon en/of simkaart definitief wegmikken.

verder klinkt het of je in elk geval 11 weken uit de verleiding zal zijn, dat is zeker een goed begin, maar pas goed op als je uiteindelijk weer terugkomt in je oude leven, dat is een heel zwaar moment.

succes!
Klik om te vergroten...

Ja daar ben ik me zeer van bewust en dat idd ook mijn grootste zorg maar heb je misschien tips voor me?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nietleukmeer zei:
MeejheM zei:
Ik zou in elk geval vanaf je detox gewoon je telefoon en/of simkaart definitief wegmikken.

verder klinkt het of je in elk geval 11 weken uit de verleiding zal zijn, dat is zeker een goed begin, maar pas goed op als je uiteindelijk weer terugkomt in je oude leven, dat is een heel zwaar moment.

succes!
Klik om te vergroten...

Ja daar ben ik me zeer van bewust en dat idd ook mijn grootste zorg maar heb je misschien tips voor me?
Klik om te vergroten...
Het moment dat je weer terug komt in jou oude leven is het gevaarlijkst inderdaad. Zorg in ieder geval dat je alle banden met de drugs verbreekt. Probeer daarnaast je leven drastisch te veranderen, zoek (vrijwilligers)werk of een hobby bijvoorbeeld. Iets wat je enerzijds afleiding kan geven en een bepaalde voldoening in het leven.

Succes in ieder geval!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee, nooit verslaafd geweest aan crack, en ook nog nooit naar zuid afrika gegaan.

tips: amper. ga je 1 keer de fout in is de kunst het daarbij te laten en geen complete terugval ervan maken. veel meer kan ik je niet bieden.


houd ons op de hoogte, misschien dat dat helpt. er is hier zo ongeveer elk uur van de dag wel iemand die je kan zeggen het niet te doen.
n
nietleukmeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog 4 dagen wachten pfffff dan naar Utrecht kijk er naar uit maar tegelijk zo bang om wat er komen gaat maar zoals ik al zei BEN ER KLAAR MEE EN KLAAR VOOR :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
nietleukmeer zei:
Nog 4 dagen wachten pfffff dan naar Utrecht kijk er naar uit maar tegelijk zo bang om wat er komen gaat maar zoals ik al zei BEN ER KLAAR MEE EN KLAAR VOOR :rock:
Klik om te vergroten...

Komt goed en succes daar. Nog gebruikt intussen?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik dacht pedopartij, maargoed.

probeer je wel al te minderen bijvoorbeeld? of ga je doodleuk door tot het moment daar is?

in elk geval succes gewenst, fijne vakantie!
n
nietleukmeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag gehoord dat het nog 15 dagen kan duren :( voordat ik naar Utrecht kan pffffff maar ze gaan hun best doen voor eerder.
Maar iemand ervaring met detox van crack? En met de kliniek in Zuid-Afrika hoor het graag
n
nietleukmeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is de paus katholiek?? hihi ja dus :(
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou in elk geval vanaf je detox gewoon je telefoon en/of simkaart definitief wegmikken.

verder klinkt het of je in elk geval 11 weken uit de verleiding zal zijn, dat is zeker een goed begin, maar pas goed op als je uiteindelijk weer terugkomt in je oude leven, dat is een heel zwaar moment.

succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."