#1
Dank je voor alle berichten. Ik vroeg me af of mensen waren die dit gedrag herkennen, en wat hun mening en advies is. Ik merk dat ik mezelf bezighoud om mijn gevoel te vermijden denk ik. Ik denk zelf aan borderline en andere borderliners gaan er meteen vanuit dat ik die diagnose heb. Ik voldoe aan 7 van de 9 criteria.