Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik ben novit John en dit is mijn verhaal. Ik ben na 12 jaar iedere dag blowen toe aan een heldere tijd. Ik heb meerdere malen geprobeerd om te stoppen met de pretsigaret, maar tot nu toe altijd gerelapsed na ongeveer 3 weken. Ik ben as we speak precies een week clean van het groene goud. De reden dat ik mijn verhaal wil delen is dat ik het gevoel heb dat het anders is dan de vorige keren dat ik probeerde te stoppen. De behoefte en drang om te blowen is nauwelijks aanwezig, wat ik fijn maar opmerkelijk vind. Ook het zweten en de nachtmerries vallen enorm mee. Ik heb hiereens goed over nagedacht hoe dit komt en dit is mijn conclusie: Ik heb Wiet voornamelijk misbruikt om problemen uit de weg te gaan en bepaalde psychologische pijn te verdoven. Ik ben me voor het eerst in 12 jaar bewust dat niet de plant maar ik de oorzaak ben van mijn blowprobleem. Ik heb altijd willen vluchten voor de realiteit en wiet was, als ik er nu op terugkijk, in feite gewoon een middel om dit te doen, zonder dat het me een kater gaf. Ik ben blij dat ik me nu realiseer dat ik me jaren voor de gek gehouden heb. Vluchten voor problemen is geen oplossing meer voor mij. Ik wil vooruit met mijn leven en door mijn issues niet aan te pakken kan ik geen positieve stappen zetten in mijn leven. Door te stoppen met blowen heb ik deze week al een hoop problemen bij de hoorns gevat. Ik sta enorm versteld van mijn positieve mindset en ik voel me eindelijk vrij om te zijn wie ik echt ben. ik heb hierdoor een enorm goed gevoel over mezelf gekregen waardoor de behoefte naar het verstoppen en vluchten voor mij niet meer nodig lijkt te zijn. Wellicht spreek ik te voorbarig maar we zullen het zien. Mijn blowverslaving gaat naar mijn inzicht hand in hand met mijn vluchtgedrag. Ik hoop een Spartaan te zijn die over 3 weken aan jullie kan vertellen dat ik geen enkele vorm van cannabis heb gebruikt. Voor iedereen die dit herkent. STAY STRONG, BE POSITIVE! In iedere donkere kamer brand er ergens licht. Tot de volgende Mvg John"