#1
Temazepam is een kort werkend inslapermiddel.
Tolerantie bouw je al snel op.
En ja...alweer een pammetje, dus...je zit er zó aan vast.
Ik vind zolpidem een veel beter slaapmiddel.
Ja, ook dit is een pammetje, maar tolerantie opbouw is volgens mij veel minder..
Tolerantie bouw je al snel op.
En ja...alweer een pammetje, dus...je zit er zó aan vast.
Ik vind zolpidem een veel beter slaapmiddel.
Ja, ook dit is een pammetje, maar tolerantie opbouw is volgens mij veel minder..