#1
Mensen die zeggen pijn is fijn, voor bepaalde momenten misschien onder bepaalde omstandigheden, daar kan ik me niks bij voorstellen" Als die mensen 24 uur per dag pijn fijn zouden vinden? Dat betwijfel ik echt. Zeker met een bepaalde hoeveelheid pijn kun je leren leven, prettig is anders. Maar vliegende pijn, waar je geen zicht op hebt en er om de haverklap is. Dat weet ik uit eigen ervaring maar al te goed, en daar is het een slecht leven mee. De verhalen die ik hier en daar bij jullie lees, zijn verhalen van ervaringsdeskundigen, of het nu voor het lekker of om het moeten. Eenmaal aan de drugs op recept of vrijwillig. Op den duur neemt het je leven over, en dan is een site als deze een steun. Dank jullie wel.
gr. Loes
gr. Loes