Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeetings

Meetings

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Wat mag niet bij de NA?
Klik om te vergroten...
Dat je daar iemand leuk vind..koppels vormen..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het eigenlijk belangrijk om naar meetings de gaan tijdens herstel van speed afkick.?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat denk je zelf? Lijkt mij van wel. Waarom zou je niet gaan? Je kunt beter alles aangrijpen op hulp gebied. Dan heb je de grootste kans dat het werkt.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dunnetjess33 zei:
Wat denk je zelf? Lijkt mij van wel. Waarom zou je niet gaan? Je kunt beter alles aangrijpen op hulp gebied. Dan heb je de grootste kans dat het werkt.
Klik om te vergroten...
Ok zal straks eens er heen gaan..zien wat het inhoud..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
In een eerder topic zei je dat je opziet tegen alleen thuis zitten en de kans op herval. Een meeting bezorgd je sociaal contact en herkent er wrs jou ervaring in anderen hun verhaal. Zeker doen en blijven gaan.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Ik ga ook regelmatig naar meetings, vooral van de NA. Ik heb er veel aan (gehad). Momenteel gaat t niet zo lekker dus dan ga ik ook minder.
Klik om te vergroten...
Ik ga ook naar de NA maar heb nooit iets te zegge..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
Ik ga ook naar de NA maar heb nooit iets te zegge..
Klik om te vergroten...

Je hoeft niets te zeggen toch? Ik bezoek regelmatig 'n NA meeting zonder dat ik ga sharen. En ken ook veel mensen die vrijwel nooit sharen maar wel veel hebben aan de meetings. Als je écht gaat abstinent gaat leven dan ga je geheid tegen dingen aanlopen wat je eventueel zou kunnen sharen op 'n meeting. Ik ben 10 maanden abstinent geleefd door de NA, zonder zou ik dat nooit hebben gered.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Je hoeft niets te zeggen toch? Ik bezoek regelmatig 'n NA meeting zonder dat ik ga sharen. En ken ook veel mensen die vrijwel nooit sharen maar wel veel hebben aan de meetings. Als je écht gaat abstinent gaat leven dan ga je geheid tegen dingen aanlopen wat je eventueel zou kunnen sharen op 'n meeting. Ik ben 10 maanden abstinent geleefd door de NA, zonder zou ik dat nooit hebben gered.
Klik om te vergroten...
Ok bedankt voor jou comment..ik vind er al ne man ne leuke maar dat mag niet in de NA he..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Ok bedankt voor jou comment..ik vind er al ne man ne leuke maar dat mag niet in de NA he..
Klik om te vergroten...

Wat mag niet bij de NA?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Je bent daar niet om te daten toch..
Klik om te vergroten...
Heb je lotske haar 2 puntjes nou overgenomen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Heb je lotske haar 2 puntjes nou overgenomen?
Klik om te vergroten...

Blijkbaar! Ik zie het...
(Nu 3)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Dat je daar iemand leuk vind..koppels vormen..
Klik om te vergroten...

Het is een ongeschreven regel bij de NA dat je eigenlijk geen relatie neemt met iemand uit het 'programma'. Het komt wel eens voor maar je bent er inderdaad niet om te daten. En stel je eens voor dat je steeds je ex tegen het lijf loopt bij de NA. Weer een rede om niet te gaan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Je bent daar niet om te daten toch..
Klik om te vergroten...

Haha tja heb mijn vriendin in het ziekenhuis ontmoet. Ook niet de bedoeling maar je leert elkaar wel kennen daar of soortgelijke situaties.

Je weet maar nooit hoe het loopt :tearsofjoy:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga ook regelmatig naar meetings, vooral van de NA. Ik heb er veel aan (gehad). Momenteel gaat t niet zo lekker dus dan ga ik ook minder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
lotske1984- zei:
Dat je daar iemand leuk vind..koppels vormen..
Klik om te vergroten...
Je bent daar niet om te daten toch..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."