#1
Dank jullie wel voor reacties en tips..
Jet is lastig om naar een afkick tegaan. Wat je zegt met wachtlijst enzo. Maar heb ook een hond die niet goed handelbaar is voor anderen.. Voor mij is me hond weg doen wel het laatste.. Hoop dat ik hier zonder afkickklinic mee kan omgaan en stoppen. En als het volgende maand nog zo is dan moet ik wel. Hoe dan ook wil ik voor me 25ste stoppen. 19dec
M.v.g
Jet is lastig om naar een afkick tegaan. Wat je zegt met wachtlijst enzo. Maar heb ook een hond die niet goed handelbaar is voor anderen.. Voor mij is me hond weg doen wel het laatste.. Hoop dat ik hier zonder afkickklinic mee kan omgaan en stoppen. En als het volgende maand nog zo is dan moet ik wel. Hoe dan ook wil ik voor me 25ste stoppen. 19dec
M.v.g