#1
Ja inderdaad ik ken het ma al te goed toch nog een goede rust gewenst
Toen ik stopte met doordeweeks blowen heeft het zeker wel 2 weken geduurd voor ik weer een beetje normaal kon slapen. Het enige wat hielp is inderdaad veel wandelen en sporten (en ook masturberen) . Dit om mezelf uit te putten zodat ik moe genoeg was om in slaap te vallen. Ook erg belangrijk in die periode is om niet smiddags een dutje te doen omdat je die avond ervoor amper heb geslapen. Denk dat dit zeer belangrijk is.
Maargoed ik weet niet beter of ik ben een slechte slaper. Van het minste of geringste word ik wakker. Of het nou door een misserig geluidje komt of door een enkele zonnestraal, ik ben direct wakker. Dit heb ik overigens ook als ik wel blow alleen boeit het me dan wat minder.
Voor mij is het dan ook erg verleidelijk om iets te nemen voor het slapen. Dit doe ik dus juist zo min mogelijk omdat deze slaapmiddelen veel te verslavend voor mij zijn. Ik neem daarom ook niet vaker dan 1x in de week. Ik denk dat ik een keertje of 30 a 40x per jaar een benzo'tje neem om een slecht slaap patroon te doorbreken.
Ik ben gestopt met GHB en slapen is in 1 woord ruk. Wacht er echt op tot ik weer een volle nacht uit mezelf maak zonder hulpmiddelen... Ben ook echt een lichte slaper dus dat maakt het nog ellendiger als je van alles om je heen wakker wordt.
oordoppen zijn een life saverIk ben gestopt met GHB en slapen is in 1 woord ruk. Wacht er echt op tot ik weer een volle nacht uit mezelf maak zonder hulpmiddelen... Ben ook echt een lichte slaper dus dat maakt het nog ellendiger als je van alles om je heen wakker wordt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."