Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFentantyl spray addict

Fentantyl spray addict

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MochrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen die zeggen pijn is fijn, voor bepaalde momenten misschien onder bepaalde omstandigheden, daar kan ik me niks bij voorstellen" Als die mensen 24 uur per dag pijn fijn zouden vinden? Dat betwijfel ik echt. Zeker met een bepaalde hoeveelheid pijn kun je leren leven, prettig is anders. Maar vliegende pijn, waar je geen zicht op hebt en er om de haverklap is. Dat weet ik uit eigen ervaring maar al te goed, en daar is het een slecht leven mee. De verhalen die ik hier en daar bij jullie lees, zijn verhalen van ervaringsdeskundigen, of het nu voor het lekker of om het moeten. Eenmaal aan de drugs op recept of vrijwillig. Op den duur neemt het je leven over, en dan is een site als deze een steun. Dank jullie wel.
gr. Loes
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mochr zei:
Mensen die zeggen pijn is fijn, voor bepaalde momenten misschien onder bepaalde omstandigheden, daar kan ik me niks bij voorstellen" Als die mensen 24 uur per dag pijn fijn zouden vinden? Dat betwijfel ik echt. Zeker met een bepaalde hoeveelheid pijn kun je leren leven, prettig is anders. Maar vliegende pijn, waar je geen zicht op hebt en er om de haverklap is. Dat weet ik uit eigen ervaring maar al te goed, en daar is het een slecht leven mee. De verhalen die ik hier en daar bij jullie lees, zijn verhalen van ervaringsdeskundigen, of het nu voor het lekker of om het moeten. Eenmaal aan de drugs op recept of vrijwillig. Op den duur neemt het je leven over, en dan is een site als deze een steun. Dank jullie wel.
gr. Loes
Klik om te vergroten...


Pijn is fijn Al's het niet chronisch is en je er een kick van krijg. Denk aan vechtsporten , bdsm , en weet ik wat. Maar goals Loes zegt 24 uur/7 pijnscore van 7 soms 8 terwijl je op een ruime dosis oxycodon of ander opiaat zit en niet weggaat is compleet anders.

Ik wens je het allerbeste toe , zelf heb ik last van poly neuropatische pijn en crps type2. Niets leuks aan. Word er soms erg down van, gelukkig weet ik mezelf wel weer op te beuren maar of dit altijd zo 'goed' blijft gaan.

Ik ga regelmatig naar NVVE presentatie/ conferentie waar je lotgenoten tegenkomt wat soms fijn is. En andere dingen als Too young too die van vice waar ik in mee heb geholpen.

Ik dwaal af maar lotgenoten contact helpt mij in ieder geval. Daarover gesproken ik moet VICE weer bellen.

Ik hoop dat de pijn niet teveel overheerst weet er alles van en dan de wanhoop.

Succes en warme knuffel
M
MochrLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife, dank voor je vriendelijk woorden, jammer genoeg ook voor de herkenning. Want het mee te moeten maken, is alles behalve een feestje.
de bijkomende kans op depressie is daarom ook levensgroot aanwezig. Ook ik ben van nature een optimist, al zijn er momenten dat die volledig zoek zijn. Zoals bv dit jaargetijde, somber weer, dood gegooid worden door de media die deze periode zit op te hemelen, alsof er geen groter geluk bestaat. Afgelopen voorjaar mijn man overleden, twee maanden nadien horen dat mijn schoondochter borstkanker heeft. Dat zijn allem dingen die de pijn ook nog zwaarder maken Omdat je niet meer alert op de signalen bent.
het is allemaal heel pittig.
voelt dan ook fijn die warme knuffel.
groet loes
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mochr zei:
25tolife, dank voor je vriendelijk woorden, jammer genoeg ook voor de herkenning. Want het mee te moeten maken, is alles behalve een feestje.
de bijkomende kans op depressie is daarom ook levensgroot aanwezig. Ook ik ben van nature een optimist, al zijn er momenten dat die volledig zoek zijn. Zoals bv dit jaargetijde, somber weer, dood gegooid worden door de media die deze periode zit op te hemelen, alsof er geen groter geluk bestaat. Afgelopen voorjaar mijn man overleden, twee maanden nadien horen dat mijn schoondochter borstkanker heeft. Dat zijn allem dingen die de pijn ook nog zwaarder maken Omdat je niet meer alert op de signalen bent.
het is allemaal heel pittig.
voelt dan ook fijn die warme knuffel.
groet loes
Klik om te vergroten...
Sorry 2 hear ..

Heel veel beterschap en dank voor het advies.

De media is wat ik nu probeer wakker te schudden en er lijkt nu sinds een telefoontje onverwacht beweging in te komen :P Geen idee wat of hoe maar thathsts calll i can say.

Groetjes
25

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."