#1
Hallo DF'ers, dit gaat zoals aan de titel te zien is om mijn vriend. Hij heeft nu zo'n 4 jaar on/off een speedverslaving. Hij is 4 keer eerder gestopt en altijd als hij stopt, slaapt hij extreme hoeveelheden.
Hij is sinds zondag (gisteren dus) gestopt en is rond een uur of 15:00 in slaap gevallen. Het is nu 10:00, en ik verwacht dat hij nog eventjes doorslaapt. Dat is dus 20+ uur slaap. Hij is gisteren om 20:00 nog even wakker geworden en heeft heel veel melk en water gedronken en is weer naar bed gegaan.
Dit heeft hij dus altijd en het lijkt me logisch dat je na afkick zo veel slaap nodig hebt, maar toch maak ik me zorgen. Hij heeft vanaf vandaag wel 3 weken vakantie, dus dat scheelt met werk, herstellen kan hij in alle rust doen.
Het was trouwens niet zo, dat hij de hele nacht door ging. Elke nacht sliep hij wel gewoon.
Ik ben heel trots op hem, maar maak me ook wel zorgen om de hoeveelheden slaap die hij nu pakt. Kan iemand me vertellen of dit daadwerkelijk slecht is?
En als iemand goede tips heeft voor om de afkick van speed makkelijker te maken en ook voorkomen van terugval, hoor ik dit graag! Heel erg bedankt alvast.
Hij is sinds zondag (gisteren dus) gestopt en is rond een uur of 15:00 in slaap gevallen. Het is nu 10:00, en ik verwacht dat hij nog eventjes doorslaapt. Dat is dus 20+ uur slaap. Hij is gisteren om 20:00 nog even wakker geworden en heeft heel veel melk en water gedronken en is weer naar bed gegaan.
Dit heeft hij dus altijd en het lijkt me logisch dat je na afkick zo veel slaap nodig hebt, maar toch maak ik me zorgen. Hij heeft vanaf vandaag wel 3 weken vakantie, dus dat scheelt met werk, herstellen kan hij in alle rust doen.
Het was trouwens niet zo, dat hij de hele nacht door ging. Elke nacht sliep hij wel gewoon.
Ik ben heel trots op hem, maar maak me ook wel zorgen om de hoeveelheden slaap die hij nu pakt. Kan iemand me vertellen of dit daadwerkelijk slecht is?
En als iemand goede tips heeft voor om de afkick van speed makkelijker te maken en ook voorkomen van terugval, hoor ik dit graag! Heel erg bedankt alvast.