#1
Dit is idd geen spoed nee.
Suc6.
Suc6.
Mensen die zeggen pijn is fijn, voor bepaalde momenten misschien onder bepaalde omstandigheden, daar kan ik me niks bij voorstellen" Als die mensen 24 uur per dag pijn fijn zouden vinden? Dat betwijfel ik echt. Zeker met een bepaalde hoeveelheid pijn kun je leren leven, prettig is anders. Maar vliegende pijn, waar je geen zicht op hebt en er om de haverklap is. Dat weet ik uit eigen ervaring maar al te goed, en daar is het een slecht leven mee. De verhalen die ik hier en daar bij jullie lees, zijn verhalen van ervaringsdeskundigen, of het nu voor het lekker of om het moeten. Eenmaal aan de drugs op recept of vrijwillig. Op den duur neemt het je leven over, en dan is een site als deze een steun. Dank jullie wel.
gr. Loes
Sorry 2 hear ..25tolife, dank voor je vriendelijk woorden, jammer genoeg ook voor de herkenning. Want het mee te moeten maken, is alles behalve een feestje.
de bijkomende kans op depressie is daarom ook levensgroot aanwezig. Ook ik ben van nature een optimist, al zijn er momenten dat die volledig zoek zijn. Zoals bv dit jaargetijde, somber weer, dood gegooid worden door de media die deze periode zit op te hemelen, alsof er geen groter geluk bestaat. Afgelopen voorjaar mijn man overleden, twee maanden nadien horen dat mijn schoondochter borstkanker heeft. Dat zijn allem dingen die de pijn ook nog zwaarder maken Omdat je niet meer alert op de signalen bent.
het is allemaal heel pittig.
voelt dan ook fijn die warme knuffel.
groet loes
Als het mogelijk is zou ik voor buprenorphine gaan als je de keus krijgt tussen dat en methadon.
Het afkicken van methadon schijnt veel lastiger te zijn dan dat van heroïne en ook nog eens langer te duuren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."